Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det lov til å bytte kjøkken, pusse opp i leid leilighet?

Hun skrev jo at hun fikk lov av utleieren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så klart det er lov å pusse opp i en leieleilighet, så lenge man spør den som eier leiligheten. Sånt bør utleieren prise seg lykkelig for at en som leier gidder å gjøre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart det er lov å pusse opp i en leieleilighet, så lenge man spør den som eier leiligheten. Sånt bør utleieren prise seg lykkelig for at en som leier gidder å gjøre.

Tja, når det blir gjort skikkelig ja. Er veldig mange hobbyoppussere som gjør vondt verre :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergensia

Nå skal hun blokkere de som kommenterer manglende merking i kommentarfeltet.

Herregud, er det mulig ta seg selv så selvhøytidelig?

Camilla har ikke hatt en stabilformkurve når det gjelder korrekt merking på bloggen, så det er ikke rart at hun får påminnelser... 

 

(siste kommentar på dette innlegget regner jeg med?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er det mulig ta seg selv så selvhøytidelig?

Camilla har ikke hatt en stabilformkurve når det gjelder korrekt merking på bloggen, så det er ikke rart at hun får påminnelser... 

 

(siste kommentar på dette innlegget regner jeg med?)

Jepp! Hvor vanskelig kan det være å merke innleggene mener jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Jepp! Hvor vanskelig kan det være å merke innleggene mener jeg :P

Nei, det er et evig mysterium hvor vanskelig det er for disse bloggerne å skrive "sponset/annonse" øverst i et innlegg.

La forresten inn en kommentar på innlegget om at det ikke er før i det siste hun har begynt å merke innlegg korrekt, så hun burde ikke være så kjepphøy når hun får en helt grei påminnelse. Og at om hun heller vil at folk melder henne inn til FO i stedet for å minne henne på det når det er glipper; helt ok, tar ca 2 sekunder.

 

Om hun publiserer den følger det sikkert med en skjennepreken og blokking ;)

Endret av Bergensia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Oj da! Det var litt av en reaksjon! Jeg har den siste måneden tillatt meg å påpeke hennes manglende merking siden rundt 90% av blogginnleggene inneholder reklame. Jeg fikk inntrykk av at hun etter konkursen var ekstra opptatt av å bli en seriøs og redelig butikkeier, men det stemmer kanskje ikke. Skal man drive butikk må man følge loven mener jeg, og mine anmodninger har alle vært i en høflig tone. Om hun foretrekker at hun blir meldt til FO hver gang hun unnlater å gjøre det hun iflg. loven er pålagt, så kan jeg selvsagt oppskalere dette og ta det som formelle klager rett til FO. Jeg har berømmet henne for det de få gangene hun uoppfordret har merket, og altså minnet henne på det de mange gangene hun har unnlatt det. Om dette er mer enn hun som butikkeier kan takle så vil jeg ønske henne lykke til, for det vil hun nok trenge. Hvorfor ikke bare merke innleggene slik hun er pålagt?

Og tusen takk til Bergensia som også la inn en kommentar på bloggen hennes ang. dette. Jeg setter stor pris på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Og tusen takk til Bergensia som også la inn en kommentar på bloggen hennes ang. dette. Jeg setter stor pris på det!

Min minste kunst! :blomst:

 

 

Den ble ikke publisert da, merkelig nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Min minste kunst! :blomst:

Den ble ikke publisert da, merkelig nok ;)

Ja, det er merkelig med det. Jeg antar at hun valgte å publisere min kommentar bl.a. fordi jeg tillot meg å skrive at hun "igjen" hadde glemt å merke. Dermed kan hun vise leserne sine hvor nedlatende og kritiske kommentarer hun får, samtidig med at jeg dermed fikk vite at jeg nå hadde strukket strikken for langt. Tenk å be Camilla, selveste Villa Paprika, følge Loven om Markedsføring! Det er det frekkeste! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SykkelJenny

Jeg slutter ikke å forundre meg over at dere fortsetter å følge disse bloggerne - og ikke bare på bloggene, men også nå på snapchat og instagram når dere forakter alt de foretar seg og gjør det kun for å finne noe negativt. 

 

Det er for meg et stort spørsmål ... Dere er jo med å opprettholde en industri som dere misliker så til de grader. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

 

Jeg slutter ikke å forundre meg over at dere fortsetter å følge disse bloggerne - og ikke bare på bloggene, men også nå på snapchat og instagram når dere forakter alt de foretar seg og gjør det kun for å finne noe negativt. 

 

Det er for meg et stort spørsmål ... Dere er jo med å opprettholde en industri som dere misliker så til de grader. 

For min del hvert fall, så er det fantastisk underholdning. Syns det er morsomt å se hvor oppslukt en person kan være i en annen :fnise:

 

Innlegget er ryddet for svar til slettet innlegg.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter ikke å forundre meg over at dere fortsetter å følge disse bloggerne - og ikke bare på bloggene, men også nå på snapchat og instagram når dere forakter alt de foretar seg og gjør det kun for å finne noe negativt.

Det er for meg et stort spørsmål ... Dere er jo med å opprettholde en industri som dere misliker så til de grader.

Forakter? Misliker? Jeg elsker henne jo. 😂 Jeg tror dette er for meg det som Paradise Hotel og annet trash på tv er for andre. Ren, skjær underholdning. Litt smertefullt å se på, men man klarer uansett ikke se vekk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare finner det utrolig interessant at noen ønsker å bruke 30-40.000 på møbler hos TM Design og Villa Paprika uten å vite produsenten. De navngir dem jo ikke, og jeg har heller ikke sett mye informasjon om kvalitet på stoff, treverk etc. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...