Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Miranda16 skrev:

Synes hun har roet seg betraktelig ned den siste 1 1/2 ukene! Good for her!

Så bra. Håper det fortsetter. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Varma

Næmmen..... Jeg kan jo kommentere på KG . Ifølge er troll i et kommentarfelt på n blogg så var jeg visst utestengt:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erre mulig! Ja, nå er vi utestengt hele gjengen. Nå blir det bare kumbaja-camilla her fremover.

Endret av neiognei
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden ryddet for svar til brukerdebatt og skjermbilde av privatperson fra Instagram

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Jeg forstår ikke hvorfor hun velger å publisere slike kommentarer når alt har vært så rolig og fint den siste tiden. 

Inntrykket hun gir i bloggen er at hun misliker kritikk her i forumet, så hvorfor legger hun ut slikt som hun vet setter det igang igjen? 

Hvis det i tillegg viser seg å være helt usant at noen er utestengt herfra og at dette bare er rent oppspinn så er jeg fristet til å si at det virker som om hun ønsker denne oppmerksomheten selv og legger opp til det gjennom bloggen. Og da kan hun ikke innta offerrollen lenger, slik hun pleier.

Lagt til: Blogglista.no viser at bloggen har gått nedover på lista den siste uka.

Endret av TallulahBGood
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor lojale følgere hun har. Og de jobber for henne uten at hun vet det?

Stusser også på hvorfor de er så opptatt av at det ikke skal skrives noe her på KG? En annen ting er jo også hvor engstelige de er for at noen skal være uenige. Vi lever virkelig i den lettkrenkedes tidsalder. Egentlig har jeg også på følelsen av at bloggeier ikke har større problemer med dette, det er i all hovedsak noen "lojale" fans.

Bare en betraktning der, altså. :sFun_sleeping:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Ja, så ikke ut som hovedpersonen brydde seg, stakkars fan 😢 Hva skal hun finne på nå da tro.

Fikk flashback fra barneskolen :P

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert bare noe de har innbilt seg siden det har vært lite aktivitet her de siste dagene. Jeg har kun en ting å si : :klaske:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag la hun ut et bilde av en mann i sofaen hennes? Og det ble sletta? #Fåflerekllikkpåbloggenstrategi?

Endret av Shoppingqueen
Rett skal være rett, jeg surra med sengebildet. Var på snap 😜
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at pleddene i bildene hennes hele tiden ligger "henslengt" halvveis ned på gulvet? Er det en generell interiørtrend eller bare noe hun holder på med?

Vanligvis er det midt på en sitteplass, men bærer tegn på at det er dandert til bildet, ikke naturlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Shoppingqueen skrev:

La hun ut et bilde fra senga ista, og så sletta det? Og igår la hun ut et bilde av en mann i sofaen hennes? Og det ble sletta? #Fåflerekllikkpåbloggenstrategi?

Luremus?? :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge ligger disse slettede bildene ute før de slettes, i snitt?
Er det et mønster i valget om å publisere bilder for så å slette dem for å generere mer oppmerksomhet og klikk?

Endret av Cornucopia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tekopper skrev:

Hva er greia med at pleddene i bildene hennes hele tiden ligger "henslengt" halvveis ned på gulvet? Er det en generell interiørtrend eller bare noe hun holder på med?

Vanligvis er det midt på en sitteplass, men bærer tegn på at det er dandert til bildet, ikke naturlig.

noe hun har holdt på med siden starten... personlig synes jeg det ser mindre pent ut, men det er faktisk noe av det eneste hun aldri har endret på da ;) så den stilen har hun holdt fast med... hvor i alle dager det kommer ifra aner jeg ikke... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

@Cornucopia

Jeg vet ikke hvor lenge akkurat disse bildene lå ute før de ble slettet, men når hun har drevet med publisering av utleverende kommentarer som omhandler andre så har kommentarene ligget ute mellom en halv og hel time. Så har de blitt slettet, og så har det kommet en ny rundt en halvtime etter igjen. Det virker både kalkulert og tvangsmessig samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...