Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Pollen skrev:

Det uttrykket til Kim på IG ved siden av han andre mannen😂 Ser passe ubekvem ut. 

Bilde? (Til oss som er sletta)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, lillemy02 skrev:

Bilde? (Til oss som er sletta)

Vil ikke legge ut bilde av den andre personen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nabokjerringa skrev:

På bildet å Instagram, av minste i bilsetet så ser man at selene er alt for høyt oppe. Om min man var like opptatt av å fikle med mobilen mens vi kjører hadde jeg i det minste sørget for at babyen min ikke sklir ut av selene om noe skulle skje. 

Ja jeg skjønner ikke ar det kan være så vanskelig å sikrer korrekt. 

Med så mye alkohol hele tiden hadde jeg iallfall vært ekstra bekrymret 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamerer for Avent på bloggen men viser flaskemating med MAM-flasker utenom reklameinnlegg 😅

 
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Reklamerer for Avent på bloggen men viser flaskemating med MAM-flasker utenom reklameinnlegg 😅

 

Troverdighet har vel aldri vært topprioritet der i gården/der på loftet? 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Reklamerer for Avent på bloggen men viser flaskemating med MAM-flasker utenom reklameinnlegg 😅

 

Når hun egentlig har melk i massevis. Hvorfor ikke gi babyen det beste hvis man får det til ( ikke noe galt med tillegg hvis man må gi det altså). Men hun har jo ( i følge henne selv) alt for mye melk. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nussepus skrev:

Når hun egentlig har melk i massevis. Hvorfor ikke gi babyen det beste hvis man får det til ( ikke noe galt med tillegg hvis man må gi det altså). Men hun har jo ( i følge henne selv) alt for mye melk. 

Hun gir vel ikke tillegg. Tror hun pumper seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nussepus skrev:

Når hun egentlig har melk i massevis. Hvorfor ikke gi babyen det beste hvis man får det til ( ikke noe galt med tillegg hvis man må gi det altså). Men hun har jo ( i følge henne selv) alt for mye melk. 

Å spekulere i det blir for lav mål kan være flere grunner til å gi flaske i tillegg, såre brystvorter at far skal få ta del i matingen 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gjest_88 skrev:

Å spekulere i det blir for lav mål kan være flere grunner til å gi flaske i tillegg, såre brystvorter at far skal få ta del i matingen 

Men hvorfor gjøre det på reise når det er litt vanskeligere med renhold av utstyr?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nussepus skrev:

Men hvorfor gjøre det på reise når det er litt vanskeligere med renhold av utstyr?

Jo det e greit at det er vanskeligere men å henge seg opp i det blir litt for dumt, vi reiste på tur med flasker etter en stund gikk det som det suste med å gjøre de rene og lage mme så alt trenger ikke å være vanskelig e alt etter hva en gjør det til👍 Kan jo og hende hun har mye melk men han klarer ikke å suge sikkelig eller at hun skal få sove litt (da e det ingen stress å vaske noen flasker for noen timer ekstra søvn🤪

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Nussepus skrev:

Men hvorfor gjøre det på reise når det er litt vanskeligere med renhold av utstyr?

Man bør jo vedlikeholde flaskemating så ungen er vant med flaske. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar hun på sælene feil når hun er klar over det og må poengtere det da? Og vet at folk følger med? Muligens fordi hun egentlig dreit i det, men MÅTTE legge ut "smilebilde".

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Clara80 skrev:

Hvorfor tar hun på sælene feil når hun er klar over det og må poengtere det da? Og vet at folk følger med? Muligens fordi hun egentlig dreit i det, men MÅTTE legge ut "smilebilde".

Hun er så sykt feig som sletter kommentarer og fjerner muligheten for å kommentere. Dette gjør hun alltid når hun skal selge rælet sitt også. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Pollen skrev:

Hun er så sykt feig som sletter kommentarer og fjerner muligheten for å kommentere. Dette gjør hun alltid når hun skal selge rælet sitt også. 

Og inntar, som vanlig, offerrollen.

"Her skal jeg vise bilder av at xxx smiler, og så henger folk seg opp i at bilselen er tatt på feil"...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, chiki skrev:

Hun kan pynte seg og slipper å lukte gulp fordi far er en gentleman? Lurer på hva hun mener med det

Han er en gentleman når han tar seg av barnet sitt...?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på om alle foreldrene til ungene som eksponeres i Gekkos snap fra kampsporttrening har gitt tillatelse?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, FruRosa skrev:

Lurer på om alle foreldrene til ungene som eksponeres i Gekkos snap fra kampsporttrening har gitt tillatelse?

Vet du - akuratt det tenkte jeg også på! Og det er klart de ikke har det. Han driter i det. Vår eldste deltar i mye konkurranser i idrett og der opplyser alltid speaker at man får ikke filme og legge ut barna uten deres / foreldrenes tillatelse. 

De to der burde tatt seg et kurs i nettvett. De er de verste på eksponering. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Minipilla skrev:

Vet du - akuratt det tenkte jeg også på! Og det er klart de ikke har det. Han driter i det. Vår eldste deltar i mye konkurranser i idrett og der opplyser alltid speaker at man får ikke filme og legge ut barna uten deres / foreldrenes tillatelse. 

De to der burde tatt seg et kurs i nettvett. De er de verste på eksponering. 

Ja, det er ikke første gang han eksponerer andres unger!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så er det ikke ulovlig å filme/fotografere på idrettsarenaer. Det er offentlige arenaer. Hvertfall var det den beskjeden som ble gitt på mitt barns idrettsarrangement. De hadde visstnok sjekket det ut. Filming på skole/barnehage tilstelninger derimot blir noe helt annet, det er privat..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...