Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest fotballflue

Må si at hun ble utrolig fin etter den makeoveren hun tok her om dagen. Nydelig hårfarge til henne. Øyenbrynene ble kjempe fin :) Hun strålte rett og slett :)

Anonymous poster hash: 75150...4d4

Enig! Syns hun ble kjempefin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja hvem blir ikke fine med sponset hår, negler, botox, make up, klær +++++++ :)

Likte interørstilen hennes, men prisene er meget overpriset. Kjøper aldri en pute over 150 kr når man kan få nesten like til halve prisen andre steder. Altså puter over 3-400 kr, no way. Og all den oppussingen. Sponset den og, kan gjerne male stua 6 ganger i året da + bytte møbler hver 3.uke....

Kommer ikke over julen i fjor. Hun kastet den ut 2.juledag....og spurte leserene sine om DE hadde gjort det samme, fikk mange svar da: Nei, vi feirer jul når julen er der. Viktig dette i dagens samfunn, vi KAN ikke ferie sommer på våren og høsten på sommeren, julen i oktober osv. Bare for å følge etter handelstanden som kommer med varene 3 mnd før sesongen er der. Stakkars barn sier jeg, hva blir det neste? Feire 17.mai i mars????

Så snart pynter hun huset til jul, og 2. juledag kaster hun den ut og finner frem vårpynten.....



Anonymous poster hash: 05991...ffc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo veldig heldig mtp at foreldrene har mye penger og da hun var med i unge mødre var de 19 og bodde i et flott og stort hus. Så på toppen av det hele pusser opp hele stuen og kjøper en splitter ny bil. Jeg nekter å tro 19 åringer har råd til det og at hun ikke fikk hjelp av pappa selv om hun nektet for det og skrøt av hvor mye penger de hadde.

Jeg føler også hun prøver å fremstille at alt er så perfekt og fantastisk.

Anonymous poster hash: 45745...209

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Jeg har ofte lurt på hvorfor hun har så mye penger og pusser opp flere ganger i året. Tjener hun virkelig så mye på den butikken sin?

Men pen er hun da og liker den nye stilen hennes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dyre ting de selger da.....og det er jo faren som eier og driver butikken, hun er vel bare ansatt?



Anonymous poster hash: 05991...ffc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ofte lurt på hvorfor hun har så mye penger og pusser opp flere ganger i året. Tjener hun virkelig så mye på den butikken sin?

Men pen er hun da og liker den nye stilen hennes :)

Hun tjener ganske grovt på den butikken, den er veldig populær. Mange som handler over nett osv.

Anonymous poster hash: 75150...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvem blir ikke fine med sponset hår, negler, botox, make up, klær +++++++ :)

Likte interørstilen hennes, men prisene er meget overpriset. Kjøper aldri en pute over 150 kr når man kan få nesten like til halve prisen andre steder. Altså puter over 3-400 kr, no way. Og all den oppussingen. Sponset den og, kan gjerne male stua 6 ganger i året da + bytte møbler hver 3.uke....

Kommer ikke over julen i fjor. Hun kastet den ut 2.juledag....og spurte leserene sine om DE hadde gjort det samme, fikk mange svar da: Nei, vi feirer jul når julen er der. Viktig dette i dagens samfunn, vi KAN ikke ferie sommer på våren og høsten på sommeren, julen i oktober osv. Bare for å følge etter handelstanden som kommer med varene 3 mnd før sesongen er der. Stakkars barn sier jeg, hva blir det neste? Feire 17.mai i mars????

Så snart pynter hun huset til jul, og 2. juledag kaster hun den ut og finner frem vårpynten.....

Anonymous poster hash: 05991...ffc

Nå var ikke dette en disse tråd, men en seriøs tråd. Hold deg til tema er du grei.

Anonymous poster hash: 75150...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida men man kan undres. Har hele norge denne stilen hjemme da? Jeg kjenner ingen, kun venninnen hun klanderud.



Anonymous poster hash: 05991...ffc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser ut som et loppemarked.

Anonymous poster hash: ed430...705

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser ut som et loppemarked.

Anonymous poster hash: ed430...705

Litt mye ja, liker det bedre mer stilrent.

Anonymous poster hash: 05991...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida men man kan undres. Har hele norge denne stilen hjemme da? Jeg kjenner ingen, kun venninnen hun klanderud.

Anonymous poster hash: 05991...ffc

et lite klikk på insta og du finner tusenvis med denne stilen og/eller i nærheten. Shabby chic har jo vært i vinden en stund, og ser ikke ut til å stilne enda.

Anonymous poster hash: 75150...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mye ja, liker det bedre mer stilrent.

Anonymous poster hash: 05991...ffc

folk har forskjellig smak. noen liker det industrielle, noen liker hvitt, noen liker bolia, noen liker shabby chic aka villapaprika style, noen liker noe annet. Respekter andres smak/stil uten å måtte rakke ned på det. Vi er alle ulike, det er greit å si at man heller foretrekker en annen stil, men man bør kunne ha såpass forståelse for at mennesker liker forskjellige ting. Dette handler om vamlig folkeskikk.

Anonymous poster hash: 75150...4d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det ser ut som et loppemarked.

Anonymous poster hash: ed430...705

folk har forskjellig smak. noen liker det industrielle, noen liker hvitt, noen liker bolia, noen liker shabby chic aka villapaprika style, noen liker noe annet. Respekter andres smak/stil uten å måtte rakke ned på det. Vi er alle ulike, det er greit å si at man heller foretrekker en annen stil, men man bør kunne ha såpass forståelse for at mennesker liker forskjellige ting. Dette handler om vamlig folkeskikk.

Anonymous poster hash: 75150...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger henne på instagram og der kommer det mange bilder fra butikken/hjemmet hennes.

Jeg liker stilen hennes veldig godt, men ville dempet den i mitt eget hjem.

Men det er min personlige smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger henne på instagram og der kommer det mange bilder fra butikken/hjemmet hennes.

Jeg liker stilen hennes veldig godt, men ville dempet den i mitt eget hjem.

Men det er min personlige smak.

endelig noe konstruktivt her :) Flere burde lære av deg ;)

Anonymous poster hash: 75150...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med MarianneE.

Jeg følger henne også på instagram, og liker stilen hennes, selv om det blir litt for mye ting og puter for min del. Og litt for beige liksom. Men det er fine bilder å se på. :)

Også blir jeg så fascinert av energien hennes og all omgjøringen og stylingen hele tiden. :ler:

Det er morsomt å følge med. Er imponert over hva hun får til!

Har også vært i butikken og den var kjempefin, siklet på en stor krukke (dessverre for dyr for mitt budsjett, hun har den selv, den hvite hun har hortensia i :P ).

Og ja, hun ble fin med 'nye' øyenbryn også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig noe konstruktivt her :) Flere burde lære av deg ;)

Anonymous poster hash: 75150...4d4

Du må bare tåle at folk ikke digger stilen hennes og ikke er enig med deg.

Jeg synes det ser veldig lite koselig ut hjemme hos de. Alt for mange puter her og der og jeg liker ikke den stilen hun kjører.

Anonymous poster hash: 45745...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk har forskjellig smak. noen liker det industrielle, noen liker hvitt, noen liker bolia, noen liker shabby chic aka villapaprika style, noen liker noe annet. Respekter andres smak/stil uten å måtte rakke ned på det. Vi er alle ulike, det er greit å si at man heller foretrekker en annen stil, men man bør kunne ha såpass forståelse for at mennesker liker forskjellige ting. Dette handler om vamlig folkeskikk.

Anonymous poster hash: 75150...4d4

Hvordan rakker noen ned på stilen hennes her? I innlegget du svarer her så står det enkelt å greit at AB syns det var litt mye, og at h*n liker det bedre litt mer stilrent. H*n er uenig med folk som syns villapaprika har den fineste stilen i verden på huset sitt, men h*n har da på ingen måte rakket ned på noen eller vist mangel på respekt. I en diskusjon må det være lov å komme med forskjellige synspunkter uten at noen skal komme å indirekte beskylde en for å ikke respektere at andre like forskjellige ting?

Har ikke fulgt med på bloggen hennes, har bare så vidt kikket innom å sett bakover et par sider. Konklusjonen min er at det blir litt mye rett og slett. Jeg får intrykk av at det er mer fokus på pynt en funksjon. Det er ingenting i veien med å ønske å pynte, men når det går på bekostning av plass funksjon, så mener jeg det er å gå litt for langt. Jeg liker best en mer stilren tilnærming med hovedvekt på funksjon selv, så det er kanskje ikke så rart at jeg og villapaprika har forskjellig synspunkt på god inredning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan rakker noen ned på stilen hennes her? I innlegget du svarer her så står det enkelt å greit at AB syns det var litt mye, og at h*n liker det bedre litt mer stilrent. H*n er uenig med folk som syns villapaprika har den fineste stilen i verden på huset sitt, men h*n har da på ingen måte rakket ned på noen eller vist mangel på respekt. I en diskusjon må det være lov å komme med forskjellige synspunkter uten at noen skal komme å indirekte beskylde en for å ikke respektere at andre like forskjellige ting?

Har ikke fulgt med på bloggen hennes, har bare så vidt kikket innom å sett bakover et par sider. Konklusjonen min er at det blir litt mye rett og slett. Jeg får intrykk av at det er mer fokus på pynt en funksjon. Det er ingenting i veien med å ønske å pynte, men når det går på bekostning av plass funksjon, så mener jeg det er å gå litt for langt. Jeg liker best en mer stilren tilnærming med hovedvekt på funksjon selv, så det er kanskje ikke så rart at jeg og villapaprika har forskjellig synspunkt på god inredning.

Enig. Det er ingen som rakker ned på stilen hennes, men folk må få lov til å si sin mening. Positiv eller negativ.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...