Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes dette er veldig trist å lese, hun hadde en veldig fin butikk og nettbutikk, med litt stive priser men allikevel... Jeg har handlet et par ganger i nettbutikken og det endte alltid opp med frustrasjon! Enten så brukte de lang tid på å sende varene, eller så fikk en feil varer +++ Sist gang jeg bestillte så tok jeg det via tlf med Håkon, men så fikk jeg feil vare. Jeg ringte å fikk beskjed at siden jeg allerede har fått det så fikk jeg tips hva jeg kunne bruke det til. Helt utrolig!! En gang prøvde de seg på purring på en regning jeg allerede hadde betalt, sendte dem bevis og da ga de seg men de prøvde seg.

Jeg ønsker henne lykke til videre og håper at om hun åpner ny nettbutikk, at hun da har mer kontroll.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjipt at det ikke gikk bra med butikken, men syns kanskje ikke at hun tar sin del av skylden. Det er "haterne" sin feil, virker det som.

Spot on. Dette var virkelig stusselige greier. Men angrep er det beste forsvar når man har noen svin på skogen...

Forøvrig helt sjokkerende mange skrivefeil og dårlig språk på denne damen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager to innlegg på rad, men det er ganske flaut å lese alle som går i strupen på de kritiske kommentarene under innlegget. De kritiske kommentarene er nemlig..... borte. Igjen står vi med 45 rene støtteerklæringer.

Dette er bloggmediets store svakhet: den totale regien som personen bak bloggen kan ta vrenger og vrir på sannheten. Synes faktisk dette er et større problem enn manglende merking av reklame.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager to innlegg på rad, men det er ganske flaut å lese alle som går i strupen på de kritiske kommentarene under innlegget. De kritiske kommentarene er nemlig..... borte. Igjen står vi med 45 rene støtteerklæringer.

Dette er bloggmediets store svakhet: den totale regien som personen bak bloggen kan ta vrenger og vrir på sannheten. Synes faktisk dette er et større problem enn manglende merking av reklame.

Det som er synd i dagens samfunn er jo at det omtrent ikke er igjen noen butikker noe steder. Alt legges ned, internett har tarr over! Camilla har gått på en smell, men hun er ikke alene om det. Bor selv i en sørlandsby, og samtlige småbyer rundt her sliter med å holde ting gående, flere steder ligner på spøkelsesbyer. Det er jo en srøgelig og trist utikling!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Her var det mye dårlig norsk. Har vært innom og lest før også, men gir stort sett opp etter noen setninger. Stadig vekk sier hun noe helt annet enn hun nok mener, og alle ordtak og språklige finurligheter blir radbrukket til stadighet. Det gjør vondt å lese hva hun skriver, og dessverre klarer jeg ikke holde fokus på hva hun prøver å skrive, hva og hvordan hun faktisk skriver tar helt overhånd.

 

(Og nei, jeg tror ikke jeg skriver feilfritt. Men litt bedre, ja det tror jeg.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hva som har blitt skrevet som er så negativt? Ser et par kommentarer om noe leverandører også, har dem gitt sin kommentar til hva hu har skrevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O___o

Noen som vet hva som har blitt skrevet som er så negativt? Ser et par kommentarer om noe leverandører også, har dem gitt sin kommentar til hva hu har skrevet?

Tror ikke det først og fremst er enkelte som har vært slemme / ufine.

Er vel mer summen av det hele. 

 

Kjøpere som har

- fått feil varer

- fått riktige varer som er knust, med bulk / ripe / hull / andre feil, 

- vunnet julekonkurranser men enda ikke fått premien

- fått gavekort de nå kanskje ikke får brukt

- betalt varene, men allikevel mottatt purringer

- returnert varer men ikke fått tilbakebetalt beløpet 

 

Leverandører og kjøpere som har ringt, sendt tekstmeldinger og e-post som ikke har blitt besvart.

Klager har blitt slettet eller ikke-godkjent.  

 

De har oppgitt veldig veldig mange ulike e-postadresser og telefonnummer + ulike instagrammer & facebookkontoer, men allikevel har det tilsynelatende vært umulig å få kontakt.

 

Jeg tror det oppleves som rart for de som venter på svar, når hun svarer fortløpende på ros og koselige meldinger på instagram, men absolutt ikke på deres henvendelser, eller i beste fall henviser til å ta kontakt med kundeservice

( Noe de allerede har forsøkt, men som ikke har fungert ) 

 

Siden hun har annonsert veldig mange varer som skulle komme som nyheter, må hun jo nødvendigvis ha bestilt dette fra leverandører.

 

Når hun nå er konkurs, så er det ikke unaturlig å tenke seg at det er noen som ikke har fått betalt som de skal?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det først og fremst er enkelte som har vært slemme / ufine.

Er vel mer summen av det hele. 

 

Kjøpere som har

- fått feil varer

- fått riktige varer som er knust, med bulk / ripe / hull / andre feil, 

- vunnet julekonkurranser men enda ikke fått premien

- fått gavekort de nå kanskje ikke får brukt

- betalt varene, men allikevel mottatt purringer

- returnert varer men ikke fått tilbakebetalt beløpet 

 

Leverandører og kjøpere som har ringt, sendt tekstmeldinger og e-post som ikke har blitt besvart.

Klager har blitt slettet eller ikke-godkjent.  

 

De har oppgitt veldig veldig mange ulike e-postadresser og telefonnummer + ulike instagrammer & facebookkontoer, men allikevel har det tilsynelatende vært umulig å få kontakt.

 

Jeg tror det oppleves som rart for de som venter på svar, når hun svarer fortløpende på ros og koselige meldinger på instagram, men absolutt ikke på deres henvendelser, eller i beste fall henviser til å ta kontakt med kundeservice

( Noe de allerede har forsøkt, men som ikke har fungert ) 

 

Siden hun har annonsert veldig mange varer som skulle komme som nyheter, må hun jo nødvendigvis ha bestilt dette fra leverandører.

 

Når hun nå er konkurs, så er det ikke unaturlig å tenke seg at det er noen som ikke har fått betalt som de skal?

Skjønner! Men hu ber folk om å skrive mail bare dem lurer på en pris, da blir jo mailen full og unødvendig mye jobb. Det virker for meg som at a ønsker å få så mange mail som mulig for å kunne klage på at dem har fått så mange mailer at dem bruker tid på å svare. Alt virker på meg som om at det er spill og lureri fra a til å, at det står så mange kunder å støtter en slik bedrift er for meg ubegripelig. Det er utrolig synd at det går faktisk ut over andre bedrifter også. Det blir jo et rykte innen interiør. Jeg driver selv firma innen bygg og kan bli ganske lei av alle andre firmaer som lurer kunder, da vi får skråblikk av kunder før vi har gjort noe galt. At det da er leverandører og andre firmaer som reagerer har jeg full forståelse for.

Det er jo ikke det første firmaet som ser det går mot konkurs og fyller lageret rett før. Om dette har skjedd her, skjønner jeg at leverandører er sure for da er det gjort med overlegg og ikke kjempet til siste slutt.

 

Jeg liker heller ikke når det brukes blogger for å vise sin misnøye til bedrifter/leverandører, det kommer fram kun 1 side av en sak og hvem vet hva som skjuler seg bak den andre siden. Det hadde vært greit å fått begge sider.

På en kommentar inne hos villapaprika så svarer en til closetomyhart, har denne leverandøren skrevet noe der som er slettet? Jeg spurte inne på bloggen også, hvor alle ser disse negative+ det fra denne leverandøren men det ble ikke godkjent.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla er uten tvil flink til det hun driver med, interiør, styling osv... Men fordi hun alltid får alt til å virke så dramatisk, enten det er positivt eller negativt, gjør at hun virker utroverdig! Alt er alltid så rosenrødt, eller så er det noen som har vært skikkelig slemme! Når det kommer til konkursen så kan folk selvfølgelig stusse på hvordan dette er gjort, men alt skal gjennomgås av bla. bobestyrer og advokater i ettertid, så er det noe blir dette fanget opp. Men mener ikke det er uvanlig at man starter nytt som tar over varelageret for man selv melder oppbud :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye spisestue stolene?

Styggere stoler skal man lenge lete etter!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye spisestue stolene?

Styggere stoler skal man lenge lete etter!

Deg om det... Merkelig diskusjonstema... Alle har forskjellig smak, tenker du har stygge stoler i andres øyne du og..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye spisestue stolene?

Styggere stoler skal man lenge lete etter!

 

Skjønner ikke helt behovet for å kritisere andres spisestuestoler.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke helt behovet for å kritisere andres spisestuestoler.

Ikke sant... henger ikke på greip :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de stolene var litt fine egentlig! Men har ikke plass til dem, selv.

Noe helt annet:

Er det vanlig å ha så mye dilldall på bordene og i sofaen?

-Bilde hentet fra bloggen er fjernet-

Her er det jo ikke plass til å legge fra seg noe, og man drukner i puter :P

Er selv student, så har liksom bare det nødvendige på 40 kvadrat.

Redigert for bilde hentet fra bloggen.

- Magnifique, mod.

Endret av Magnifique
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Noe helt annet:

Er det vanlig å ha så mye dilldall på bordene og i sofaen?

 

attachicon.gif1900694-9-1434917833344.jpg

 

Vel, kjenner ikke mange som har svære blomsterurner, gulvlykter og bokstabler på stuebordet. Men det er da smak og behag. Noen er vel mer opptatt av hvordan et hjem ser ut enn at et hjem skal være funksjonelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hva er det som har skjedd med henne? Hun skriver at hun har vært syk?, men ikke noe mer om det. Gikk fort da. For 14 timer siden sto hun i morgenkåpe og la ut noe kryptiske greier, for to timer siden er det hennes dag! og full fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun plutselig venner med hun frurstrandberg igjen? de har vel vært bitre fiender i 2 år eller noe...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...