Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begge har slettet annonsen nå, sikkert solgt. Tok screenshot av begge annonser, så har bevis på at de har eksistert. Helt sykt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok også screenshot😂

Herregud er det mulig å kopiere så mye.

Burde ikke vært lov. Hun slettet den bare fordi camilla slettet sin😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også opptatt av å vise henne dette. Og det er fordi hun mener hun ikke er pliktig til å merke........ Hun bryter faktisk loven!

Det har du rett i, men straffen for å gå på rød mann, eller sykle på rødt lys, uten andre biler/sykler tilstede i trafikkbildet, er høyere enn for å ikke oppgi annonse/reklame/adlinker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på insta at hun fester med Hans

 Hvor ser dere det? Ikke på hennes insta i hvert fall. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ser dere det? Ikke på hennes insta i hvert fall. :klo:

Han la også ut bilde på instagram! Koser vårs <3 sto det under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Ja hun hadde det. Husker ikke navnet. På

den også var hun glad i å kopiere. Husker hun la ut en oppskrift på noe kakegreier som var en nøyaktig kopi av noe mammatilmichelle la ut dagen før. Til og med skrivefeilene hadde hun kopiert.

 

Haha, husker dette. Kjente henne igjen på klesstilen i headeren. Husker hun ofte var på "photoshoots", der hun tok litt småharry bilder.  :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom bloggen nå, og må si jeg synes bilderedigering er noe merkelig. Hun ser jo helt flekkete ut i ansiktet? 

 

Imponerende putenivå i sofaen hennes iallefall!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo mer hun går ned i vekt, jo større blir puppene?

Hun har jo silikon, klart de blir mer fremtredende når man raser ned i vekt, også legger hun jo mer fokus på de om dagen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo silikon, klart de blir mer fremtredende når man raser ned i vekt, også legger hun jo mer fokus på de om dagen!

Akkurat. Ja, ja..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom denne Glade Hjem-bloggeren å snoke litt også......herlighet, enten sa har hun et samarbeid med Camilla siden så og si alle innlegg har en anbefaling fra nettbutikken til Camilla, eller så ville jeg blitt skremt over stalkeroppførselen! Ene innlegget så hadde hun på seg klin like klær som Camilla hadde i et innlegg fra nettbutikken, og hun prøvde å posere likt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måtte innom denne Glade Hjem-bloggeren å snoke litt også......herlighet, enten sa har hun et samarbeid med Camilla siden så og si alle innlegg har en anbefaling fra nettbutikken til Camilla, eller så ville jeg blitt skremt over stalkeroppførselen! Ene innlegget så hadde hun på seg klin like klær som Camilla hadde i et innlegg fra nettbutikken, og hun prøvde å posere likt!

Jeg er 110% sikker på at de samarbeider..all reklame er god reklame.

Ingen normal ville godtatt slik oppførsel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 110% sikker på at de samarbeider..all reklame er god reklame.

Ingen normal ville godtatt slik oppførsel.

Hun skriver nå at hun ikke har et samarbeid med hun, gjentatte ganger. Nå har jo denne gladehjem damen etterlignet Camilla i årevis ettersom jeg forstår. Hva skal hun gjøre? Det er ikke mye Camilla får gjort med det, kan ikke akkurat nekte henne å handle varer hos henne heller. Tror ikke det er noen lov mot å etterligne og anbefale en nettbutikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 110% sikker på at de samarbeider..all reklame er god reklame.

Ingen normal ville godtatt slik oppførsel.

Enig at utsagnet "all reklame er god reklame", men i dette tilfelle så er vel ikke dette noen god reklame. Det er grunn nok for IKKE å handle hos Camilla. så lenge hun Gladehjem dama gjør det........... Personlig vil ikke jeg på noe som helst måte ønske å ha noe av det hun Gladhjem dama har........., enkelte vil en helst ikke bli sammenlignet med. Sykt hele greia, og Gladehjem er hel harry, på alle mulig måter:-(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at utsagnet "all reklame er god reklame", men i dette tilfelle så er vel ikke dette noen god reklame. Det er grunn nok for IKKE å handle hos Camilla. så lenge hun Gladehjem dama gjør det........... Personlig vil ikke jeg på noe som helst måte ønske å ha noe av det hun Gladhjem dama har........., enkelte vil en helst ikke bli sammenlignet med. Sykt hele greia, og Gladehjem er hel harry, på alle mulig måter:-(

Hvordan har gladehjem økonomi til å handle så mye? Det lurer jeg på!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...