Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Patriotpaula skrev:

De har ikke åpent i dag dsv, åpner først på torsdag 😕 Kan godt hende jeg ringer de på torsdag...

Så typisk! Håper du får en grei nyttårsfeiring tross alt ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Så typisk! Håper du får en grei nyttårsfeiring tross alt ❤️

Nyttårskvelden tilbringes på jobb og siden jeg har dagvakt i morgen, så er det rett hjem i seng 😴 Ingen misfarget utflod eller noen tegn til blod i dag, nå er det som det har vært tidligere 🤷‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2019 den 23.49, Patriotpaula skrev:

I dag har vært en dårlig dag. Jeg blir nærmest spist opp av bekymring over å miste igjen ☹️😢

Verdens vondeste bekymring altså :( Det er heldigvis stor sannsynlighet for at den lille spiren har det fint! Hvordan går det med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vestalinn skrev:

Verdens vondeste bekymring altså :( Det er heldigvis stor sannsynlighet for at den lille spiren har det fint! Hvordan går det med deg? 

Det går greit, men det er forferdelig slitsomt å gå rundt og være redd for å miste hele tiden ☹️ Vet jo at det er større sannsynlighet for at det går fint enn at det ikke gjør det, men samtidig så har jo denne aborten i bagasjen som gjør det litt vanskeligere å tro på... Måtte all form for blødning holde seg unna fremover 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positiv test! ❤️ Jeg krysser fingrene kjempehardt for at det ikke kommer mer blødning, og at denne graviditeten skal få utvikle seg i mange mange uker hos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Godis skrev:

Gratulerer med positiv test! ❤️ Jeg krysser fingrene kjempehardt for at det ikke kommer mer blødning, og at denne graviditeten skal få utvikle seg i mange mange uker hos deg!

Takk ❤️ Håper virkelig at det ikke kommer noe mer blødning!! Det skremmer meg sånn. Og håper virkelig at lille skal utvikle seg i mange måneder til ❤️ Ingenting hadde vært en større glede for oss 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Takk ❤️ Håper virkelig at det ikke kommer noe mer blødning!! Det skremmer meg sånn. Og håper virkelig at lille skal utvikle seg i mange måneder til ❤️ Ingenting hadde vært en større glede for oss 🥰

Jeg forstår deg veldig godt, og unner dere virkelig alt godt ❤️ Har du hatt noe kontakt med lege?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Godis skrev:

Jeg forstår deg veldig godt, og unner dere virkelig alt godt ❤️ Har du hatt noe kontakt med lege?

❤️ Nei, ingen kontakt med lege :) Tenker ikke det heller hvis det ikke skjer noe veldig akutt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Patriotpaula skrev:

❤️ Nei, ingen kontakt med lege :) Tenker ikke det heller hvis det ikke skjer noe veldig akutt 

Okei, kan godt forstå at du velger å gjøre det sånn 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+4 - og med det var svangerskapet over.

Først kom magesmertene, så kom frisk blødning. Magesmerter og blødning er intet godt tegn, så regner 100% med at jeg spontanaborterer nå.... 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Patriotpaula skrev:

5+4 - og med det var svangerskapet over.

Først kom magesmertene, så kom frisk blødning. Magesmerter og blødning er intet godt tegn, så regner 100% med at jeg spontanaborterer nå.... 😢

Neiii, kjære deg!! 😥

Dette er på ingen måte en god nyhet, @Patriotpaula.. Sender deg en diger klem med masse kjærlighet 💖 Kommer du til å kontakte lege i morgen mtp.en ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, J1994 skrev:

Neiii, kjære deg!! 😥

Dette er på ingen måte en god nyhet, @Patriotpaula.. Sender deg en diger klem med masse kjærlighet 💖 Kommer du til å kontakte lege i morgen mtp.en ul?

Takk ❤️ Nei, tror ikke det, ikke hvis jeg får innrykk av at alt har kommet ut. 

2 minutter siden, bondekone skrev:

Nei nei, ikke slik det skulle ende💔 

Absolutt ikke 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Neutral90 skrev:

Ånei så leit 😭 stor klem 💔

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Fiva skrev:

Så trist 🙁 Det var ikke sånn det skulle bli 🙁 Sender deg en stor klem ❤️

Absolutt ikke ☹️😢 Takk for klem! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dovendyr1 skrev:

Ånei, dette var trist å lese 😢 Sender deg en klem ❤️ 

❤️😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre at det skulle ende sånn, @Patriotpaula 😢 Blir ikke noe lettere å miste selv om man ikke klarer helt å tro på det i utgangspunktet, håpet er jo der likevel ❤️ Sender deg mange gode klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...