Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så er hun igang igjen... KG er grunnen til at alt vondt her i verden og naboer osv...hun er uskyldig og nok en gang et offer oppi alt sammen. Hva skjedde med å skjerme familien? Hva med å starte å slutte å spre løgner i bloggen?? Hva som kommer inn i kommentarfeltet kan ingen vite, så hva med å forholde seg til det uten å dra inn KG i det?? Fei for egen dør, det er så drøyt hva som er skrevet i den  bloggen til tider. Ikke rart at det kommer et sympati innlegg igjen nå, bloggen har sunket som Stein  på blogglisten, men å påstå at noen her snakker negativt om familien er løgn, og blir ikke noe sannhet om det så blir skrevet 10000 ganger i bloggen.  La alle de berømte hat kommentarene gå igjennom, så man kan se at det faktisk er tilfelle, ikke bare de som ser ut som man har skrevet selv.  Kredibiliteten er ikke akurrat på topp fra før, med tanke på hva leserne har fått presentert i forholde til både konkurs, og samlivsbrudd . Normale folk hadde latt vær å blogge å heller skaffet seg en utdannelse og en annen jobb!

Endret av Varma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måten hun skriver på så virker det som om alt kommer herfra, selv om hun skriver at det kommer inn mye dritt på bloggen så får hun det til å virke som om alt det skjer her. Og jeg har aldri sett noen brukt ordet "løsunge" her inne, da hadde jeg iallefall reagert kraftig for det er noe av det styggeste man kan si om unger!!! Jeg skjønner at mammabjørnen i henne våkner når hun føler at noen diskuterer barna hennes, men det er jo det som skjer når man velger å eksponere dem offentlig. Man skal ikke ta imot dritt rettet mot ungene, men man må regne med at folk vil snakke og det man legger ut. Om man legger ut noe særskilt angående oppdragelsen man velger, eller det at man sitter i sofaen å spiser mat, så vil folk mene noe om det for mennesker er litt sånn at de mener DERES måte er best. Jeg mener jo at min måte er best ikke sant. Men jeg er gammel nok til å skjønne at det er for meg, for oss, ikke for deg og dine. Og det finnes mange veier til Rom som de sier.

Man må nesten bare enten akseptere det eller la være å si noe om ungene. Jeg f.eks. får en del følgere jeg ikke aner hvem er på IG, men jeg legger ikke til noen - fordi jeg legger ut bilder av ungene mine og vårt privatliv. Jeg hæsjtagger heller ingenting, for da blir bildene offentlige der. Man kan ikke åpne for alle og så klage av at noen av de "alle" snakker om det de ser.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Det er fritt fram ønske denne tråden og brukerne dit pepperen gror, men vær voksen nok til å sørge for at man gjengir innhold korrekt.

Hvor i denne tråden har det ufødte barnet blitt hetset slik noen kommentarfeltet til Camilla påstår? 

Endret av Bergensia
omformulering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pizzaface

Bla bla bla. Alt det her har hun skrevet hundre ganger før, og stakkars henne. En ting er hvertfall sant i alt det usanne hun skriver, og det er at alt det her skyldes det hun legger legger ut på nett sjøl. Da innrømmer hun det, hvertfall. 

Men fremdeles er det ingenting av dette som kommer fra Kvinneguiden, og hun viser ingen skjerdumper herfra. Det sier sitt. Hadde hun hatt bevis hadde hun lagt det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du C, hva med å legge ut bevis på bloggen din om all hetsen som kommer herfra? Du kan jo få litt hjelp fra gjengen som "jobber" med å samle bevis ;) Det er INGEN fra Kg som hetser det ufødte barnet ditt, eller de to andre. Hvor får du det egentlig ifra at det kommer herfra? Har du bevis? Du skjønner det at skal du, eller fanskaren din, anmelde all denne såkalte hetsen fra Kg, så må du ha bevis og det har du ikke, for denne hetsen kommer ikke fra oss, men sannsynligvis fra nærmiljøet ditt. Og hvis du er så lykkelig og glad som du hele tiden føler du må påpeke, så hvorfor ikke bare overse oss? Det er jo bare å ikke klikke deg inn her, på samme måte som vi ikke trenger å klikke oss inn på bloggen din( som du skrev i blogginnlegget). 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla bør ta seg en lang bloggpause. Det blir for dumt å ta bitterheten ut på de leserne som ikke er på hennes side.

Så fort noen er uenige, så blir det jo et spetakkel uten like. 

Hun ramser opp det ene stygge ordet etter det andre....jeg har aldri sett noen kalle henne de ordene her i tråden. Men, hva vet jeg....mobberen over alle mobbere. Nei, slutt å blogg - eller hold deg til interiør, det er mitt råd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det innlegget bekrefter vel igrunnen hvorfor det er en VP tråd. De som prøver å legge inn spørsmål  både på insta og bloggen blir blocket! Vi får se da, om ønskene om at alle hun har vært sint på før skal ha det godt, det vil jo tiden vise. Og forresten de fæle kommentarene hun ramser opp, er så grove at hun burde ha anmeldt  tvert, særlig hvis det gjelder familien, eller som @ Joppe sier : holde seg til interiør, det er hun god på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det før, og sier det igjen; er det hets å være uenig? Det er jo alt vi eventuelt er her inne? For vi ser jo at det sies en ting i ett innlegg, og noe annet i et annet, og når man summerer opp så blir det et regnestykke som ikke går opp. Og når man da snakker om det, så blir det tolket som hets?

Mulig det er jeg som er dum, men jeg skjønner faktisk ikke dette her. Har jeg en helt annen oppfatning om hets enn andre?
Her inne på forumet er det ikke noe hets, og skulle det vært det, så blir det moderert bort. Men uenighet er det mye av, og det må en såkalt toppblogger tåle.

Hun sier at bloggen er hennes egen lille boble i en setning, og så at den er levebrødet hennes og at hun er en toppblogger i en annen setning i samme innlegg. Kanskje hun bør ta innover seg at bloggen er en jobb, at det ikke bare er å føyse ut alt mulig i affekt? En ting er å være privat, å gi litt av privatlivet sitt, men å være såpass personlig jeg opplever at hun er/har vært, det er ikke bra i lengden. Hvis hun har mye utelatt fra blogg/some, så skjønner jeg ikke. Eventuelt er det mulig at jeg lever verdens mest kjedelige og udramatiske liv.. :fnise: det kan godt være altså. Men med 4 barn så synes jeg det er nok dramatikk her i huset også, altså!

Som privatperson uten blogg kan man heller ikke forvente at alle er enige i valgene man tar. Mens opptil flere bloggere jeg leser tydeligvis mener at alt de sier skal forbli uimotsagt, eventuelt bare hyllet. Det er ikke et autentisk liv!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia
13 minutter siden, EllaSays skrev:

Jeg har sagt det før, og sier det igjen; er det hets å være uenig? Det er jo alt vi eventuelt er her inne? For vi ser jo at det sies en ting i ett innlegg, og noe annet i et annet, og når man summerer opp så blir det et regnestykke som ikke går opp. Og når man da snakker om det, så blir det tolket som hets?

Mulig det er jeg som er dum, men jeg skjønner faktisk ikke dette her. Har jeg en helt annen oppfatning om hets enn andre?
Her inne på forumet er det ikke noe hets, og skulle det vært det, så blir det moderert bort. Men uenighet er det mye av, og det må en såkalt toppblogger tåle.

Hun sier at bloggen er hennes egen lille boble i en setning, og så at den er levebrødet hennes og at hun er en toppblogger i en annen setning i samme innlegg. Kanskje hun bør ta innover seg at bloggen er en jobb, at det ikke bare er å føyse ut alt mulig i affekt? En ting er å være privat, å gi litt av privatlivet sitt, men å være såpass personlig jeg opplever at hun er/har vært, det er ikke bra i lengden. Hvis hun har mye utelatt fra blogg/some, så skjønner jeg ikke. Eventuelt er det mulig at jeg lever verdens mest kjedelige og udramatiske liv.. :fnise: det kan godt være altså. Men med 4 barn så synes jeg det er nok dramatikk her i huset også, altså!

Som privatperson uten blogg kan man heller ikke forvente at alle er enige i valgene man tar. Mens opptil flere bloggere jeg leser tydeligvis mener at alt de sier skal forbli uimotsagt, eventuelt bare hyllet. Det er ikke et autentisk liv!

De fleste bloggere, inkludert VP, sidestiller oppfordring til korrekt reklamemerking, åpenhet om samarbeid og kritikk av kommentarfeltsensur med hets og grove kommentarer.

Når det er sagt er det selvfølgelig uakseptabelt de stygge meldingene hun har fått. Men å lempe hovedansvaret over på brukerne i denne tråden er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på at hun og fansen hele tiden omtaler KG som en homogen enhet.
Det er forskjellige meninger her inne også! De fleste kommentarer ang VP har vært saklige og gått på hendelser, ikke person. Noen kommentarer har vært "i overkant" og har blitt moderert bort, men de har ikke vært i nærheten av hva som påstås i VPs kommentarfelt.
Mye av modereringen har skjedd pga brukerdebatt.
Hets av barn, de 2 hun allerede har så vel som det ufødte, har jeg ikke sett! Når det står "moderert pga diskusjon av barn" kan det for eksempel dreie seg om at noen har skrevet om hvordan de frykter hennes blottlegging av barna kan påvirke dem senere.
Om VP selv leser her inne, eller om det er fansen som oppdaterer henne, vet jeg ikke. Men det som er sikkert er at de IKKE gjengir korrekt i hennes kommentarfelt det som skrives her inne! Jeg håper faktisk det er sant det de sier, at de har skjermdump herfra, for de vil bevise at det som sies om "oss" er sterkt overdrevet!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Selv de minst raffinerte av leserne hennes begynner vel etterhvert å innse at dette ikke henger på greip. Selvmotsigelsene og de logiske bristene i det som skrives i bloggen er så mange at det ikke lenger er noe poeng å påpeke dem. 

Det eneste stedet man finner hets og mobbing er på hennes egen blogg som hun kontrollerer selv, og dermed vil jeg tro det er ganske selvinnlysende for de fleste hvordan dette egentlig henger sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, TallulahBGood skrev:

Selv de minst raffinerte av leserne hennes begynner vel etterhvert å innse at dette ikke henger på greip. Selvmotsigelsene og de logiske bristene i det som skrives i bloggen er så mange at det ikke lenger er noe poeng å påpeke dem. 

Det eneste stedet man finner hets og mobbing er på hennes egen blogg som hun kontrollerer selv, og dermed vil jeg tro det er ganske selvinnlysende for de fleste hvordan dette egentlig henger sammen.

Veldig godt skrevet, kunne ikke ha vært mere enig:-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og med det samme jeg er i gang:
Jeg stusser på en ting til... Når hun i noen dager bare deler interiørbilder, og det er rolig og dramafritt på blogg og  instagram, da er det også stille  denne tråden! Og da starter HUN, eller noen i hennes kommentarfelt, på nytt å snakke om hets og KG.
På meg virker det som hun VIL ha drama. Det drar vel flere lesere enn bilder av tapet og møbler og puter...

Endret av FruRosa
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stygge tingene kommer fra folk hun vet hvem er. Noe som vel sier det meste.. Hun har vel  "rammet" dem på et vis da. Likevel er det KG som får skylden og inn stormer en gjeng med kaklehøns for å vifte med pekefingeren. Ja, det er bare til å finne frem popcornet.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten denne tråden ville VP fått betydelig færre lesere, altså mindre penger inn. Halve poenget med å være frivillig i rampelyset er jo at folk skal mene noe om deg. Hvis ikke er du betydningsløs og kan ikke tjene penger på det. Noen bloggere velger personlig drama med kjærlighetsliv og barn, andre velger å gå ut mot store firmaer og lage drama der, noen flasher en pupp osv. osv. Jo mer man provoserer, jo flere snakker, jo flere lesere får man. Haters gonna hate, men skal man dra inn cash er haterserne også noe å ta vare på. Her gjør hun det ved å fyre oppunder offerrollen og snakke KG ned. Genererer masse trafikk. Mission accomplished. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pizzaface

Jeg forstår godt at de som leser det Camilla skriver om at ungene blir hetsa og mobba på KG reagerer. Det er bare det at det ikke er sant. Det er ikke herfra det kommer.

Camilla har sjøl skrevet at eksens familie ikke liker henne og at de spionerer på henne gjennom bloggen. I kommentarfeltet har jeg lest at hun vet det kommer stygge kommentarer derfra, men hun tør vel ikke si noe til dem, da, og derfor skylder hun på KG. Det er ikke greit, og det burde hun slutte med før disse løgnene får følger, for sånn kan ikke voksne folk holde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg ikke har fasiten på hva som er rett og galt, men jeg vet ihvertfall med meg selv hva jeg ville gjort hvis jeg hadde blogg. Den hadde sikkert aldri blitt så mye lest, siden jeg ikke hadde skapt så mye skandale da... Hehe 😜 Men, jeg hadde ihvertfall ikke sagt noe som helst om forholdet mellom meg og barnefaren,  jeg hadde rett og slett sagt at "hvordan det blir når barnet kommer, det er mellom oss." Hvis det er noen som er "slem" mot det ufødte barnet, så er det vel bloggeren selv, som har gjort det veldig klart hva hun mener om barnefar,  hans familie osv.  Uansett hva de har gjort og ikke, så blir ikke dørstokken noe lavere av å drive sånn offentlig.  Jeg vet ikke hvorfor, men jeg forventer på en måte litt mer av en blogger på 27 (?) enn andre bloggere på 19. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...