Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan i alle dager har Gladehjem råd til å kjøpe nye ting hele tiden?? Nå skal hun kjøpe ny sofa ol...

Hun jobber jo ikke. Hvordan er det mulig?

Tro meg: Det er mulig. Ikke alle trenger to inntekter for å ha en grei standard.

Men kan noen opprette en egen tråd om gladehjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tro meg: Det er mulig. Ikke alle trenger to inntekter for å ha en grei standard.

Men kan noen opprette en egen tråd om gladehjem?

Det ble gjort, men tror den ble slettet pga hets.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har Camilla skrevet om reklame osv, skulle tro noen tipser hva enkelte her skriver om hennes reklamering av innlegg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Idag har Camilla skrevet om reklame osv, skulle tro noen tipser hva enkelte her skriver om hennes reklamering av innlegg :P

Tror du ikke hun bare leser det selv da? Det tror jeg.

Hei Camilla! Flink med reklamemerkingen for tiden! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke hun bare leser det selv da? Det tror jeg.

Hei Camilla! Flink med reklamemerkingen for tiden! :-)

Jepp, du sier noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver ihvertfall i det nyeste innlegget at hun kun eier 25% av nettbutikken. Hvem eier de resterende prosentene? Kun eksmannen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Hun skriver i samme innlegg at hun "dessverre er pliktet" til merke annonselenker av Forbrukerombudet.

Synes dette var en spesiell holdning, dette er lenker hun tjener penger på, selvfølgelig skal det merkes. At en som har drevet butikk i så mange år synes korrekt merking faller inn under "dessverre" øker ikke akkurat inntrykket av å være seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Jepp, du sier noe der.

Nå har jeg lest innlegget, og jeg tror bare hun skrev det som svar på tiltale fra de som reagerer på at alt er reklame. Mange av leserne hennes innså nok ikke tidligere at bloggen er 99% reklame, for hun pleide ikke å merke reklamen tidligere. Nå som hun, etter behøring press, har begynt med det så innser folk at innleggene nesten utelukkende er produsert for å fremme nettbutikken hun fronter, og derfor forsvarer hun seg med at dette er noe hun et pålagt.

Merkelig nok innser hun ikke at det leserne etterspør er innlegg der drivkraften bak ikke er inntjening. Her må Camilla ta et grep snart, ellers vil hun nok miste lesere, er jeg redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver ihvertfall i det nyeste innlegget at hun kun eier 25% av nettbutikken. Hvem eier de resterende prosentene? Kun eksmannen?

Eksmannen hennes, faren hennes, broren hennes og Camilla eier 25 % hver. Eksmannen er styreleder og daglig leder.

http://www.purehelp.no/company/details/stylebynorwayas/915561209

Endret av miss dolly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall ET menneske som synes disse møblene og tilbehøret er verdt pengene.

Kanskje derfor Camilla ikke tar noe "offentlig oppgjør" med Glade Hjem?

Hun er tross alt en svært innbringende og lojal kunde...

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg liker det nyeste innlegget hennes spesielt dårlig!

Hun er sikkert lei av all mobbingen. Og hvorfor må folk alltid påpeke hennes feil. De bør tenke at dette er en dame som har barn. Respekt, er en fin ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble gjort, men tror den ble slettet pga hets.

Forståelig nok når en velger "galehjem" som overskrift. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Jeg må tillate meg å si at med tanke på at hun blogger helt frivillig så takler hun kritikk usedvanlig dårlig.

I det forrige innlegget sitt nevnte hun at hun skal ha visning på huset i morgen. Hun stavet 'visning' som "visening", og noen påpekte det på helt rett fram vis i kommentarene. Hun tror det står feil hos Finn.no, og flere forklarer at nei, det er Camilla som har skrevet ordet feil.

Mer skal det ikke til før hun blir ordentlig irritert, og fyrer av et eget innlegg der de som kritiserer noe som helst/hva det skal være blir hudflettet så det holder.

Ingen skal tvinge Camilla til å se over innleggene sine før hun poster, nei! Og liker man ikke puter kan man lese en annen blogg!!

Noen liker visst ikke de få leserne de har igjen..

Redigert for skrivefeil, ironisk nok.

Endret av TallulahBGood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er sikkert lei av all mobbingen. Og hvorfor må folk alltid påpeke hennes feil. De bør tenke at dette er en dame som har barn. Respekt, er en fin ting.

Nå er mitt svar myntet på at hun har fått masse tilbakemeldinger på manglende merking av reklame på bloggen. Det bør hun tåle! Og det skulle ikke vært nødvendig av leserne å påpeke dette en gang! At folk slenger ufyselige kommentarer er ikke greit. Men kommentarer om merking av innlegg som attpåtil er konstruktive takler hun jo ikke en gang :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sikkert lei av all mobbingen. Og hvorfor må folk alltid påpeke hennes feil. De bør tenke at dette er en dame som har barn. Respekt, er en fin ting.

Camilla tjener meget gode penger på bloggen sin, så hun burde være mere ydmyk. Første inntrykket er meget viktig, og tror jeg ikke hun har skjønnt. Camilla takler kritikk dårlig, og det gjør at hun blir mindre troverdig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla tjener meget gode penger på bloggen sin, så hun burde være mere ydmyk. Første inntrykket er meget viktig, og tror jeg ikke hun har skjønnt. Camilla takler kritikk dårlig, og det gjør at hun blir mindre troverdig.

Ja, sant det egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sikkert lei av all mobbingen. Og hvorfor må folk alltid påpeke hennes feil. De bør tenke at dette er en dame som har barn. Respekt, er en fin ting.

Nå er det ikke det jeg snakker om! Jeg snakker om at hun må tåle den kritikken hun får for manglende merking. Den hetsen hun får ellers er helt urimelig og ikke greit! Men i dette innlegget mener hun at alt er hets, noe det ikke er. Hun som alle andre bloggere må følge loven når det kommer til merking av reklame og annonser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...