Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvem? galehjem? :P

Ja galehjem. 😝 Det var jo akkurat som forventet med tanke på at villapaprika skal kjøpe ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dyrt for hun galehjem dama nå når villa paprika skal bytte ut sofa, tepper, glamdisk og ikke minst trekk til 300 puter...

Haha, jeg tok meg nettopp i å søke opp galehjem da jeg ble nysgjerrig og måtte sjekke om hun hadde lagt ut det samme for salg som villapaprika  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg tok meg nettopp i å søke opp galehjem da jeg ble nysgjerrig og måtte sjekke om hun hadde lagt ut det samme for salg som villapaprika :fnise:

Hun reklamerer jo for stylebynorway. Synes det er rart å reklamere for dem hvis hun ikke har avtale med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun reklamerer jo for stylebynorway. Synes det er rart å reklamere for dem hvis hun ikke har avtale med de.

Jeg syns og det er veldig merkelig. Måten hun skriver det på: "disse fine putene har akkurat kommet inn og de finner du i nettbutikken her". Hun skriver som om det skulle være hennes nettbutikk, men jeg tror faktisk hun bare er spik spenna sprø.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns og det er veldig merkelig. Måten hun skriver det på: "disse fine putene har akkurat kommet inn og de finner du i nettbutikken her". Hun skriver som om det skulle være hennes nettbutikk, men jeg tror faktisk hun bare er spik spenna sprø.

Kanskje stylebynorway ikke gjør noe ut av det siden hun reklamerer for dem og dermed øker salget litt :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje stylebynorway ikke gjør noe ut av det siden hun reklamerer for dem og dermed øker salget litt :P

Ja noe må det være i alle fall. Hun svarer ikke på spørsmål om dette. Hun tenker kanskje at alle reklame er god reklame, selv hadde jeg vært skremt. 😬

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja noe må det være i alle fall. Hun svarer ikke på spørsmål om dette. Hun tenker kanskje at alle reklame er god reklame, selv hadde jeg vært skremt.

Jo hun svarer på spørsmål om dette. Hun har gjentatte ganger i kommentarfelter sagt at gladehjem ikke jobber fpr hun, at hun ikke har noe samarbeid med hun og at hun ikke kjenner hun. Er jo ikke mye mer å få gjort. Tror ikke det er noen lov mot å etterligne så mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje stylebynorway ikke gjør noe ut av det siden hun reklamerer for dem og dermed øker salget litt :P

Hva skal hun gjøre, egentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal hun gjøre, egentlig?

Nemlig, det er ingenting hun får gjort. Bortsett fra å forklare gang på gang at hun ikke har noe samarbeid med henne og ikke kjenner henne. Før har hun også sagt at det er leit og kjedelig at noen kopierer slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal hun gjøre, egentlig?

Gjelder ikke åndsverkloven for blogg? Skulle tro en del av dette som gladehjem har lagt ut kan regnes som plagiat.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder ikke åndsverkloven for blogg? Skulle tro en del av dette som gladehjem har lagt ut kan regnes som plagiat.

Men hva konkret skal hun gjøre? Tror du ikke hun har gitt beskjed om at det ikke er greit. Du kan være trygg på at å anmelde dette ikke vil føre noen vei (siden det er i så liten skala). Det enkleste er nok å bare ignorere det. Hun skader jo ingen, så...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjelder ikke åndsverkloven for blogg? Skulle tro en del av dette som gladehjem har lagt ut kan regnes som plagiat.

Hun glade hjem dama stjal tidligere bilder fra andre sin blogg og utga dem for sine egne (fra mammablogg tiden hennes). Hun fikk da temmelig mange mot seg som forsøkte stanse henne.

Verst var det da hun knabba bilder av datteren til en annen på Facebook og utgav henne for sin egen jente. Dette ble da anmeldt, men absolutt ingenting hendte.

Det er ikke akkurat lett å gjøre noe da man ikke har sanksjonsmuligheter. Å nå stjeler hun ikke bilder mer, men tekst og ide/oppbygging av innlegg. Noe som er "mindre" alvorlig enn det hun tidligere har gjort. Plagiat og tyveri på denne måten er jo ekstremt vanskelig å gjøre noe med.

Endret av Blå politibil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder ikke åndsverkloven for blogg? Skulle tro en del av dette som gladehjem har lagt ut kan regnes som plagiat.

Og du tror det kommer til å føre noen vei med den lille kapasiteten politiet allerede har? nei, det blir henlagt før de i det hele tatt har motatt anmeldelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du tror det kommer til å føre noen vei med den lille kapasiteten politiet allerede har? nei, det blir henlagt før de i det hele tatt har motatt anmeldelsen.

Nei det tror jeg ikke, men hadde det vært meg hadde jeg nok kontaktet en advokat og skremt henne litt i det minste.

Men for all del, jeg liker at hun holder på. Veldig lett underholdning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei det tror jeg ikke, men hadde det vært meg hadde jeg nok kontaktet en advokat og skremt henne litt i det minste.

Men for all del, jeg liker at hun holder på. Veldig lett underholdning. :)

Husk at advokat er veldig dyrt, så hvorfor sløse bort penger på det hvis vedkommende uansett ikke skader noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at advokat er veldig dyrt, så hvorfor sløse bort penger på det hvis vedkommende uansett ikke skader noen?

Joda, skjønner at hun ikke gidder. Hun driver jo også med gratis reklame. Men at det ikke skader noen... Tror jeg hadde blitt rimelig paranoid om jeg hadde noen som var så oppslukt i meg og alt jeg gjorde. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det tror jeg ikke, men hadde det vært meg hadde jeg nok kontaktet en advokat og skremt henne litt i det minste.

Men for all del, jeg liker at hun holder på. Veldig lett underholdning. :)

Hvorfor sløse penger på advokat når det ikke er noe man får gjprt? Er du klar over hvor mye advokat koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...