Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Vi fikk den aller beste julegaven vi kunne ha ønsket oss ❤️ Mye kan fremdeles kan gå galt siden det er så tidlig, men det er en veldig god start 👶🏻

18742900-989A-40E5-B6E3-A6007168B8C5.jpeg

Så sterk strek! Gratulerer så mye ❤️ Ønsker dere en god jul, og masse lykke til🎄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, hotfudge skrev:

Så sterk strek! Gratulerer så mye ❤️ Ønsker dere en god jul, og masse lykke til🎄

Tusen takk ❤️ God jul til deg, nå er det vel veeeeldig nærme termin 🥰

3 minutter siden, bondekone skrev:

For en fantastisk nyhet❤❤

Meget ❤️ Håper at dere får en virkelig positiv opptur i løpet av starten av neste år ❤️

41 minutter siden, Pingvin1 skrev:

Gratulerer så mye, for en fantastisk gave på julaften ❤️❤️❤️❤️❤️

Fineste gaven ❤️ Takk ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Patriotpaula skrev:

 

Meget ❤️ Håper at dere får en virkelig positiv opptur i løpet av starten av neste år ❤️

 

Håper virkelig det ja❤  har vært litt fraværende her den siste tiden. Dvs jeg har lest, men ikke orket å skrevet noe. Syna det var så trist når du skreiv nylig at du ikke trodde det gikk, så var virkelig en glede å se du tok feil😀 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, bondekone skrev:

Håper virkelig det ja❤  har vært litt fraværende her den siste tiden. Dvs jeg har lest, men ikke orket å skrevet noe. Syna det var så trist når du skreiv nylig at du ikke trodde det gikk, så var virkelig en glede å se du tok feil😀 

Jeg har virkelig aldri vært så negativ ifbm med et forsøk, var litt negativ før det ble satt inn og har vært veeeeldig negativ under rugeperioden. Egentlig bare gått og ventet på mensen siste dagene, men så har det kommet sånne kvalmebølger de siste dagene, så da begynte jeg å ane mistanke 😅 Ble veldig kvalm og kastet opp tiiidlig første svangerskap også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Vi fikk den aller beste julegaven vi kunne ha ønsket oss ❤️ Mye kan fremdeles kan gå galt siden det er så tidlig, men det er en veldig god start 👶🏻

18742900-989A-40E5-B6E3-A6007168B8C5.jpeg

Nei gratulerer så uendelig mye! For en fin julegave 🤩 Denne testen åpner jo ikke opp for et snev av tvil en gang! Måtte denne spiren klamre seg fast med alt den har 🥰 God jul! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, boblevann skrev:

Nei gratulerer så uendelig mye! For en fin julegave 🤩 Denne testen åpner jo ikke opp for et snev av tvil en gang! Måtte denne spiren klamre seg fast med alt den har 🥰 God jul! 

Takk, fine @boblevann 🥰❤️ God til dere, nyt julen med den lille ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Takk, fine @boblevann 🥰❤️ God til dere, nyt julen med den lille ❤️

Tusen takk, håper virkelig det er du som sitter med puppen ute og ammer gjennom askepott neste år 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Patriotpaula skrev:

Vi fikk den aller beste julegaven vi kunne ha ønsket oss ❤️ Mye kan fremdeles kan gå galt siden det er så tidlig, men det er en veldig god start 👶🏻

18742900-989A-40E5-B6E3-A6007168B8C5.jpeg

Gratulerer så mye!! 😍 Nå håper jeg julefreden senker seg hos dere og kan nyte denne kvelden sammen 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, boblevann skrev:

Tusen takk, håper virkelig det er du som sitter med puppen ute og ammer gjennom askepott neste år 😍

Ååh, det hadde vært fint ja 😅🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, J1994 skrev:

Gratulerer så mye!! 😍 Nå håper jeg julefreden senker seg hos dere og kan nyte denne kvelden sammen 🥰

Takk, kjære deg ❤️🥰 God jul til deg ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4+4

God romjul, kjære jenter ❤️💫 

Vi har snakket litt om når vi vil fortelle det til våre foreldre. De fikk vite det nesten med en gang sist - klok av skade, så må de vente betraktelig lengre denne gangen. Pr i dag er det tenkt at hans foreldre skal få vite det i mars når vi skal på en storbytur, da vil jeg være rundt uke 17. Mine svigerforeldre bor i samme by som oss og jeg tror jeg skal klare å skjule det med klær og så 😅 Det er jo ikke sikkert at jeg har noen form for mage i det hele tatt på det tidspunktet heller 🤷‍♀️ Mine foreldre (som bor et annet sted i landet) skal da få vite det på rundt samme tidspunkt. 
 

Ellers tenker jeg at jeg tar en liten pause fra kvinneguiden for en periode. Mulig jeg kommer til å lese litt sporadisk sånn at jeg får fulgt med litt hva som skjer. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å opprette graviddagbok. Tror det er både sunt og fornuftig at jeg og kg setter forholdet vårt på pause en stund.

Vi to skal prøve å få hverdagen og livet i gang igjen - for ja, det stått «på vent» i lang tid. Vi har brukt så mye tid og penger på dette, så det blir fint å endelig kunne bruke penger på hva vi ønsker (og det vi gleder oss aller mest til å bruke penger på er babyutstyr) og kunne planlegge reiser i inn- og utland uten å tenke på om det kan kræsje med et forsøk. 
 

Vi skrives plutselig ❤️💫

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer til å savne oppdateringene dine, men viktig at du gjør det som kjennes best for deg😊 Stas om du gir en lyd nå og da, men skjønner deg godt om det ikke blir aktuelt. Uansett ønsker jeg dere alt godt🥰

God jul! 🎄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Irisiri skrev:

Jeg kommer til å savne oppdateringene dine, men viktig at du gjør det som kjennes best for deg😊 Stas om du gir en lyd nå og da, men skjønner deg godt om det ikke blir aktuelt. Uansett ønsker jeg dere alt godt🥰

God jul! 🎄

Tenker at jeg skal stikke innom en gang i blant med de «store overskriftene», den første blir vel status på ultralyd om ca tre uker :) Det er mange her inne som har fulgt meg lenge, så jeg føler at det blir helt feil å forsvinne helt. Og jeg vil også følge med på hvordan det går med flere her inne :) 

2 timer siden, N85 skrev:

Gratulerer!❤️ Jeg håpet at det var slike nyheter når jeg åpnet dagboka di😊

Takk, kjære deg 🥰

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...