Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er dette Style by Norway? Ser hun har skiftet instagramnavn til det...

Ah....

Skjønte ikke hvor SBN kom fra da jeg kikket på instagram tidligere idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Style by Norway er det nye selskapet som tar over... Idiotisk av Camilla å påstå at dette kom som et sjokk på henne. Hun skriver på bloggen at den største aksjonæren satt ned foten for videre drift. Dette er jo pappaen hennes, så det er ingen tvil om at dette er planlagt. Samme dag som konkursen blir kjent står de klare med nytt firma. Nå har dette nye firmaet kjøpt opp innholdet i det gamle. Ikke nok med det, de har fått lokale og skal ha opphørssalg i helgen!! Merker jeg blir provosert. Særlig siden de gjorde det samme med et par andre selskap rett før jul.... To-Jo Busser bla.

Dette er jo ikke uvanlig.... Cry me a river...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Style by Norway er det nye selskapet som tar over... Idiotisk av Camilla å påstå at dette kom som et sjokk på henne. Hun skriver på bloggen at den største aksjonæren satt ned foten for videre drift. Dette er jo pappaen hennes, så det er ingen tvil om at dette er planlagt. Samme dag som konkursen blir kjent står de klare med nytt firma. Nå har dette nye firmaet kjøpt opp innholdet i det gamle. Ikke nok med det, de har fått lokale og skal ha opphørssalg i helgen!! Merker jeg blir provosert. Særlig siden de gjorde det samme med et par andre selskap rett før jul.... To-Jo Busser bla.

Signerer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig at Håkon Kvarsvik står som styreleder fra 23.april 2015. Han er ikke med i styret før det, ser det ut til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor på bloggen står det?

 

Sitatet jeg la ut er en link.

 

HER

 

(edit, det var fra august i fjor)

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O___o

Skjønner ikke hva hun skal med butikken uansett? Klin umulig å drive i en gågate, hvor kjøpesentere er nærmeste nabo.

Hun konkurrerer med norske og utenlandske nettbutikker.

Endringer i tollsatsene + økt husleie vil kunne være siste spiker i kista for mange små nisjebutikker.

Senker hun prisene, slik at hun kan konkurrere med andre tilsvarende nettbutikker, tror jeg hun vil komme langt med det å drive blogg og nettbutikk hjemmefra.

Hun har et hus som fungerer mye bedre som showroom, enn hva butikken har gjort.

Folk leser jo bloggen hennes både pga interiøret, DIY-prosjektene hennes og for å "snoke i privatlivet".

Tror hun vil komme langt med å ansette én revisor & ta resten av jobben hjemme selv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun skrev et laaangt innlegg på instagram i dag om hvor tungt det har vært i det siste og hun syntes det var kjipt å måtte legge ned osv. Skjønner det og har full forståelse for at det er vondt å innse nederlaget. Men! Hun har så mange skrivefeil og merkelige formuleringer, at jeg klarer ikke helt å ta det seriøst. "Stormet som varmt hvetebrød" Er det bare meg, eller er dette skikkelig merkelig formulert?

 

Skulle ønske bloggere generelt var flinkere til å skrive... Når jobben deres tross alt er å forfatte!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun skrev et laaangt innlegg på instagram i dag om hvor tungt det har vært i det siste og hun syntes det var kjipt å måtte legge ned osv. Skjønner det og har full forståelse for at det er vondt å innse nederlaget. Men! Hun har så mange skrivefeil og merkelige formuleringer, at jeg klarer ikke helt å ta det seriøst. "Stormet som varmt hvetebrød" Er det bare meg, eller er dette skikkelig merkelig formulert?

 

Skulle ønske bloggere generelt var flinkere til å skrive... Når jobben deres tross alt er å forfatte!

 

Jeg har prøvd å lese bloggen hennes og klarer det ikke. Noe bloggere har småfeil her og der, og formulerer ikke setningene sine godt nok, men hun er ekstrem. Ord som mangler bokstaver hele tiden. Drit i å slenge ut innlegget hvis du ikke har tid til å lese over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun skrev et laaangt innlegg på instagram i dag om hvor tungt det har vært i det siste og hun syntes det var kjipt å måtte legge ned osv. Skjønner det og har full forståelse for at det er vondt å innse nederlaget. Men! Hun har så mange skrivefeil og merkelige formuleringer, at jeg klarer ikke helt å ta det seriøst. "Stormet som varmt hvetebrød" Er det bare meg, eller er dette skikkelig merkelig formulert?

Skulle ønske bloggere generelt var flinkere til å skrive... Når jobben deres tross alt er å forfatte!

Rart hun sier det har stormet rundt henne osv så lenge nå, hun skrev da i innlegget på bloggen om konkursen at dette kom som et sjokk??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun virker jo helt ustabil...ig frekk. Ser det fortsatt er flere som ikke har fått f.eks kalendergavene de vant i desember.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun får unødvendig mye tyn, det er virkelig ikke lett å drive butikk i disse dager, folk legger jo ned som bare det.... Trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud så dramatisk hun er. Og såå dårlig hun skriver

Ja dette var toppen av kaka når det gjaldt både dramatikk, selvmedlidenhet og dårlig språk.

Jeg forstår veldig godt at leverandører føler seg bedratt i denne forbindelsen.

De vil ha pengene sine. Det er det de også lever av og hele denne konkurssaken vitner om en del forhåndsplanlegging med tanke på at de selv kjøpte opp konkursboet og stod klar med nye lokaler dagen etter.

Og det er vel det som får en del mennesker, både av kunder og leverandører, til å reagere kraftig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at det ikke gikk bra med butikken, men syns kanskje ikke at hun tar sin del av skylden. Det er "haterne" sin feil, virker det som.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...