Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal hun gifte seg eller misforsto jeg?

Trodde hun nylig hadde gått i fra mannen sin jeg? (Han som er far til barna)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kritisk

Skal hun gifte seg eller misforsto jeg?

Trodde hun nylig hadde gått i fra mannen sin jeg? (Han som er far til barna)

det er en god stund siden de gikk fra hverandre, halvannet år. De bodde sammen en stund selvom det var over for barnas del. Men ja, hun har funnet seg en ny mann og de skal gifte seg i 2016.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Noen som vet hva som har skjedd med butikken hennes?

Har det skjedd noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte nå at hun skal legge ned butikken i Fredrikstad. Skal de fortsette med nettbutikken da kanskje? Skjønner ikke helt, de engasjerte jo nettopp masse damer over hele landet for å være selgere!?

-Tekst fjernet-

- Magnifique, mod.

Endret av Magnifique
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde den gikk bra jeg, iallefall utfra det lille jeg leste gjennom bloggen hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GlutenBlaster

Nettbutikken skal også legges ned. Står i innlegget på bloggen.

 

Hun skriver selv at hun "ikke hadde kontroll med det lenger", da er det vel eierne som har satt foten ned, som de tross alt har rett til å gjøre.

Endret av GlutenBlaster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, reklame for sjokolade i siste blogginnlegg... "en bit i ny og ne når behovet melder seg, så slipper du å hive i deg en hel sjokolade i slengen og holder blodsukkeret stabilt hele dagen"...

 

Da har jeg hørt det også

 

 

 

Og hvorfor bruker hun nesten aldri bukse? Hvorfor?

Endret av Alvea
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettbutikken skal også legges ned. Står i innlegget på bloggen.

Hun skriver selv at hun "ikke hadde kontroll med det lenger", da er det vel eierne som har satt foten ned, som de tross alt har rett til å gjøre.

Tipper hun mener at bostyrer har tatt over og da kan de ikke gjøre noe mere selv. Det sto vel at de selv slo selskapet konkurs.

Den fysiske butikken har ikke gått bra nok. Når nettbutikken tilhører samme as går den også med i dragsuget når as'er går konkurs.

Virket som hun hadde nye planer utføra svarene i kommentarfeltet hennes.

Endret av *Emma*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, reklame for sjokolade i siste blogginnlegg... "en bit i n

y og ne når behovet melder seg, så slipper du å hive i deg en hel sjokolade i slengen og holder blodsukkeret stabilt hele dagen"...

Da har jeg hørt det også

Og hvorfor bruker hun nesten aldri bukse? Hvorfor?

Supert, da dropper jeg nøtter og skyr for å holde blodsukkeret stabilt. Mye mere digg med småspising av sjokolade hele dagen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, reklame for sjokolade i siste blogginnlegg... "en bit i n

y og ne når behovet melder seg, så slipper du å hive i deg en hel sjokolade i slengen og holder blodsukkeret stabilt hele dagen"...

Da har jeg hørt det også

Og hvorfor bruker hun nesten aldri bukse? Hvorfor?

Mamma til Michelle reklamerte også ved å si det samme. Troverdig...

Og så er innlegget merket feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Og så er innlegget merket feil.

Skulle akkurat til å kommenter det samme. At det skal være så vanskelig i skrive det øverst?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hva er dette Style by Norway? Ser hun har skiftet instagramnavn til det...

Hun starter garantert ny nettbutikk eller noe sånt. Vil tro det er navnet på et nytt firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Style by Norway er det nye selskapet som tar over... Idiotisk av Camilla å påstå at dette kom som et sjokk på henne. Hun skriver på bloggen at den største aksjonæren satt ned foten for videre drift. Dette er jo pappaen hennes. Samme dag som konkursen blir kjent står de klare med nytt firma. Nå har dette nye firmaet kjøpt opp innholdet i det gamle. Ikke nok med det, de har fått lokale og skal ha opphørssalg i helgen!! Merker jeg blir provosert.

Ryddet for spekulasjoner til skade for omtalte.

Phaedra,adm

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Når jeg søker i brønnøysundregistrene på "stylebynorway" får jeg opp ett treff og det er STILLEBEN AS, har det hatt noen sammenheng med den villapaprika-butikken? Hadde aldri hørt om noen av disse før, men ble litt nysgjerrig når jeg leste her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg søker i brønnøysundregistrene på "stylebynorway" får jeg opp ett treff og det er STILLEBEN AS, har det hatt noen sammenheng med den villapaprika-butikken? Hadde aldri hørt om noen av disse før, men ble litt nysgjerrig når jeg leste her.

Vil tro de ikke har fått org.nr enda.. Litt merkelig i grunn at selskapet er aktivt før det er formelt registrert...!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...