Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må si at hun ble utrolig fin etter den makeoveren hun tok her om dagen. Nydelig hårfarge til henne. Øyenbrynene ble kjempe fin :) Hun strålte rett og slett :)



Anonymous poster hash: 75150...4d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og nå skal vi også inn og se for å generere klikk?

kan du komme med noe saklig er du grei. Dette er en positiv tråd. Jeg mener hun ser flott ut etter makeoveren, har du problemer med det anbefaler jeg deg å ta deg en gåtur.

Anonymous poster hash: 75150...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå skal vi også inn og se for å generere klikk?

Akkurat det tenkte jeg også :ler:, men ingen klikk herfra nei. Blir like sliten hver gang jeg er innom den bloggen så det blir veldig lenge til neste gang!

Anonymous poster hash: d0cbf...035

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kler den nye hårfrisyren myyye bedre enn den gamle. Finere når hun og typen ikke har samme frisyre. Men jeg bare lurer på om det ikke ser litt rart ut på nært hold. Når håret hennes er så pass kort og hun har fått så mye påsatt. Det kan da umulig klare å skli inn i hverandre slik det burde?



Anonymous poster hash: a2994...5cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kler den nye hårfrisyren myyye bedre enn den gamle. Finere når hun og typen ikke har samme frisyre. Men jeg bare lurer på om det ikke ser litt rart ut på nært hold. Når håret hennes er så pass kort og hun har fått så mye påsatt. Det kan da umulig klare å skli inn i hverandre slik det burde?

Anonymous poster hash: a2994...5cf

Jeg har enda til gode å se noen være fin med extensions, deriblant stjerner som Britney spears eller bloggere med ellers fint hår som Annette Haga.

Men ser fint ut på bilder...

Huset derimot trenger også kanskje ny stil etterhvert? Til tross for at hun staaaadig pusser opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun fortjener mange klikk jeg :) :)

Flink, vakker og smart dame!

Anonymous poster hash: d8392...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun fortjener mange klikk jeg :) :)

Flink, vakker og smart dame!

Anonymous poster hash: d8392...0cc

enig med deg, forstår meg ikke på de som bare må hate for å hate. Synes hun er flink og inspirerende. Og den nye stilen var veldig bra :)

Anonymous poster hash: 75150...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg, forstår meg ikke på de som bare må hate for å hate. Synes hun er flink og inspirerende. Og den nye stilen var veldig bra :)

Anonymous poster hash: 75150...4d4

Jeg hater henne ikke, men har ikke sansen for de som skal fremstå sååå perfekt hele tiden. Når det ikke er realiteten.

Hun var lykkelig forelsket med eksmannen, plutselig var de separert og hun fikk ny type!!

Jeg mener ikke at man skal blogge om kjipe ting i livet, men det finnes en middelvei.

Anonymous poster hash: 74bcf...1dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg, forstår meg ikke på de som bare må hate for å hate. Synes hun er flink og inspirerende. Og den nye stilen var veldig bra :)

Anonymous poster hash: 75150...4d4

Er å diskutere noe det samme som å hate noe da?

Anonymous poster hash: a2994...5cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater henne ikke, men har ikke sansen for de som skal fremstå sååå perfekt hele tiden. Når det ikke er realiteten.

Hun var lykkelig forelsket med eksmannen, plutselig var de separert og hun fikk ny type!!

Jeg mener ikke at man skal blogge om kjipe ting i livet, men det finnes en middelvei.

Anonymous poster hash: 74bcf...1dd

Nå har hun skrevet at de har hatt en del nedturer da de var gift. Hun har skrevet innlegg om at de har nesten gått fra hverandre før. De hadde også endt foholdet en god stund før hun møtte han nye. De var jo enige om bruddet og fungerer som gode venner - noe de følte de hadde blitt mer og mer de senere årene og ikke som kjærester.

Anonymous poster hash: 75150...4d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er å diskutere noe det samme som å hate noe da?

Anonymous poster hash: a2994...5cf

litt merkelig måte å diskutere på da spørr du meg :P

Anonymous poster hash: 75150...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt merkelig måte å diskutere på da spørr du meg :P

Anonymous poster hash: 75150...4d4

Å diskutere er ikke det samme som å hylle skjønner du. I en diskusjon kan man ta opp både de positive og de negative tingene.

Anonymous poster hash: a2994...5cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun skrevet at de har hatt en del nedturer da de var gift. Hun har skrevet innlegg om at de har nesten gått fra hverandre før. De hadde også endt foholdet en god stund før hun møtte han nye. De var jo enige om bruddet og fungerer som gode venner - noe de følte de hadde blitt mer og mer de senere årene og ikke som kjærester.

Anonymous poster hash: 75150...4d4

I ettertid ja. Men ellers kom jo bruddet som lyn fra klar himmel.

Anonymous poster hash: 74bcf...1dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å diskutere er ikke det samme som å hylle skjønner du. I en diskusjon kan man ta opp både de positive og de negative tingene.

Anonymous poster hash: a2994...5cf

du har virkelig misforstått hvis du tror diskutering er å latterliggjøre andre mennesker. Håper du blir frisk av den holdningen. Jeg skriver at hun er en inspirerende dame og at hun ser veldig bra ut etter makeoveren at du ikke synes det kan du skrive saklig.

Anonymous poster hash: 75150...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettertid ja. Men ellers kom jo bruddet som lyn fra klar himmel.

Anonymous poster hash: 74bcf...1dd

Hun har skrevet før for et par år siden var det vel at de slet - hvis du har fulgt med. Hun kan jo ikke skrive hver dag på bloggen at ting ikke er 100% hos de for at du skal bli fornøyd. De har nok hatt det greit, men de har vokst fra hverandre og blitt mer som gode venner.

Anonymous poster hash: 75150...4d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har virkelig misforstått hvis du tror diskutering er å latterliggjøre andre mennesker. Håper du blir frisk av den holdningen. Jeg skriver at hun er en inspirerende dame og at hun ser veldig bra ut etter makeoveren at du ikke synes det kan du skrive saklig.

Anonymous poster hash: 75150...4d4

Hva har jeg skrevet som var så usakelig og latterliggjørende?

Anonymous poster hash: a2994...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...