Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kveldens blogginnlegg består av en oppramsing av hvor fantastisk helgas tur hadde vært og i kjent stil med masse ordfeil. Vi ble samtidig  "beroliget" med at det er ikke lenge til neste tur.

Endret av Oppland
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør rent vondt i «øyna» når man leser innlegget. Er det mulig å få skviset inn så mange skrivefeil i en så liten tekst? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det skal de ha: det er ikke lenger stoore leiligheter og luftslott- nei nå klarer de seg fint med en bod👍 Men du verden så mange fine steder de har bod da!!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Oppland skrev:

Kveldens blogginnlegg består av en oppramsing av hvor fantastisk helgas tur hadde vært og i kjent stil med masse ordfeil. Vi ble samtidig  "beroliget" med at det er ikke lenge til neste tur.

Lurer på om hu har skrevet fra mobil dette innlegget, veldig mye skrivefeil og mangler noen bokstaver på enkelte ord. Sånn typisk skrivefeil fra mobil og ikke data 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Millemåne skrev:

Faktisk så er det ikke ulovlig å filme/fotografere på idrettsarenaer. Det er offentlige arenaer. Hvertfall var det den beskjeden som ble gitt på mitt barns idrettsarrangement. De hadde visstnok sjekket det ut. Filming på skole/barnehage tilstelninger derimot blir noe helt annet, det er privat..

Det at det ikke er ulovlig betyr ikke at det er riktig å gjøre...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Oppland skrev:

Kveldens blogginnlegg består av en oppramsing av hvor fantastisk helgas tur hadde vært og i kjent stil med masse ordfeil. Vi ble samtidig  "beroliget" med at det er ikke lenge til neste tur.

Ja hadde de bare dratt på tur som en familie...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Oppland skrev:

Kveldens blogginnlegg består av en oppramsing av hvor fantastisk helgas tur hadde vært og i kjent stil med masse ordfeil. Vi ble samtidig  "beroliget" med at det er ikke lenge til neste tur.

Venter bare på at hun skal merke det reklame . Kan umulige være noe annet hun venter nok på at leserne skal glemme 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uansett ikke bra at unger/ungdommer ikke får trene i fred uten nå bli eksponert på Snap av stefaren til en lagkamerat.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trua skrev:

Ja hadde de bare dratt på tur som en familie...

Nei ,hun skriver at de skal på turer med sin lille søte turvenn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Litenoggod skrev:

Lurer på om hu har skrevet fra mobil dette innlegget, veldig mye skrivefeil og mangler noen bokstaver på enkelte ord. Sånn typisk skrivefeil fra mobil og ikke data 

Hun har jo ikke 100% permisjon ,så dette er nok jobben hennes . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Nei ,hun skriver at de skal på turer med sin lille søte turvenn. 

Selvfølgelig. Sånn var det sist også :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å være med familien på ferie det året jeg fylte 16 og fikk meg sommerjobb. I villaen slutter barna å være med familien på ferie når de ikke lengre kan reise eller bo gratis. Trist.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skryte av å kjøre på sommerdekk på fjellet med snø. Kjærestetid på tur. De fleste med forpliktelser og jobb har ingen mulighet til å styre på som dette paret her. Helt utrolig! Det fremstår jo som lettere absurd! 

 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trafikksikkehet kan de ingenting om. At de tror det er tøft å dokumentere uvettig kjøring for alle er jo idiotisk.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, chiki skrev:

Hun kan pynte seg og slipper å lukte gulp fordi far er en gentleman? Lurer på hva hun mener med det

Da jeg leste innlegget ditt visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte. Pappan er en gentleman når han tar seg av sin egen unge? Ja, på 1800 tallet var det kanskje slik, men nå i 2019. 

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Oppland skrev:

Da jeg leste innlegget ditt visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte. Pappan er en gentleman når han tar seg av sin egen unge? Ja, på 1800 tallet var det kanskje slik, men nå i 2019. 

 

At hun ikke skjønner hvordan hun fremstiller ham...

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ifølge Instagram skal de «innen utgangen av 2020 ha innredet alle tre etasjer som sine, og foreldrene ha flyttet». Det betyr altså at de iløpet av maks halvannet år skal ha overtatt? Jeg tillater meg å være ytterst skeptisk. 

Endret av FruenFraHavet
Red
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, FruRosa skrev:

At hun ikke skjønner hvordan hun fremstiller ham...

😂 i know 🙈 

Hun tror at når hun skriver om han så skryter hun ham opp i skyene 😝

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred..

- En nyfødt har vært uheldig og blitt forkjølet. Uheldig? Hvem i huleste heiteste er det som farter rundt med en nyfødt fra uke 2 av? Temperaturforskjeller og utsatt for basiller an mass, ikke mye å lure på.. 

- For et par uker siden var Paprika på husjakt. Nå er hun tilbake på at huset skal overtas. Ja, om alt går etter planen. Vel, Paprika, Jeg tviler ikke på at dere blir boende og klorer dere fast der. Men overta til takst sier du? Tja. Da skal alt gå etter planen. Gjør dessverre sjelden det i Paprikaheimen..

Men mest av alt lurer jeg på en ting: Hvorfor deler du disse detaljene? 

For min del følger jeg bloggen av følgende årsak: Det var opprinnelig interiør. Nå følger jeg med på et virkelighetsfjernt luftslott.  

Endret av Friluftsdame
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Klementine skrev:

Skryte av å kjøre på sommerdekk på fjellet med snø. Kjærestetid på tur. De fleste med forpliktelser og jobb har ingen mulighet til å styre på som dette paret her. Helt utrolig! Det fremstår jo som lettere absurd! 

 

Det er helt vanlig å kjøre med sommerdekk over Grotli og Strynefjellet sommerstid. Snøen hun snakker om er de høye brøytekantene. Veibanen er fri for snø.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...