Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvis du mener det er konstruktiv kritikk å si at noens hus ser ut som et loppemarked etc så lider du av vrangforestillinger. Helt greit å ikke like noe, men det går da an å si det på en skikkelig måte.

Anonymous poster hash: 75150...4d4

Det har jeg ikke sagt, men hun som ab siterte skrev på ingen måte at huset lignet på et loppemarked. Det var en helt annen post og jeg er helt enig i at slike betegnelser bør man holde seg for gode for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes prinsessestilen er utgått, langt blondt hår, krøllet, store bambi øyne med store pålimte vipper. Nei, når alle blir like så er det ikke unikt og noe eget. Hun er freshere med det korte håret. Mye av pynten er fint og liker fargene, men synes det blir for mange puter og for mye dill, ser for rotete ut. Ellers er hun nok snill og grei og alt det der :)



Anonymous poster hash: 05991...ffc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Hun sa det jo selv, hun har latt seg forfalle i det siste. Og det korte håret er nok noe av der hun siktet til. Så rett og slett litt loco ut? Sto liksom til alle kanter. Det kan fort virke alarmerende på mennesker rundt henne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Hun sa det jo selv, hun har latt seg forfalle i det siste. Og det korte håret er nok noe av der hun siktet til. Så rett og slett litt loco ut? Sto liksom til alle kanter. Det kan fort virke alarmerende på mennesker rundt henne.

Personlig synes jeg det virker alarmerende at hu og typen hadde den samme, forblåste hårsveisen. Tar nok ikke lange tida før hu er mørk igjen. Noe hu kler mye bedre.

Anonymous poster hash: 6ddf4...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg det virker alarmerende at hu og typen hadde den samme, forblåste hårsveisen. Tar nok ikke lange tida før hu er mørk igjen. Noe hu kler mye bedre.

Anonymous poster hash: 6ddf4...72a

Det kan jeg si meg enig i. Vi har alle hatt våre problemer med god, gammaldags bleiking.

Mer om det ved en senere anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://touch.f-b.no/nyheter/ni-ansatte-mister-jobben-etter-konkurs-1.8617896

Dette er vel pappaen til camilla! Firmaet han eier er konk. Er vel også der eksen til Camilla (Håkon) jobber.

Går nok litt bedre med Villa Paprika då vidt jeg forstår. Faren som eier og driver det og...

Anonymous poster hash: f739a...f4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://touch.f-b.no/nyheter/ni-ansatte-mister-jobben-etter-konkurs-1.8617896

Dette er vel pappaen til camilla! Firmaet han eier er konk. Er vel også der eksen til Camilla (Håkon) jobber.

Går nok litt bedre med Villa Paprika då vidt jeg forstår. Faren som eier og driver det og...

Anonymous poster hash: f739a...f4c

Faren er investor i villapaprika, derfor har han stått som eier 50%. Camilla driver og eier butikken, (ergo hun fungerer som sjef) men det er en annen dame som er ansatt som daglig leder. Etter det vi har lest skal det visst gå strålende med villa paprika, hadde hun ikke solgt for nærmere 700 000 på en mnd eller noe her for litt siden, husker ikke helt ordrett hva jeg leste :)

Anonymous poster hash: 49530...3d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren er investor i villapaprika, derfor har han stått som eier 50%. Camilla driver og eier butikken, (ergo hun fungerer som sjef) men det er en annen dame som er ansatt som daglig leder. Etter det vi har lest skal det visst gå strålende med villa paprika, hadde hun ikke solgt for nærmere 700 000 på en mnd eller noe her for litt siden, husker ikke helt ordrett hva jeg leste :)

Anonymous poster hash: 49530...3d0

Kan seriøst tjene så mye på å drive butikk?! Sykt

Anonymous poster hash: 06a3b...1fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan seriøst tjene så mye på å drive butikk?! Sykt

Anonymous poster hash: 06a3b...1fb

Hun selger jo veldig mye over nett, møbler og slike ting fra interiørbutikker er jo svindyrt. Kan hende hun har hatt en god måned. Selger man produkter som folk vil ha, så kan man så klart tjene masse penger på å drive butikk. Hvorfor skulle det være så rart. Hadde det ikke vært penger i å drive butikk, så hadde jo ingen drevet butikk. Tipper hun som driver TM design tjener enda råere siden hun omtrent bare selger møbler.

Anonymous poster hash: 49530...3d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun selger jo veldig mye over nett, møbler og slike ting fra interiørbutikker er jo svindyrt. Kan hende hun har hatt en god måned. Selger man produkter som folk vil ha, så kan man så klart tjene masse penger på å drive butikk. Hvorfor skulle det være så rart. Hadde det ikke vært penger i å drive butikk, så hadde jo ingen drevet butikk. Tipper hun som driver TM design tjener enda råere siden hun omtrent bare selger møbler.

Anonymous poster hash: 49530...3d0

Jo men 700 000 var da voldsomt mye å selge for bare på en måned

Anonymous poster hash: 06a3b...1fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan seriøst tjene så mye på å drive butikk?! Sykt

Anonymous poster hash: 06a3b...1fb

Å selge for 700.000 og å tjene 700.000 er ikke samme sak ;)

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men 700 000 var da voldsomt mye å selge for bare på en måned

Anonymous poster hash: 06a3b...1fb

Det virker litt i overkant ja. I hvert fall om du sjekker purehelp som sier at hun solgte for 3,3mill i HELE 2013. Men det kan selvfølgelig hende at 2014 har vært ett mye bedre år enn 2013 :)

http://www.purehelp.no/company/account/villapaprikaas/997233166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker litt i overkant ja. I hvert fall om du sjekker purehelp som sier at hun solgte for 3,3mill i HELE 2013. Men det kan selvfølgelig hende at 2014 har vært ett mye bedre år enn 2013 :)

http://www.purehelp.no/company/account/villapaprikaas/997233166

Ser jo ut til at omsetningen og fortjenesten har økt relativt greit år for år. Så at resultatet for 2014 kan være høyere, er ikke helt usannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser jo ut til at omsetningen og fortjenesten har økt relativt greit år for år. Så at resultatet for 2014 kan være høyere, er ikke helt usannsynlig.

Nei, dersom de følger kurven sin så bør jo resultatet ha økt ja :)

Men å gå fra 3.3mill på ett helt åt til 700.000 på en måned er en relativt spenstig oppgang da ;)

Men det kan godt være det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dersom de følger kurven sin så bør jo resultatet ha økt ja :)

Men å gå fra 3.3mill på ett helt åt til 700.000 på en måned er en relativt spenstig oppgang da ;)

Men det kan godt være det stemmer.

Enig i at det kan se ut som et spenstig hopp, men det er alltid slik at noen måneder er bedre enn andre. Lettere å skryte av 700.000 i August enn å innrømme 45.000 i Oktober f.eks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, dersom Camilla er aksjonær, og det kan det jo se ut som at hun er, vil det antakeligvis lønne seg for henne å ta ut utbytte i stedet for ren lønn (det avhenger jo av om hun har andre inntekter, for eksempel fra bloggingen). Mener å huske fra den gangen jeg hadde eget firma at inntekten burde bikke godt over 400.000 for at det skulle lønne seg å ta ut utbytte.

Det å ta utvutbytte stemmer jobforsåvidt, men med tanke på at hun eier under 10 % av aksjene så skal det jo være et ganske stort utbytte før hun kan få tilsvarende utbetalt som hun har i lønn.

Vi tar ut utbytte i stedet for lønn, men vi eier 100 % av vårt selskap selv.

Anonymous poster hash: 5a0d4...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun ikke skrevet at Håkon også er medeier?

Anonymous poster hash: d0c1e...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...