Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 110% sikker på at de samarbeider..all reklame er god reklame.

Ingen normal ville godtatt slik oppførsel.

Godta? Hva tror du egentlig at Villa paprika kan gjøre, om hun ikke godtar det? Veldig lite! Hvis det stemmer som andre sier at hun også har kopiert andre blogger er det vel lite sannsynlig at det er samarbeid det er snakk om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har gladehjem økonomi til å handle så mye? Det lurer jeg på!?

Luksusfellen neste..........Crazy shopping:-(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, er sikker på at de samarbeider, om de ikke har gjort det før så gjør de det definitivt nå.

Dere får mene hva dere vil, men i dette er jeg sikker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har gladehjem økonomi til å handle så mye? Det lurer jeg på!?

 

Enig! Den ene lysestaken hennes koster jo 4200 kr? :sjokkert: Jeg skjønner det heller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Den ene lysestaken hennes koster jo 4200 kr? :sjokkert: Jeg skjønner det heller ikke.

For ikke å snakke om de nye utekrukkene hun skulle ha til 5000 stk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun har blitt flink til å merke innlegg med reklame og annonselenker, og hun merker tydelig øverst. Bra!

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, er sikker på at de samarbeider, om de ikke har gjort det før så gjør de det definitivt nå.

Dere får mene hva dere vil, men i dette er jeg sikker.

Haha, nå er du på bærtur! Kommer jo tydelig frem at Gladehjem kopierer så til de grader, har gjort dt i MANGE år, også hos andre! Hun skulle nok gjerne vært med på laget til Camilla, men som Camilla har skrevet GJENTATTE ganger så har hun ikke noe samarbeid med henne, hun jobber ikke for Camilla, og Camilla får ikke gjort noe med det.

 

Du ser jo hva andre her inne skriver Gladehjem har gjort tidligere?? Dessutten har Camilla skrevet før at det er synd og leit at noen kopierer sånn, men at det ikke er noe hun kan gjøre med det. Er ikke noe lov mot det vettu.

Endret av Bootybuilder
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun har blitt flink til å merke innlegg med reklame og annonselenker, og hun merker tydelig øverst. Bra!

 

Ikke på insta, senest nå for et par timer siden.

Kjoler fra Virre Vapp, og de er i kommentarfeltet med pris og info..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Jeg synes hun har blitt flink til å merke innlegg med reklame og annonselenker, og hun merker tydelig øverst. Bra!

Ja, etter daglige påminnelser har hun begynt å merke. Flotte greier jeg håper hun vil fortsette med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun har blitt flink til å merke innlegg med reklame og annonselenker, og hun merker tydelig øverst. Bra!

Ikke på IG som sagt, ho reklamerer der hele tiden. Så en som prøvde å pent minne ho på det og ble omtrent angrepet av en tilhenger av Camilla, Camilla svarte aldri..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på IG som sagt, ho reklamerer der hele tiden. Så en som prøvde å pent minne ho på det og ble omtrent angrepet av en tilhenger av Camilla, Camilla svarte aldri..

Var det ikke bare snakk om at det var på bloggen en skulle skrive reklame/annonse, og ikke på instagram osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke bare snakk om at det var på bloggen en skulle skrive reklame/annonse, og ikke på instagram osv?

Nei, det skal merkes uansett plattform.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bluebird1992

Ikke på IG som sagt, ho reklamerer der hele tiden. Så en som prøvde å pent minne ho på det og ble omtrent angrepet av en tilhenger av Camilla, Camilla svarte aldri..

Kanskje flere kan minne henne på dette, for det hjelper tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar veldig dårlige bilder. De er mørke og uskarpe og utsnittet er ofte merkelig. I innlegget der hun forsøker å reklamere for "drømmekjolen", hadde det antagelig vært lettere å selge kjolen uten bildene, det ser ekstremt uprofesjonelt ut. Gladehjem - bloggeren tar finere bilder enn Villa Paprika, hehe. 

 

(Har hun alltid vært så intenst overbegeistret for alt mulig? Virker påtatt og overdrevet, særlig mtp situasjonen hun er i. Dårlig gjort å utlevere samboeren på den måten som hun gjorde nylig, selv om hun gjorde et halvhjertet forsøk på å være diskret) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun får ufortjent mye stygge kommentarer på bloggen sin. Enkelte kommentarer burde vært politianmeldt. Har ikke sett så stygg hets i andre kommentarfelt, her ønsker folk henne død, mener hun er en dprlig mor, at hun fortjener å være ensom, at ingen vil ha henne, burde blir fratatt barna og lista er lang. Synes dette rett og slett er usmakelig. Helt utrolig at voksne folk kan sitte bak et tastaur og lire av seg sånt.

 

Det jeg stusser litt på er hvorfor hun plutselig ikke har noe kontakt med hun som var daglig leder i Villapaprika butikken - Nina, som hun hadde et så godt forhold til? Er ikke hun i slekt med denne Hans også?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En i familien til Hans som har skrevet flere kommentarer på de siste innleggene. Utrolig at Camilla har godkjent dem, men det er vel for å prøve å få sympati... Men det er mye sant i kommentaren!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i familien til Hans som har skrevet flere kommentarer på de siste innleggene. Utrolig at Camilla har godkjent dem, men det er vel for å prøve å få sympati... Men det er mye sant i kommentaren!!

Er jo ganske drøyt at en i familien hans sitter å skriver slikt på nett?!!! Kan da ikke være mulig??!!! Hvem gjør sånt! Går til angrep på barna hennes og jeg vet ikke hva. Normale friske mennesker gjør ikke slikt. Synes det er å dra det vel langt. Ser jo ut som hun og Hans prøver å ha en grei tone og finne ut av ting, er jo veldig spesielt at folk i familien hans skal lange ut sånn på nett. Sjokkerende oppførsel, og hun burde anmelde de groveste av dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en i familien til Hans sitter å skriver kommentarer som dette lurer jeg virkelig på hva som feiler folk:

 

 

- blant annet...

 

 

Innlegget er ryddet for sitat hentet fra blogg.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i familien til Hans som har skrevet flere kommentarer på de siste innleggene. Utrolig at Camilla har godkjent dem, men det er vel for å prøve å få sympati... Men det er mye sant i kommentaren!!

Hvordan vet du det? Og hvis så er tilfelle, hvor stygge kan folk bli da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...