Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest faico

Jeg henger ingen ut. Og dessuten er Instagram kontoen hennes er stengt igjen, så enten leser hun her inne eller så er venninnene hennes her inne og har sagt ifra.

Skal du drive en butikk og nettbutikk, har blogg og Instagram da må du tåle at folk snakker både postivt og negativt om deg.

ja de som driver butikk og nettbutikk skal få høre både negativt og positivt, men ikke på en forumside. Det får tas face to face eller via telefon.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

ja de som driver butikk og nettbutikk skal få høre både negativt og positivt, men ikke på en forumside. Det får tas face to face eller via telefon.

Problemet her er at det ikke har vært mulig hhv. nyttet. Og når en bedrift ikke følger opp sin del av avtalen, så er det forståelig at kunden/kundene føler seg snytt. Og når man heller ikke når frem med klagen sin til bedriften, så er det naturlig nok å bli sint.

Selvsagt har man mulighet til å kontake Forbrukerombudet eller ta seg advokat, men dette koster tid og energi, og i advokattilfellet penger. I tillegg kan det bli en langvarig prosess. Da er et forum som dette for enkelte en kjærkommen ventil for å få luftet ut litt sinne og skuffelse.

Samtidig er jeg enig med deg at visse ting som er blitt sagt i denne tråden ikke hadde vært nødvendig, som f.eks. at hun fortjener å gå konkurs. Det hun fortjener er nok selvinnsikt til å erkjenne ovenfor seg selv at hun ikke kan drive butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de som driver butikk og nettbutikk skal få høre både negativt og positivt, men ikke på en forumside. Det får tas face to face eller via telefon.

Forslag: vi legger ned hele internettet.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Forslag: vi legger ned hele internettet.

går vel Ann å skrive normale ting her inne. Trenger ikke legge ned Internettet. Når man ikke frem med en klage via telefon eller annet,så har Norge folk man kan henvende seg til for å få hjelp. Ikke henge de ut her. En annen ting.. Er folk så misfornøyd med dette firmaet så slutt å handle i den nye nettbutikken.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet her er at det ikke har vært mulig hhv. nyttet. Og når en bedrift ikke følger opp sin del av avtalen, så er det forståelig at kunden/kundene føler seg snytt. Og når man heller ikke når frem med klagen sin til bedriften, så er det naturlig nok å bli sint.

Selvsagt har man mulighet til å kontake Forbrukerombudet eller ta seg advokat, men dette koster tid og energi, og i advokattilfellet penger. I tillegg kan det bli en langvarig prosess. Da er et forum som dette for enkelte en kjærkommen ventil for å få luftet ut litt sinne og skuffelse.

Samtidig er jeg enig med deg at visse ting som er blitt sagt i denne tråden ikke hadde vært nødvendig, som f.eks. at hun fortjener å gå konkurs. Det hun fortjener er nok selvinnsikt til å erkjenne ovenfor seg selv at hun ikke kan drive butikk.

Støtter deg fullt ut:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går vel Ann å skrive normale ting her inne. Trenger ikke legge ned Internettet. Når man ikke frem med en klage via telefon eller annet,så har Norge folk man kan henvende seg til for å få hjelp. Ikke henge de ut her. En annen ting.. Er folk så misfornøyd med dette firmaet så slutt å handle i den nye nettbutikken.

Er kunde servicen elendig, og at en har betalt for varer en ikke har fått, varer som er ødelagt, og ikke når frem på mail eller tlf., så er det helt greit å legge det ut på nettet. En ønsker vel ikke at andre skal gå i samme felle som en selv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest faico

Er kunde servicen elendig, og at en har betalt for varer en ikke har fått, varer som er ødelagt, og ikke når frem på mail eller tlf., så er det helt greit å legge det ut på nettet. En ønsker vel ikke at andre skal gå i samme felle som en selv.

nei man vil ikke at andre mennesker går i samme fella. Men holder det ikke å skrive at " jeg har hatt en dårlig opplevelse på firma" må det skrives om hvem hun er sammen med,hvem hun har bilder av på veggen,hvem som er styremedlemmer,å kjære vene nå får jeg ikke opp IG konto,fy så stygge Potter hun har til 1500kr,IG konto er nok stengt fordi hun eller hennes venner leser her inne. Alt dette har da ingen ting med hvordan butikken drives.. Det er kun sladder og uthenging
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/3/2015 at 14.58, faico skrev:

nei man vil ikke at andre mennesker går i samme fella. Men holder det ikke å skrive at " jeg har hatt en dårlig opplevelse på firma" må det skrives om hvem hun er sammen med,hvem hun har bilder av på veggen,hvem som er styremedlemmer,å kjære vene nå får jeg ikke opp IG konto,fy så stygge Potter hun har til 1500kr,IG konto er nok stengt fordi hun eller hennes venner leser her inne. Alt dette har da ingen ting med hvordan butikken drives.. Det er kun sladder og uthenging

Ikke uenig med deg der, men Camilla blander familie liv og jobb, så ikke lett å holde styr på hva som er greit å kommentere eller ikke. Camilla lever av bloggen sin, og ved å utlevere seg på den måten hun gjør. Hun tjener meget gode penger på bloggen sin, og det er vel det folk er misunnelig på, og er ute etter å ta henne for noe som gjør at hun ikke lykkes. Jeg sier ikke at dette er greit, men det er det som er sannheten. I Norge skal en ikke tro at en er bedre enn andre, og for all del ikke tjene mere penger enn naboen. 

Ryddet for spekulasjoner til skade for omtalte.

Phaedra,adm

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Ikke uenig med deg der, men Camilla blander familie liv og jobb, så ikke lett å holde styr på hva som er greit å kommentere eller ikke. Camilla lever av bloggen sin, og ved å utlevere seg på den måten hun gjør. Hun tjener meget gode penger på bloggen sin, og det er vel det folk er misunnelig på, og er ute etter å ta henne for noe som gjør at hun ikke lykkes. Jeg sier ikke at dette er greit, men det er det som er sannheten. I Norge skal en ikke tro at en er bedre enn andre, og for all del ikke tjene mere penger enn naboen. Synes likevel det er greit at folk sier ifra om at faren har flere konkurser bak seg, og gjort det samme der som med VillaPaprika. Kjøpt opp konkursboet, før en annen fikk snudd seg:-( Dette er lovlig, men han og hans fam. trenger vel ikke ekstra stjerner i boka for hvor utrolig flinke de er.................

er enig med deg i dette du skriver. Men desverre så dr det mange som gjør det samme som villapaprika. I Norge er jo dette lov tydeligvis. Men det er all skriverier om ting som ikke har noe med selve firma jeg synes går for langt. Å dette gjelder visse andre tråder på dette forumet også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Fy faen så dyrt ræl de selger. Nille lykter til nærmere 2000, hvem betaler så mye for noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Fy faen så dyrt ræl de selger. Nille lykter til nærmere 2000, hvem betaler så mye for noe sånt?

nok en gang ett innlegg som ikke har noe med tråden å gjøre.. Hvorfor skriver du slikt? La være å kjøp det
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nok en gang ett innlegg som ikke har noe med tråden å gjøre.. Hvorfor skriver du slikt? La være å kjøp det

 

Tråden heter Villa Paprika, handler om denne butikken/nettbutikken, da må det vel for svarte være lov å mene noe om varene som selges der eller!?!?!?

 

Er så møkk lei av at du skal bestemme over hva folk her på kvinneguiden skal få lov til å diskutere eller ikke.

Om man utleverer seg selv og hele familien/bedriften på nettet så må man faktisk forvente at folk snakker om deg også.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina

nok en gang ett innlegg som ikke har noe med tråden å gjøre.. Hvorfor skriver du slikt? La være å kjøp det

Fordi det er sant, det er overprisa ræl. Og det handler om butikken. Kan være trygg på at jeg ikke er dum nok til å kjøpe noe man kan få godt under halv pris. Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest faico

Tråden heter Villa Paprika, handler om denne butikken/nettbutikken, da må det vel for svarte være lov å mene noe om varene som selges der eller!?!?!?

Er så møkk lei av at du skal bestemme over hva folk her på kvinneguiden skal få lov til å diskutere eller ikke.

Om man utleverer seg selv og hele familien/bedriften på nettet så må man faktisk forvente at folk snakker om deg også.

ikke bli så sint nå☺du skriver så klart hva du vil. Å jeg mener det jeg vil. Slik er dette forumet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg syns veldig synd i henne! Virker som om hun går gjennom mye i privatlivet om dagen, også. Håper virkelig hun kommer seg på bena igjen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...