Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hos Camilla hadde kanskje et tomt hus vært positivt:-P

Edit: Skrivefeil

Det har jeg tenkt også. Huset virker veldig lite og trangt når det er så overfylt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ta laaang tid å få solgt huset sitt, og noen ganger må man ha flere visninger. Ikke at jeg kjenner til markedet der hun bor, men det er ikke alltid slik at huset blir solgt etter første visning.

Hadde jeg vært henne, hadde jeg i hvert fall bodd i huset frem til overtakelsen. Flytter hun til leiligheten før huset er solgt, må hun betale utgifter på to boliger.

Hun er nok klar over det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår fast at bloggen er ubegripelig og uinteressant for meg. Trodde det var en ledende interiørblogg, men ikke noe nytt der. Blandet med filosofiske tanker, sleivspark og tonn med reklame.

 

At bildene er dårlig redigert (ser ut som det programmet som følger med i telefonen..) og dårlig text, gjør det enda mer uforståelig at mange lese den bloggen.

 

 

Dere som leser den, hva er bra med den?

 

*tusler ut av bloggen og kommer ikke tilbake*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok klar over det....

Ikke nødvendigvis. La oss si at hun selger huset i disse dager, men nye eiere ønsker ikke overta det før om f eks tre måneder. Oppgjøret for huset skjer ved overtakelse, og ikke ved salget. Jeg vet om flere som ikke har vært klar over dette, og de sliter når de må fortsette å betale på et hus som er solgt, men ikke overtatt.

Jeg er ikke opptatt av hva hun har råd til å sitte på eller ei, men det virker som om hun tror huset vil bli solgt og overtatt med én gang. Hun kan være heldig, eller så kan hun ende opp med veldig høye utgifter i en lengre periode. Håper selvsagt hun får solgt det asap:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Jeg synes også at det virker som om hun trodde huset ville selge fort. I innlegget "Happy days" skriver hun at hun er så spent, og tenker alt fra at det ikke kommer til å bli solgt ved første visning til at det kanskje går med en gang. At det kan være liten interesse eller ta lang tid før det kanskje blir solgt tror jeg ikke har falt henne inn som noen mulighet engang. Det at hun flytter inn i leid bolig med en gang huset ble lagt ut for salg bidrar til inntrykket av at hun trodde dette ville gå fort.

Det at annonsen stort sett besto av nærbilder av lys og puter tyder på at Camilla trodde at denne stilen hennes ville selge boligen, men jeg mistenker at det kan ha virket mot sin hensikt. Det er slett ikke alle som liker den overmøblerte stilen, og putene følger uansett ikke med huset. Dessuten gjør det at man ikke kan se huset man evt. skal kjøpe og gjøre til sitt eget.

Med ett unntak (!) tenker jeg at ingen er så stor fan av Camilla at de kjøper huset hennes bare fordi at hun har bodd der. Innbiller man seg det er det kanskje på tide å stikke fingeren i jorda og endre strategi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ett unntak (!) tenker jeg at ingen er så stor fan av Camilla at de kjøper huset hennes bare fordi at hun har bodd der. Innbiller man seg det er det kanskje på tide å stikke fingeren i jorda og endre strategi.

Uten å vite sikkert, så vil jeg tro hun har en del yngre følgere, gjerne i begynnelsen av 20-årene. Ser for meg at en typisk fan av henne er 23 år, samboer og med barn i magen. Ei som drømmer litt om Camillas hus og livsstil. Når man er i den alderen er muligens et hus til 3 millioner litt i dyreste laget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke nødvendigvis. La oss si at hun selger huset i disse dager, men nye eiere ønsker ikke overta det før om f eks tre måneder. Oppgjøret for huset skjer ved overtakelse, og ikke ved salget. Jeg vet om flere som ikke har vært klar over dette, og de sliter når de må fortsette å betale på et hus som er solgt, men ikke overtatt.

Jeg er ikke opptatt av hva hun har råd til å sitte på eller ei, men det virker som om hun tror huset vil bli solgt og overtatt med én gang. Hun kan være heldig, eller så kan hun ende opp med veldig høye utgifter i en lengre periode. Håper selvsagt hun får solgt det asap:-)

Vil tro hun er klar over dette, hun sitter jo heller ikke på det økonomiske alene når det kommer til det huset. De er jo to som eier det. De har nok ordnet dette på en grei måte, og tatt høyde for at det kanskje ikke vil bli solgt med en gang. Ingen er så dumme at de ikke skjønner slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå koker det i kommentarfeltet der inne, Håkon har til og med skrevet en lang post. i tillegg kommer der frem hvem noen disse leverandørene, som har hetset osv er. Blant annet Mille Moi og LG interiør.

 

Greit at de taper penger, men det er en risk de tar uansett hvem de leverer til. Og flere butikker vil gå konkurs i fremtiden slik netthandelen har utviklet seg. Men det finnes da grenser for hvordan man skal oppføre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan folk klarer å si så stygge ting i kommentarfeltet, det er virkelig helt sykt... 

 

Hva skjedde med Hans forresten? Er han helt ute av bildet nå eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå koker det i kommentarfeltet der inne, Håkon har til og med skrevet en lang post. i tillegg kommer der frem hvem noen disse leverandørene, som har hetset osv er. Blant annet Mille Moi og LG interiør.

Greit at de taper penger, men det er en risk de tar uansett hvem de leverer til. Og flere butikker vil gå konkurs i fremtiden slik netthandelen har utviklet seg. Men det finnes da grenser for hvordan man skal oppføre seg.

Ja, så kommentaren til Håkon. Bra han forsvarer Camilla.

Endret av sweety pie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liseheidi

Stakkars Camilla.. Merkelig hvor fæle folk kan være så lenge de er anonyme.. Det er jo nesten trusler som kommer inn i det kommentarfeltet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergensia

Men hun velger selv hvilke kommentarer som publiseres, hun velger å la hets komme igjennom.

Konstruktive kommentarer om manglende annonsemerking slettes merkelig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Camilla burde søke litt profesjonell hjelp ang. om hva hun legger ut på bloggen sin. Bloggen bærer tydlig preg av berg og dalbane humør, og vet ikke akkurat om det øker salget. Enkelte vil vel sympati kjøpe uansett, men kun på kort sikt. Hvis hun ønkser å fremstå som seriøs, så burde hun roe bloggingen litt, være litt mere selektiv på hva hun legger ut. Alle vet at det er hun selv som velger hva som skal stå på bloggen, og det er enkelte ting vi ikke ønsker å vite. Hun driver en interiørblogg og butikk, og det bør hun holde seg til. Hun er med på å sverte sine tidligere leverandører tilbake, og det fremstår som svært lite gjennomtenkt. Hun bør også være mye tydligere på hva som er hennes privat liv, og hva som er bare butikk og forretningsdrift. Slik det er nå, så er det vanskelig å skille ut henne som privat person og ikke som VillaPaprika/Stylebynorway. Hvis folk har så jævlig mye dritt å si om en person, så bør de ta det direkte opp med den det gjelder. Jeg ønsker ikke å vite om Camilla sine uvenner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke satt meg så veldig inn i dette med reklame og sånn, men har lagt merke til at om folk retter på ho med reklame på Instagram så sier ho at ho ikke trenger å tagge på IG siden det er hennes private? Noen som er litt mer inn i dette som vet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle sine dager klarer hun å forstå det på den måten. Så klart hun skal merke. Begynner å lure litt innimellom..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å avspore, men Camilla har jo bestilt ny sofa og glamdisk.

Er det eksakt samme møblene Glade hjem-dama har bestilt (hun skulle jo ha seg nye møbler) ?

I såfall, hva feiler det den dama?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...