Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Neutral90 skrev:

😣 jeg krysser alt jeg har og sender gode klemmer din vei ❤️ håper kroppen spiller deg et puss! Unner det virkelig...

Takk ❤️ Håper kroppen og tilførte hormoner spiller meg et ordentlig puss 😣☹️ Nå hadde jeg noe som jeg tolker som kramper i livmoren (i hvert fall i det området) også, helt uvant for meg 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensen har fortsatt ikke dukket opp 🤷‍♀️ Håper kroppen tenkte noe sånt som «jøsses, her var det jo et embryo som har festet seg, så denne slimhinnen skal få være slik den er»... Ekstra spenning knyttet rundt morgendagen, det var på RD9 jeg fikk mensen sist og det er jo i morgen 🤭😬 Synes det er litt for tidlig å teste enda, nesten en uke før opprinnelig testdato. Hvis mensen glimrer med sitt fravær, så ser jeg for meg at jeg tester på fredag 🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RD9/14 DPO

Ingen mensen har kommet 🤭 Følelsen at mensen kunne komme når som helst forsvant i går kveld og har siden da blitt erstattet med (det jeg tolker som) kramper i livmoren, en annen type murringer, tidvis murring i korsryggen og at det «river» i venstre lyske, dette stråler nedover på innsiden av venstre lår 🤷‍♀️ Jeg som vanligvis kun har lutealfase på 9-10 dager synes jo det er flott at jeg nå kommet meg helt til dpo14 🤞🏻
Håper så inderlig 🤞🏻👶🏻❤️

Endret av Patriotpaula
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rugedag 10

Har fri fra jobb i dag fordi jeg har jobbhelg, så da passet fint med en test. Jeg hadde blitt veldig lei meg hvis den hadde vært negativ - men den var den heldigvis ikke - JEG ER GRAVID ❤️😭😭❤️😭

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Irisiri skrev:

Hurra hurra og gratulerer!😭 Heier så masse på denne lille spira🥰❤️

 

1 time siden, bondekone skrev:

Så godt å høre❤ gratulerer!!

Takk dere to ❤️ Håper så inderlig at det er vår tur nå ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Så godt å høre, nå ble jeg skikkelig glad 😃 Gratulerer så mye med graviditeten, det fortjener dere virkelig. Håper så inderlig at det er deres tur nå ❤️ Vet du når du ca. har termin nå da?  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, LineG skrev:

Gratulerer så mye! Nå skal spiren sitte altså! 💪👍💞

Åååh, så koselig å se at akkurat du har lagt igjen en kommentar her 🤩 Håper tilværelsen er fin ❤️ Takk 💫💛 Det håper virkelig vi også - nå er det vår tur!!

2 timer siden, prøverpåny skrev:

Å, så glad på dine vegne!! 🥳🥳🥳 Denne MÅ sitte i ni måneder 😍😍😍🤞🤞

Takk 💫💛 Ja, denne mååå sitte i 9 måneder, neste år SKAL vi få vår store drøm om å bli en familie oppfylt ❤️🥰 

2 timer siden, hotfudge skrev:

Hurra! Så godt å høre, nå ble jeg skikkelig glad 😃 Gratulerer så mye med graviditeten, det fortjener dere virkelig. Håper så inderlig at det er deres tur nå ❤️ Vet du når du ca. har termin nå da?  

Takk for det, kjære deg 💛 Håper du har rett, at denne klorer seg fast og utvikler seg som den skal 🤞🏻❤️ Termin blir 1.august🤰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Anonym8696 skrev:

Gratulerer såå mye!! Dette var dagens gladnyhet💖 håper den sitter🤞🏽

Takk 💫💛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det igår at du må jo være gravid nå, men jeg turte ikke skrive noe 🙈 Men du ER JO GRAVID ❤️❤️ Gratulerer 😍

Endret av Dovendyr1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Jeg tenkte det igår at du må jo være gravid nå, men jeg turte ikke skrive noe 🙈 Men du ER JO GRAVID ❤️❤️ Gratulerer 😍

Hehe! 😅😅 


Takk, @Dovendyr1 ❤️🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt meg en kvinneguiden-pause den siste måneden (ikke planlagt egentlig),  men i dag følte jeg for å catche up litt. Og for noen tårer jeg fikk i øynene idet jeg leste at du har blitt gravid! Gratulerer og kryssede fingre herfra 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...