Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hun gjør da som hun vil med sin og konto. Eller hva? Kan hun gjøre noe uten klager?

i all verden... var da voldsomt..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist at hun må selge huset. Har jo gjort veldig mye der. Men hun eide da dette alene før Hans kjøpte seg inn gjorde hun ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at hun må selge huset. Har jo gjort veldig mye der. Men hun eide da dette alene før Hans kjøpte seg inn gjorde hun ikke?

Kanskje det blir for mye for henne? Vil ha noe mindre? Enig i at hun har lagt mye arbeid i dette huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at hun må selge huset. Har jo gjort veldig mye der. Men hun eide da dette alene før Hans kjøpte seg inn gjorde hun ikke?

Lurer på om ikke faren hennes eide det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om ikke faren hennes eide det...

Mente liksom hun sa at hu eide det, også kjøpte hans seg inn. Blir helt forvirra jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det har skiftet eiere i både hus og bedrift så mange ganger at jeg rekker ikke følge med i hvem som eier hva.. Men hvorfor er ikke villapaprika bloggen med i konkursen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det har skiftet eiere i både hus og bedrift så mange ganger at jeg rekker ikke følge med i hvem som eier hva.. Men hvorfor er ikke villapaprika bloggen med i konkursen?

Er vel fordi den var utenom selskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel fordi den var utenom selskapet.

Hun har ikke noe eget selskap for bloggen..

Skjønner ikke hvorfor hun aldri merker reklame-innleggene sine!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har a ikke sagt at a ikke trenger å merke fordi hu var eier av butikk og blogg (altså samme bedrift)? Bloggen har jo blitt brukt som showroom til butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har a ikke sagt at a ikke trenger å merke fordi hu var eier av butikk og blogg (altså samme bedrift)? Bloggen har jo blitt brukt som showroom til butikken?

Hvorfor mener hun at hun er fritatt for å merke innlegg på sin PRIVATE blogg for reklame? Det er utallige blogginnlegg som er ren reklame!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener hun at hun er fritatt for å merke innlegg på sin PRIVATE blogg for reklame? Det er utallige blogginnlegg som er ren reklame!?

Jeg lurer litt på det selv.. Synes det er rart den samme unnskyldningen kan brukes på 2 bedrifter også..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er rart Hans ikke hjelper til med å klargjøre huset for salg, det er vel i hans interesse at det blir solgt kjapt og for mest mulig ettersom han eier halvparten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart Hans ikke hjelper til med å klargjøre huset for salg, det er vel i hans interesse at det blir solgt kjapt og for mest mulig ettersom han eier halvparten?

Kanskje han ikke bryr seg så mye om penger (ved et salg) som hun gjør? Kan hende han er mer sur og prinsipp enn hva penger betyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke bryr seg så mye om penger (ved et salg) som hun gjør? Kan hende han er mer sur og prinsipp enn hva penger betyr..

Sier jo veldig mye om han i tilfelle. Veldig umodent spørr du meg. Er jo noe som heter å svelge kameler og ta seg sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det står faktisk "Nettbutikk" i headeren over bloggen, og jeg har lest litt til og fra der i et års tid. Hele tiden skriver hun ting som "Dette har jeg nettopp fått inn i butikken" ""20% denne uken" og lignende. Jeg har sett helt tydelig at hun bruker bloggen til å annonsere for butikken. Nå er det et innlegg med KK som er merket "Annonse". Hvis hun har merket for dårlig i forfjor og i fjor, så har ikke Forbrukerrådet gitt henne eller noen bloggere bøter, bare sagt at de skal merke bedre.

 

Noen postere her og i de trådene om Forballfrue og andre blir skuffet over at de har så liten innflytelse på Forbrukerrådet.  :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo på bloggen hennes " det er jeg som står for salg av huset ". Så ikke så rart at han ikke hjelper til, han har sikkert fått forbud eler noe, siste gang hun sjefer over han, tenker jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...