Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Ååh krysser fingrene for at det går bra denne gang! ❤❤❤🤞🤞

Det håper virkelig vi også 🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Patriotpaula skrev:

Det går fint. Er i dag på RD7. Kjenner på mye av det samme som sist, men selvsagt umulig å skille hva som er forårsaket av progesteron og ikke 🤷‍♀️ Hadde også en pitteliten blødning RD4+5, kun på toalettpapiret. Var akkurat det samme sist på de samme rugedagene 🤞🏻Håper håper!!

Takk som spør ❤️

Spennende! Krysser fingrene 🤞🏻❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, hotfudge skrev:

Spennende! Krysser fingrene 🤞🏻❤️

Bra jeg har så fin heiagjeng her inne 🙏❤️ Denne runden er det ingen som vet om det, forrige runde var det en god den som visste det 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Irisiri skrev:

Håper masse for deg!🤞 Tror du at du klarer vente til testdag før du tester?

Takk, det trengs 🙏 Kommer ikke til å vente til testdag nei, men vil ikke si når jeg tenker 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Neii så dumt! Det var jo ikke det som skulle skje! 😔😔 sender deg en god klem ❤

Begynner å bli vant til at det meste i denne prøverørsverdenen går i mot oss... ☹️😥 

Takk for klem ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bondekone skrev:

Neeei, så trist😩😩 

Veldig leit og kjedelig 😥☹️

1 time siden, Irisiri skrev:

Det er så dritt dette her 😩❤️ Skulle ønske veien deres til målet var så mye lettere!

Skulle nesten tro at det er meningen at vi ikke skal få bli foreldre 😥😭 Noen får det til med et knips, andre strever så veldig... Det føles veldig urettferdig 😕😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt klart urettferdig at dere ikke er gravide enda, mens andre blir uplanlagt og uønsket gravide... Skikkelig trist å tenke på. Men det er ikke meningen at dere skal være barnløse, dere må bare få mer hjelp helt til alt klaffer. Akkurat som det ikke er meningen at en som har en eller annen sykdom bare skal være syk og dø. Man får heldigvis nødvendig helsehjelp. Dette skal gå, dere skal bli foreldre! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre!! 😢 Hadde jo så god tro på dette forsøket! En mager trøst er at dere har mange blastoer å gå på, men det hjelper jo ikke akkurat nå.. Man har jo en forventning når man starter med prøverør om at det skal være løsningen, så jeg har full forståelse for at det føles ekstra tungt når også det ikke viser seg å være en quick fix.

Men dette skal jo gå, dere skal bli foreldre!! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei, dette var leit! 😩 Men det blir deres tur til slutt! Det finnes så mye hjelp å få idag. Dere skal også få en baby en gang 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Irisiri skrev:

Det er helt klart urettferdig at dere ikke er gravide enda, mens andre blir uplanlagt og uønsket gravide... Skikkelig trist å tenke på. Men det er ikke meningen at dere skal være barnløse, dere må bare få mer hjelp helt til alt klaffer. Akkurat som det ikke er meningen at en som har en eller annen sykdom bare skal være syk og dø. Man får heldigvis nødvendig helsehjelp. Dette skal gå, dere skal bli foreldre! ❤️

Håper du har rett... 😕☹️ Det føles grådig urettferdig... 

4 timer siden, prøverpåny skrev:

Så leit å høre!! 😢 Hadde jo så god tro på dette forsøket! En mager trøst er at dere har mange blastoer å gå på, men det hjelper jo ikke akkurat nå.. Man har jo en forventning når man starter med prøverør om at det skal være løsningen, så jeg har full forståelse for at det føles ekstra tungt når også det ikke viser seg å være en quick fix.

Men dette skal jo gå, dere skal bli foreldre!! ❤️

Veldig kjedelig, litt bedre i dag enn i går da. Jeg hadde ingen god følelse denne runden og har hatt en veldig negativ tankegang store deler av rugetiden dessverre. Føles ikke ut som at de fem som er fryst ned er noen trøst i det hele tatt, tenker jo automatisk at kvaliteten på de er så som så siden dette gikk til ad dundas. Enig i det du skriver, prøverør skal være jo være en «fin og effektiv» løsning på infertilitet, men når vi minst må ha tre innsett for å få det til, så føles det ganske tungt. Synes synd på de som tenker at prøverør er en lett utvei og at de i det hele tatt tenker tanken fordi de ikke har klart å bli gravide innen noen få måneder... 

30 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Ånei, dette var leit! 😩 Men det blir deres tur til slutt! Det finnes så mye hjelp å få idag. Dere skal også få en baby en gang 💕

Veldig kjedelig, men dagen i dag er heldigvis litt bedre enn i går... Føles dog helt uvirkelig og fjernt at vi noen gang skal få bli foreldre, når det ikke går til tross for to forsøk med prøverørsbehandling 😖😥☹️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så leit😢 uff, det er ikke lett. Jeg forstår at du er skuffet, og jeg kjenner meg igjen i de dystre tankene. Det er så urettferdig! Er det slik at du må ha en måned karantene før man kan få innsett igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, N85 skrev:

Nei, så leit😢 uff, det er ikke lett. Jeg forstår at du er skuffet, og jeg kjenner meg igjen i de dystre tankene. Det er så urettferdig! Er det slik at du må ha en måned karantene før man kan få innsett igjen?

Ja, det er litt vanskelig å tenke positivt må jeg si... Føles jo som at vi aldri skal komme i mål. Neida, jeg skal på ultralyd 7/10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2019 den 13.35, Patriotpaula skrev:

RD9

Negativt forsøk. Begynt å blø. Blendahvit test... 😥☹️😖

Nei så trist å lese ❤️😕 Håper det går bra med deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, puffy123 skrev:

Nei så trist å lese ❤️😕 Håper det går bra med deg!

Veldig kjedelig og egentlig ganske leit. Litt bedre i dag enn i går, men jeg blir jo litt matt av situasjonen vi er i 🤷‍♀️😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Veldig kjedelig og egentlig ganske leit. Litt bedre i dag enn i går, men jeg blir jo litt matt av situasjonen vi er i 🤷‍♀️😕

Ja det forstår jeg at du blir! Det er jo ingen morsom situasjon og forstår at det er vanskelig og trist. Håper så mye at det er deres tur snart ❤️ Krysser alt jeg har for det! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...