Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er hun plutselig venner med hun frurstrandberg igjen? de har vel vært bitre fiender i 2 år eller noe...

 

Hva var greia der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var greia der?

Tror det var det at frurstrandberg åpna en tilsvarende nettbutikk som camilla, med like varer og samme logo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var det at frurstrandberg åpna en tilsvarende nettbutikk som camilla, med like varer og samme logo.

 

Aha!

Et kjapt googlesøk og jeg trodde jeg hadde søkt på villapaprika (eller stylebynorway..) og ikke frurstrandberg. Kliss likt jo!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er det som har skjedd med henne? Hun skriver at hun har vært syk?, men ikke noe mer om det. Gikk fort da. For 14 timer siden sto hun i morgenkåpe og la ut noe kryptiske greier, for to timer siden er det hennes dag! og full fart.

Uvisst, det r jo typisk henne da!

Når du legger ut bilde med sykehusarmbåndet lett synlig så er det iallfall ingen tvil om at man ønsker oppmerksomheten.. hun kunne jo bare klippa det av liksom? min fireråing nekta å klippe all-invlusive armbåndet sitt etter sydenturen i vår, for det var så stas..Men igjen, hun er 4 år..ikke en voksen dame..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt med typen?

 

Ikke umulig. I dag skrev hun "noen ganger vet jeg nemlig å ta ting litt bokstavelig så når de sa de hadde funnet en leilighet til meg ( på tøys) ble jeg super giret og super nysgjerrig" ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke umulig. I dag skrev hun "noen ganger vet jeg nemlig å ta ting litt bokstavelig så når de sa de hadde funnet en leilighet til meg ( på tøys) ble jeg super giret og super nysgjerrig" ...

Hun skriver at det stemmer ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvor disse interiørsidene finner importører hen? Må jo være mye billigere å kjøpe rett fra en importør? Oo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver at det stemmer ikke....

 

Men hvorfor tuller moren og søsteren hennes om at de har funnet en leilighet til henne når hun har hus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det eksen hennes "har på familien" siden han er styreleder og daglig leder i det nye firmaet!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor tuller moren og søsteren hennes om at de har funnet en leilighet til henne når hun har hus?

Nei du får ringe å spørre da vettu, det kan jo være alt muig rart det. Er ihvertfall ikke slutt. Skjønner ikke hvorfor det alltid skal spekuleres i det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det eksen hennes "har på familien" siden han er styreleder og daglig leder i det nye firmaet!?

Han må ikke ha noe på dem fordi han jobber med dem, merkelig utsagn! Folk kan være venner skjønner du og gode kolleager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke et sekund på at det ikke er slutt. Hun har fjerna nesten alle bildene av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke et sekund på at det ikke er slutt. Hun har fjerna nesten alle bildene av han.

Det er fortsatt bilder av han på instagram.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke et sekund på at det ikke er slutt. Hun har fjerna nesten alle bildene av han.

Hun har jo ikke det, ligger masse ute, og det ligger masse ute på IG hans også, fra nå nylig. Gleder deg deg om det hadde vært slutt? Var da voldsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du får ringe å spørre da vettu, det kan jo være alt muig rart det. Er ihvertfall ikke slutt. Skjønner ikke hvorfor det alltid skal spekuleres i det :P

Og hvordan vet du at det ikke er det? Er jo ikke rart det spekuleres når hun plutselig har sluttet å legge ut bilder av han, får en "knekk" og har masse jentetid og tuller med å flytte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm! Hun har faktisk fjernet flere bilder av Hans fra Instagram!! Merkelig, for jeg er ganske sikker på at det ikke er slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo ikke det, ligger masse ute, og det ligger masse ute på IG hans også, fra nå nylig. Gleder deg deg om det hadde vært slutt? Var da voldsomt!

Slapp av du a. Hvor står det at det GLEDER meg? Snakk om å legge ord i munnen på folk!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...