Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke det jeg snakker om! Jeg snakker om at hun må tåle den kritikken hun får for manglende merking. Den hetsen hun får ellers er helt urimelig og ikke greit! Men i dette innlegget mener hun at alt er hets, noe det ikke er. Hun som alle andre bloggere må følge loven når det kommer til merking av reklame og annonser.

Ja forstod det engang, svarer du på samme spørsmålet igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bluebird1992

Kritikken ang. Camillas dårlige språk og sviktende rettskriving er absolutt berettiget. Iblant er det så mange stavefeil og dårlig setningsoppbygging at hele avsnitt ikke lenger er meningsbærende. Slik som da Camilla fortalte at hun skulle selge huset, men skrev så mye rart at leserne ikke forsto om det hun skrev omhandlet takstein eller takst på huset. Slik er det ofte, for hun skriver eksepsjonelt dårlig.

Er det noen som vet hva hun legger i uttrykket "å be noen opp til dans"? I "kjefte ut hele verden"-innlegget skriver hun at hun denne gangen skal by leserne opp til dans. Hun skrev det samme om Hans da det ble slutt; han hadde bydd opp noen andre til dans.

Noen som forstår bruken av uttrykket? Jeg er bare nyskjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikken ang. Camillas dårlige språk og sviktende rettskriving er absolutt berettiget. Iblant er det så mange stavefeil og dårlig setningsoppbygging at hele avsnitt ikke lenger er meningsbærende. Slik som da Camilla fortalte at hun skulle selge huset, men skrev så mye rart at leserne ikke forsto om det hun skrev omhandlet takstein eller takst på huset. Slik er det ofte, for hun skriver eksepsjonelt dårlig.

Er det noen som vet hva hun legger i uttrykket "å be noen opp til dans"? I "kjefte ut hele verden"-innlegget skriver hun at hun denne gangen skal by leserne opp til dans. Hun skrev det samme om Hans da det ble slutt; han hadde bydd opp noen andre til dans.

Noen som forstår bruken av uttrykket? Jeg er bare nyskjerrig.

Tror hun mener invitere. På forskjellige måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Kan vel også mene "utfordre", på en måte.:P

Ja, eller 'engasjere', tenkte jeg da jeg leste svaret ditt.

Det er visst bare én person som snakker Camilla Øvestadsk, og da blir det ofte litt vanskelig å tolke. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Supersnella

Husker når hun var med i unge mødre og hun sa at hun var palestina-blond før. Så ord og utrykk er kanskje ikke hennes sterkeste side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det burde være et minimumskrav at bloggere i hvert fall leser over innleggene sine før de publiserer. Særlig når den er knyttet til bedriften. Det speiler jo hvor profesjonell du er. Har full forståelse for at man ikke alltid skriver feilfritt, og det gjelder også meg. Likevel er banale slurvefeil unødvendig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Jeg mener at det burde være et minimumskrav at bloggere i hvert fall leser over innleggene sine før de publiserer. Særlig når den er knyttet til bedriften. Det speiler jo hvor profesjonell du er. Har full forståelse for at man ikke alltid skriver feilfritt, og det gjelder også meg. Likevel er banale slurvefeil unødvendig.

Nettopp.

Camilla er ikke enig, derimot, for hun er så utrolig opptatt at hun ikke har tid til ubetydeligheter som å se over. Folk burde heller være mer takknemlige for at hun faktisk deler sitt formidable interiørtalent med dem, ignorere alle skrivefeilene og heller bare nyte putebildene hun deler med folket.

For hun kan egentlig skrive veldig bra, hun, men hun er bare for opptatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

(...) Slik som da Camilla fortalte at hun skulle selge huset, men skrev så mye rart at leserne ikke forsto om det hun skrev omhandlet takstein eller takst på huset. Slik er det ofte, for hun skriver eksepsjonelt dårlig.

(...)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.

Camilla er ikke enig, derimot, for hun er så utrolig opptatt at hun ikke har tid til ubetydeligheter som å se over. Folk burde heller være mer takknemlige for at hun faktisk deler sitt formidable interiørtalent med dem, ignorere alle skrivefeilene og heller bare nyte putebildene hun deler med folket.

For hun kan egentlig skrive veldig bra, hun, men hun er bare for opptatt!

Opptatt i 5-6 år hu da eller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om huset hennes ble solgt? Hadde hun ikke visning denne uken?

Ja, hun hadde visning. Vet ikke om det er solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om huset hennes ble solgt? Hadde hun ikke visning denne uken?

Tviler på det, står ikke som solgt på finn.no enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tviler på det, står ikke som solgt på finn.no enda.

Det kan ta laaang tid å få solgt huset sitt, og noen ganger må man ha flere visninger. Ikke at jeg kjenner til markedet der hun bor, men det er ikke alltid slik at huset blir solgt etter første visning.

Hadde jeg vært henne, hadde jeg i hvert fall bodd i huset frem til overtakelsen. Flytter hun til leiligheten før huset er solgt, må hun betale utgifter på to boliger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Det kan ta laaang tid å få solgt huset sitt, og noen ganger må man ha flere visninger. Ikke at jeg kjenner til markedet der hun bor, men det er ikke alltid slik at huset blir solgt etter første visning.

Hadde jeg vært henne, hadde jeg i hvert fall bodd i huset frem til overtakelsen. Flytter hun til leiligheten før huset er solgt, må hun betale utgifter på to boliger.

Og det er ikke lurt å ha visning i et tomt hus. Viktig at det er litt møblert, at man har senger på soverommene og sofa/stol/bord i stue/kjellerstue/loftstue - for å vise husets muligheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver på Facebook at hun slapp fartsbot pga puppene.

Jisses!

Det er bare et Facebook-meme...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er ikke lurt å ha visning i et tomt hus. Viktig at det er litt møblert, at man har senger på soverommene og sofa/stol/bord i stue/kjellerstue/loftstue - for å vise husets muligheter.

Hos Camilla hadde kanskje et tomt hus vært positivt:-P

Edit: Skrivefeil

Endret av miuen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...