Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ukreativbruker

Jeg synes denne utviklingen hun har hatt de siste årene er så trist. Jeg elsket bloggen hennes før og jeg synes det var så koselig følge henne og familien hennes på unge mødre. Hun inspirerte meg skikkelig og fikk opp øynene mine for interiør. 

Nå,,, ja hva skal jeg si? Hun finnes ikke inspirerende lenger, og instagrammen hennes er fyllt opp med eksponering av den ene ungen etter den andre. Etter at den minste kom til verden har det jo tatt fullstendig av. Skulle ønske hun klare å finne tilbake til den hun var før. Den inspirerende Camilla som virkelig brant for interiør og hjem. Nå er det et interiørbilde og innlegg i ny og ne, og det virkelig som hun bare kaster ut noe på SoMe for å opprettholde tittelen som en av norges største interiørbloggere. Noe hun for meg er så lang i fra nå! 😕

Endret av Ukreativbruker
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elaine Marley

Tråden er ryddet for spekulasjon og persondebatt. Elaine Marley, mod.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kahaki
1 time siden, Ukreativbruker skrev:

nå er det et interiørbilde og innlegg i ny og ne, og det virkelig som hun bare kaster ut noe på SoMe for å opprettholde tittelen som en av norges største interiørbloggere. Noe hun for meg er så lang i fra nå! 😕

Hun har vel aldri vært Norges største interiørblogger ei heller klart å i det hele tatt holde det gående med en nogen lunde OK salgsblogg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ukreativbruker
5 timer siden, kahaki skrev:

Hun har vel aldri vært Norges største interiørblogger ei heller klart å i det hele tatt holde det gående med en nogen lunde OK salgsblogg.

Skrev aldri at hun var Norges største interiørblogger, men blant Norges største interiørbloggere i sin tid. Nå er hun langt i fra det ihvertfall... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Elaine Marley

Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Birdo

Ingenting av det som ble skrevet igår er spekulasjoner da, men oh well.. 

Sykehusopphold er ingen hindring for vill eksponering hvert fall.. 🙄

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Elaine Marley

Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjonet.

Tråden stenges etter gjentatte ryddinger over kort tid.

Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...