Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

SUPERMIRI skrev (49 minutter siden):

Åå, så koselig med ei jente til i magen! ❤️ Gratulerer😍 Hvordan er formen din?

Takk 🌸💕 Den er grei egentlig, kjenner mest på at jeg er utrolig sliten - hele tiden. Fungerer liksom ikke sånn at jeg kan sove meg til et overskudd 🥱 Litt småplukk som bekkenet og halsbrann med ujevne mellomrom. Så skal ikke klage alt i alt 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Patriotpaula skrev (13 timer siden):

Takk 🌸💕 Den er grei egentlig, kjenner mest på at jeg er utrolig sliten - hele tiden. Fungerer liksom ikke sånn at jeg kan sove meg til et overskudd 🥱 Litt småplukk som bekkenet og halsbrann med ujevne mellomrom. Så skal ikke klage alt i alt 🥰

Godt å høre at du har det greit, alt i alt!🥰Men huff, så slitsomt å være utmattet store deler av døgnet 😩 Hvordan går det ift at du har ei lita fra før? Får mannen avlastet deg godt? 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (På 11.2.2022 den 12.31):

Godt å høre at du har det greit, alt i alt!🥰Men huff, så slitsomt å være utmattet store deler av døgnet 😩 Hvordan går det ift at du har ei lita fra før? Får mannen avlastet deg godt? 🥰

Det er myyye mer krevende å gå gravid med nr2 når vi har en duracellkanin i hus, that’s for sure 🙊 Det er helt annen stressnivå på meg dette svangerskapet. Men mannen tar virkelig sin del altså, han gjør virkelig så godt han kan. Han lar meg alltid få hvile hvis behov for det, selv om han egentlig hadde trengt det selv også kanskje 🤭 Han tar feks å står opp med datteren vår i helgene så jeg kan sove noen timer til 🥱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (På 12.2.2022 den 23.15):

Det er myyye mer krevende å gå gravid med nr2 når vi har en duracellkanin i hus, that’s for sure 🙊 Det er helt annen stressnivå på meg dette svangerskapet. Men mannen tar virkelig sin del altså, han gjør virkelig så godt han kan. Han lar meg alltid få hvile hvis behov for det, selv om han egentlig hadde trengt det selv også kanskje 🤭 Han tar feks å står opp med datteren vår i helgene så jeg kan sove noen timer til 🥱

Haha, duracellkanin 🤪😂 Høres ut som du har en støttende og god mann, det betyr sååå mye 🥰 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (På 14.2.2022 den 8.24):

Haha, duracellkanin 🤪😂 Høres ut som du har en støttende og god mann, det betyr sååå mye 🥰 

🥰❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

BlåSwix skrev (12 timer siden):

Åh, gratulerer med ei jente til på vei💖

Tusen takk ❤️🥰 27+0 på torsdag, tiden går så fort 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (5 minutter siden):

Tusen takk ❤️🥰 27+0 på torsdag, tiden går så fort 🤭

Snart 3.trimester da🥰 jeg ligger noen dager etter deg, hehe. Men ja, tida flyr! Håper du nyter den ;) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

35+0 

Nå er det ikke lenge igjen til lillesøster blir født 💕 Formen er ikke så verst alt i alt. Sånn generelt har dette svangerskapet vært bedre enn første svangerskap, er takknemlig for det. 
Det er lite som tyder på at det snart flytter inn et nytt lite menneske her snart. Vi har det aller meste etter storesøster så ting og tang er jo her, men ikke funnet frem. Har vasket klær i 56 og 62 da, det er nå en start

Oppdaterer igjen når lillesøster er født 🌸

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (1 time siden):

35+0 

Nå er det ikke lenge igjen til lillesøster blir født 💕 Formen er ikke så verst alt i alt. Sånn generelt har dette svangerskapet vært bedre enn første svangerskap, er takknemlig for det. 
Det er lite som tyder på at det snart flytter inn et nytt lite menneske her snart. Vi har det aller meste etter storesøster så ting og tang er jo her, men ikke funnet frem. Har vasket klær i 56 og 62 da, det er nå en start

Oppdaterer igjen når lillesøster er født 🌸

Akkurat like langt som meg jo 😍

Her har denne graviditeten vært en helt annen enn forrige, med både bekkenløsning og svangerskapsdiabetes 😅 Hadde absolutt ingenting å klage på i forrige svangerskap 🙈

Her er klærne funnet fram og sortert, ellers mangler jeg fødebagen og finne fram vugge og seng etc, men det får bli nærmere termin 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J1994 skrev (13 timer siden):

Akkurat like langt som meg jo 😍

Her har denne graviditeten vært en helt annen enn forrige, med både bekkenløsning og svangerskapsdiabetes 😅 Hadde absolutt ingenting å klage på i forrige svangerskap 🙈

Her er klærne funnet fram og sortert, ellers mangler jeg fødebagen og finne fram vugge og seng etc, men det får bli nærmere termin 😊

Jeg hadde både moderat bekkenløsning og svangerskapsdiabetes sist, men ikke denne gangen 🙏 Jeg kjenner bekkenet fra tid til annen, men ikke i nærheten av hvordan det var sist. Så føler med deg, det er ikke noe kjekt… 

Høres ut som vi er ganske like når det kommer til nesting 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til oppdatering om at lillesøster er født når den tid kommer 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

41+0….  

og fortsatt gravid 😶 For første gang er jeg alt annet enn glad for å gå inn i en ny svangerskapsuke. Fysisk sliten og psykisk utmattet. Var ikke forberedt på at denne «ekstra» ventetiden etter passert termindato skulle være så tøff. Min psykiske helse har virkelig fått seg en skikkelig stor knekk siste dagene. Det hjelper liksom ikke med alle daglige spørsmål fra familie og venner om det ikke skjer noe snart 🤪 Det er heller INGEN tegn på at det blir noen snarlig fødsel heller 😫 Er. Så. Lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Patriotpaula skrev (På 9.6.2022 den 9.00):

41+0….  

og fortsatt gravid 😶 For første gang er jeg alt annet enn glad for å gå inn i en ny svangerskapsuke. Fysisk sliten og psykisk utmattet. Var ikke forberedt på at denne «ekstra» ventetiden etter passert termindato skulle være så tøff. Min psykiske helse har virkelig fått seg en skikkelig stor knekk siste dagene. Det hjelper liksom ikke med alle daglige spørsmål fra familie og venner om det ikke skjer noe snart 🤪 Det er heller INGEN tegn på at det blir noen snarlig fødsel heller 😫 Er. Så. Lei

Føler’n❤️ Hold ut, du er nære målstreken nå!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlåSwix skrev (4 timer siden):

Føler’n❤️ Hold ut, du er nære målstreken nå!

I skrivende stund er jeg faktisk innlagt på sykehuset 🙏😄 Kjente på noen svaaaake mensmurringer i hele går, det var visst begynnende rier. Så blir nok baby i dag 🌸❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (2 timer siden):

I skrivende stund er jeg faktisk innlagt på sykehuset 🙏😄 Kjente på noen svaaaake mensmurringer i hele går, det var visst begynnende rier. Så blir nok baby i dag 🌸❤️

Lykke til❤️🤩

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...