Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Orket ikke lese det meterlange innlegget hennes. Det eneste jeg klarer å tenke er at hun selv har valgt å dele privatlivet sitt på nett. Over and over again. Det nytter ikke å si stopp til kritikk. Da må hun selv slutte å legge det ut. Hun har valgt et liv i rampelyset. Forsvarer ikke hets og mobbing, men når man legger hodet så lagelig til for hugg...så må man nesten gå en runde med seg selv om heller slutte å blogge da. Eller ivertfall slutte å dele private ting.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blogg er business. Klikk og skandaler er penger. VP prøver å tjene penger, og fryktelig mange går i honningfellen VP AS legger ut dag etter dag. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest innlegget hennes fordi jeg har sluttet å gi henne klikk. Men hvis det er så ille som det høres ut, at hun får så mange grusomme kommentarer, så kan hun  jo bare stenge kommentarfeltet.... Just saying. Da hadde vel og merke trafikken dalt, for det er ikke innleggene man klikker seg inn for å lese 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er ganske fascinert av bloggsjangeren generelt. Bloggere, inkludert den nevnte i denne tråden, skriver innlegg og kommentarer som ikke akkurat er hyggelige, og allikevel forventer de bare positivt tilbake?! virker som at alle bloggere vil bli tilbedt, og blir såå overrasket når noen sier noe negativt.  Selv ikke min beste venninne ville jeg jattet med og sagt at det var greit å feks henge ut barnefar osv. Hvis man vil skrive en blogg uten tilbakemeldinger, så er det bare å stenge kommentarfeltet, ha Facebook og instagram kun for de nærmeste,  og vips så er problemet over. Men, er vel pengene som rår.. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har det vært stille her en stund. Venter bare på neste innlegg/kommentar om hvor fæle folk er som snakker om det hun skriver på SoMe. Hun daler vel på lista as we speak. På tide å hive bensin på bålet nå, C!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, FrustrertFlue skrev:

Nå har det vært stille her en stund. Venter bare på neste innlegg/kommentar om hvor fæle folk er som snakker om det hun skriver på SoMe. Hun daler vel på lista as we speak. På tide å hive bensin på bålet nå, C!

:fnise::fnise: tenkt det Samme! Vi grusome, gamle og misunnelige kaklekjerringene, som Ikke har noe Liv. Siden vi bare diskuterer VP hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Varma skrev:

:fnise::fnise: tenkt det Samme! Vi grusome, gamle og misunnelige kaklekjerringene, som Ikke har noe Liv. Siden vi bare diskuterer VP hele tiden...

Bare en liten tanke; hva er forskjellen på en blogg og forum som dette? Flere av kommentarene er fra folk som sier at vi som er her inne ikke har et liv osv. Men i bunn å grunn, er det LITT det samme som bloggere gjør? De skriver om alt mulig visvas, og vi har "egen side" for å snakke om bloggen. Skjønner? 😂 

Jeg er på tur til å sovne her ute nå, og da kommer det mange gode spørsmål... *kremt* 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Den røde fare skrev:

Bare en liten tanke; hva er forskjellen på en blogg og forum som dette? Flere av kommentarene er fra folk som sier at vi som er her inne ikke har et liv osv. Men i bunn å grunn, er det LITT det samme som bloggere gjør? De skriver om alt mulig visvas, og vi har "egen side" for å snakke om bloggen. Skjønner? 😂 

Jeg er på tur til å sovne her ute nå, og da kommer det mange gode spørsmål... *kremt* 😂

Forskjellen er ganske enkelt at Camilla tjener gode penger på sin blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, PluttiPlutti skrev:

Forskjellen er ganske enkelt at Camilla tjener gode penger på sin blogg.

Nå tenkte jeg mest tidsmessig da.. 😜

Det er jammen bedre å ha litt dårligere råd og ungenes privatliv i fred, enn å tjene de pengene hun gjør😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Den røde fare skrev:

Nå tenkte jeg mest tidsmessig da.. 😜

Det er jammen bedre å ha litt dårligere råd og ungenes privatliv i fred, enn å tjene de pengene hun gjør😄

Helt enig med deg, og en trenger da ikke ha litt dårligere råd, fordi om en ikke utlevere absolutt alt som seg selv og sine barn:-)

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia
Den 18. april 2016 at 0.03, FrustrertFlue skrev:

Nå har det vært stille her en stund. Venter bare på neste innlegg/kommentar om hvor fæle folk er som snakker om det hun skriver på SoMe. Hun daler vel på lista as we speak. På tide å hive bensin på bålet nå, C!

Og da var det nytt innlegg dedikert til KG-tråden👍 

De fleste punktene hun tar opp handler rett og slett om hvordan hun driver forretninger blandet med blogg, hun framstår utrolig høy på seg selv om det er "hets" å diskutere det her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas

Syns innlegget hennes var helt greit jeg, og hun besvarer ting som har blitt dratt frem i denne tråden. Å spekulere mer blir panisk og desperat. Etter å ha stått på sidelinjen en stund ser også jeg at det som foregår her handler mer om å lete (desperat) etter noe å ta henne på. 

Liker stilen hennes bedre nå, så om det blir mer interiør så følger jeg nok bloggen igjen og IG kanskje også. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det siste innlegget hennes var veldig bra! Ryddig og fint skrevet, og tilnærmet uten, eh, fritt oversatte ordtak og vendinger. Jeg har kritisert henne for forretningsdriften hennes, og måten hun framstår på sosiale medier: vinglete og snur kappen etter vinden ettersom det passer. Jeg følger ikke bloggen eller Insta fast, kun denne tråden, som har båret sterkt preg av at Camilla har hatt bedre framferd på nett i det siste. Enig med Canacas, at noen virker å lete etter ting å ta henne på.

Håper for Camilla sin del at ting roer seg nå, og at hun skjønner hva hun selv kan gjøre for å unngå mer drama.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i at innlegget var helt greit :) 

Hun sier jo at hun ikke bryr seg om folk diskuterer stilen hennes og hvordan ting ser ut hjemme hos henne. så jeg er spent på om hun blir å imøtegå spørsmål og kommentarer på dette, om de ikke rent ut er ros.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble skikkelig imponert over det innlegget. Forutsigbart, ja, men ryddig og oversiktlig, lett å lese og fritt for "magi" og "bliss". Tommel opp.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at Camilla skrev dette innlegget!
Der tar hun jo opp ting som faktisk har blitt diskutert her, og får klart opp i saker som folk har lurt på, fra stort til smått.

Kanskje disse som skriker opp om hets og gærne kjerringer på KG i kommentarfeltet hennes kan holde kjeft nå og passe sin egen munn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Det er Camilla selv som velger å blande butikk og privat blogg, da må hun tåle spørsmål. Men nå er flere baller lagt døde og blir spennende å se hva Glade hjem hinter ang samarbeid framover😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...