Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De her stygge kommentarene som renner inn på bloggen, noen sier det er familiemedlemmer av Hans, men det må da være tidligere ansatte/leverandører også med tanke på tonen i enkelte av kommentarene. Det er også flere som har skrevet/sagt at man får utrolig mye slik "hets" etter en konkurs, da de har opplevd dette selv. Jeg bare lurer på hva det er som går av folk når de velger å fremstille seg slik? Og gjøre "opp" på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor leser dere de slemme kommentarene, føler hun alltid får hyggelige tilbakemeldinger. Ihvertfall ikke mange negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at ho selger sofaen sin for 19000, den er ikke ett år engang og nypris var 47900!

Er ikke den en sofa hun har kjøpt i egen butikk? Tviler veldig på at hun betalte 47 900,- for den.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke den en sofa hun har kjøpt i egen butikk? Tviler veldig på at hun betalte 47 900,- for den..

Hun kjøpte nok den sofaen til innkjøpspris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke den en sofa hun har kjøpt i egen butikk? Tviler veldig på at hun betalte 47 900,- for den.. 

Åja. Men uansett, hvem i alle dager kjøper en sofa til 47 900? :sjokkert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja. Men uansett, hvem i alle dager kjøper en sofa til 47 900? :sjokkert:

De som har råd til det vel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dollyådi
Den 8/13/2015 at 3.36, Bootybuilder skrev:

De her stygge kommentarene som renner inn på bloggen, noen sier det er familiemedlemmer av Hans, men det må da være tidligere ansatte/leverandører også med tanke på tonen i enkelte av kommentarene. Det er også flere som har skrevet/sagt at man får utrolig mye slik "hets" etter en konkurs, da de har opplevd dette selv. Jeg bare lurer på hva det er som går av folk når de velger å fremstille seg slik? Og gjøre "opp" på den måten?

Det som opptar meg I denne diskusjonen er heller hvordan Håkon er involvert I alt. Han er C's eksmann, men så fort villapaprika går konkurs, så er han like involvert I nytt firma. Når skal broer brennes? Jeg forstår de som vil si at det er bra for barna osv, men come on!! ikke rart at Nye forhold ikke fungerer når X'er og Y'er skal samarbeide, bli juridisk involvert I firma osv. Dette har på ingen mate noe med barna å gjøre.... Lykke til sier bare jeg :-)

Ryddet for spekulasjoner til skade for omtalte.

Phaedra,adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har råd til det vel :P

Kjenner flere som har råd til det, de ville aldri gjort det for det :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke "tante Nina" da? Tanten til Hans? Camilla svarte jo I hvert fall I en kommentar at hun ikke har noe med henne å gjøre lenger.... og ut I fra kommentarene som kommer fra denne personen, så er det en "godt voksen", I familie med Hans og I tillegg har jobbet nært I VillaPaprika...

Det som opptar meg I denne diskusjonen er heller hvordan Håkon er involvert I alt. Han er C's eksmann, men så fort villapaprika går konkurs, så er han like involvert I nytt firma. Når skal broer brennes? Jeg forstår de som vil si at det er bra for barna osv, men come on!! ikke rart at Nye forhold ikke fungerer når X'er og Y'er skal samarbeide, bli juridisk involvert I firma osv. Dette har på ingen mate noe med barna å gjøre.... Lykke til sier bare jeg :-)

Skjønner ikke at det kan være hun NIna??? :P Godt voksne mennesker sitter da ikke sånn?? Dette er jo bare pinlig!!! For hennes del, virker da ikke som hun er en slik person ut ifra instagrammen hennes?!

 

Håkon har jo vært involvert fra starten, synes det blir døryt å legge skylden for bruddet hennes med Hans over på Camilla fordi Håkon også jobber i firmaet. Det går fint an å jobbe sammen og samrbeide selvom det er slutt, man har felles barn og nye partnere. Har virket som de har et veldig godt forhold alle sammen. Det er jo veldig viktig at ny parnter og eksmann kommer godt overens for barnas del. Sånt lærer man når man bli voksen, da må man svelge kameler og oppføre seg.

 

Uansett så synes jeg det er rett og slett hårreisende om det er N som sitter og skriver disse kommentarene! Det er så drøyt mye av det at Camilla burde anmelde det om det fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere som har råd til det, de ville aldri gjort det for det :P

Men så er det de som vil det. De som har ekstremt god råd bruker så mye penger på en sofa. Da har ikke de du kjenner ekstremt god råd, eller de velger andre dyre ting å bruke pengene sine på, seom feks bil, reiser, smykker, os osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Men så er det de som vil det. De som har ekstremt god råd bruker så mye penger på en sofa. Da har ikke de du kjenner ekstremt god råd, eller de velger andre dyre ting å bruke pengene sine på, seom feks bil, reiser, smykker, os osv.

Nei, der tror jeg faktisk jeg må si meg uenig med deg. De som har råd til det kjøper ikke sofaen til 50 000 fra Villa Paprika/Style By Norway. De velger nok heller andre forhandlere.

Det er dessuten en grunn til at bedriften hennes ikke gikk bra. (Se bl.a. mitt forrige utsagn.) Det besynderlig er at hun, omtrent over natta, kjøper opp varelageret og begynner neste interiørbutikk uten tilsynelatende noen finger i jorda eller tid til refleksjon over hva som gikk galt.

Den nye nettbutikken hun reklamerer for i ca. 90% av innleggene selger akkurat det samme som den forrige, og butikklokalet defineres nå som et show room man kan komme innom, om jeg forstår det rett.

Jeg unner ingen motgang som nesten knekker en, men om man lærer av det så kan motgang gi mulighet for utvikling og vekst. Men for at det skal skje må man vel endre tankegang og atferd, ellers risikerer man at man ender opp akkurat der man endte opp sist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, der tror jeg faktisk jeg må si meg uenig med deg. De som har råd til det kjøper ikke sofaen til 50 000 fra Villa Paprika/Style By Norway. De velger nok heller andre forhandlere.

Det er dessuten en grunn til at bedriften hennes ikke gikk bra. (Se bl.a. mitt forrige utsagn.) Det besynderlig er at hun, omtrent over natta, kjøper opp varelageret og begynner neste interiørbutikk uten tilsynelatende noen finger i jorda eller tid til refleksjon over hva som gikk galt.

Den nye nettbutikken hun reklamerer for i ca. 90% av innleggene selger akkurat det samme som den forrige, og butikklokalet defineres nå som et show room man kan komme innom, om jeg forstår det rett.

Jeg unner ingen motgang som nesten knekker en, men om man lærer av det så kan motgang gi mulighet for utvikling og vekst. Men for at det skal skje må man vel endre tankegang og atferd, ellers risikerer man at man ender opp akkurat der man endte opp sist.

Helt enig med deg, veldig godt skrevet. Ingen folk med god råd og god smak, vil handle hos Stylebynorway. Folk med mye penger, velger andre steder å handle. De kjøper IKKE sofaer, stoler, reoler, bord etc. på nettet, eller i ett lite showrom i Fredrikstad. Kan heller ikke se at Camilla har endret stil, eller valg av type interiør, samme tingene og til en pris som er litt for høy, til at hun kan tjene seg rik på denne nettbutikken. Hun vil nok alltid tjene mest på sin blogging, og jeg mener at fordi hun blander buisness og pleasure, så må hun tåle å få kritikk, og at folk reagerer. Hun flakker fra det ene til det andre, og skifter utseende etter hvilken dag det er i uken.......... Hun kommer fra en familie som liker å stikke seg frem, og i Fredrikstad får folk med seg det meste + litt til. Ikke lurt å la andre gå i stikken i den lille byen. 2 konkurser i samme fam. på kort tid er ikke veldig greit, og likevel later de som ingenting, og kjører på som vanlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Idja

Nei, der tror jeg faktisk jeg må si meg uenig med deg. De som har råd til det kjøper ikke sofaen til 50 000 fra Villa Paprika/Style By Norway. De velger nok heller andre forhandlere.

 

 

 

Helt enig med deg, veldig godt skrevet. Ingen folk med god råd og god smak, vil handle hos Stylebynorway. Folk med mye penger, velger andre steder å handle. De kjøper IKKE sofaer, stoler, reoler, bord etc. på nettet, eller i ett lite showrom i Fredrikstad. 

 

 

:klo:

 

Hvorfor i all verdens land og rike tror dere at folk med god råd = folk med god smak (eller folk med god råd = folk som IKKE handler hos StyleByNorway/Villa Paprika)???!?

 

Tror dere at god råd automatisk fører med seg "god smak" (hva enn det er) og eksklusiv smak?

 

Her tror jeg rett og slett dere er litt fordomsfulle, og har et litt vel snevert bilde av hva "folk med god råd" gjør. Det er mange mennesker med god råd som ikke har "god smak", eller som gir fullstendig faen i hvor sofaen deres er kjøpt. Folk med god råd kan faktisk også handle steder der folk med "normal råd" handler. Men fordi mange av de handler samme stedene som andre folk har dere kanskje ikke lagt merke til at de har god råd, pga deres egne fordommer? ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer fra en familie som liker å stikke seg frem, og i Fredrikstad får folk med seg det meste + litt til. 

 

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo:

 

Hvorfor i all verdens land og rike tror dere at folk med god råd = folk med god smak (eller folk med god råd = folk som IKKE handler hos StyleByNorway/Villa Paprika)???!?

 

Tror dere at god råd automatisk fører med seg "god smak" (hva enn det er) og eksklusiv smak?

 

Her tror jeg rett og slett dere er litt fordomsfulle, og har et litt vel snevert bilde av hva "folk med god råd" gjør. Det er mange mennesker med god råd som ikke har "god smak", eller som gir fullstendig faen i hvor sofaen deres er kjøpt. Folk med god råd kan faktisk også handle steder der folk med "normal råd" handler. Men fordi mange av de handler samme stedene som andre folk har dere kanskje ikke lagt merke til at de har god råd, pga deres egne fordommer? ;)

Folk med mye penger handler også på Ikea, men folk skal kjøpe seg sofa til kr. 50 000,- ++ handler ikke hos Stylebynorway. Dette er ikke noe jeg tror, men vet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Idja

Folk med mye penger handler også på Ikea, men folk skal kjøpe seg sofa til kr. 50 000,- ++ handler ikke hos Stylebynorway. Dette er ikke noe jeg tror, men vet.

Jaha, hvordan VET du det? Kjenner du hvert eneste menneske i landet med god råd? :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, der tror jeg faktisk jeg må si meg uenig med deg. De som har råd til det kjøper ikke sofaen til 50 000 fra Villa Paprika/Style By Norway. De velger nok heller andre forhandlere.

Det er dessuten en grunn til at bedriften hennes ikke gikk bra. (Se bl.a. mitt forrige utsagn.) Det besynderlig er at hun, omtrent over natta, kjøper opp varelageret og begynner neste interiørbutikk uten tilsynelatende noen finger i jorda eller tid til refleksjon over hva som gikk galt.

Den nye nettbutikken hun reklamerer for i ca. 90% av innleggene selger akkurat det samme som den forrige, og butikklokalet defineres nå som et show room man kan komme innom, om jeg forstår det rett.

Jeg unner ingen motgang som nesten knekker en, men om man lærer av det så kan motgang gi mulighet for utvikling og vekst. Men for at det skal skje må man vel endre tankegang og atferd, ellers risikerer man at man ender opp akkurat der man endte opp sist.

Nå er det jo ingen som sier at folk som har råd til det kjøper en sofa til 50 000 fra akkurat henne da! Hvor har jeg skrevet det? Vi diskuterte soafer og priser, så du har misforstått!! Poenget er at de som kjøper en sofa til 50 000, uansett hvor det er fra (siden det var vanskelig å skjønne at det ikke var villapaprika spesielt jeg tenkte på), er folk som har råd til det. Altså ikke den vanlige mannen i gata. Og Camilla har jo ikke betalt mye for den sofaen i utgangspunktet ettersom hun får det til innkjøpspris - så når hun oppgir hva sofaen kosta før er jo ikke det den virkelige prisen.

 

Nå snakker ikke jeg om konkursen, men om denne sofaen. Så du trenger ikke belære meg om det. Jeg har skrevet før at det har skjedd mye rart i den bedriften, men det rettferdiggjør ikke at folk kommer med så mye hets, som er så grovt at det kan poltianmeldes.

Endret av Bootybuilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg, veldig godt skrevet. Ingen folk med god råd og god smak, vil handle hos Stylebynorway. Folk med mye penger, velger andre steder å handle. De kjøper IKKE sofaer, stoler, reoler, bord etc. på nettet, eller i ett lite showrom i Fredrikstad. Kan heller ikke se at Camilla har endret stil, eller valg av type interiør, samme tingene og til en pris som er litt for høy, til at hun kan tjene seg rik på denne nettbutikken. Hun vil nok alltid tjene mest på sin blogging, og jeg mener at fordi hun blander buisness og pleasure, så må hun tåle å få kritikk, og at folk reagerer. Hun flakker fra det ene til det andre, og skifter utseende etter hvilken dag det er i uken.......... Hun kommer fra en familie som liker å stikke seg frem, og i Fredrikstad får folk med seg det meste + litt til. Ikke lurt å la andre gå i stikken i den lille byen. 2 konkurser i samme fam. på kort tid er ikke veldig greit, og likevel later de som ingenting, og kjører på som vanlig.

Nå er det ingen som sier at folk med mye penger kjøper dyre ting hos henne. Poenget var når en bruker her inne spurte: hvem kjøper en sofa til 50 000? Så skrev jeg: folk som har råd til det. Hvor de jøper sofaen til 50 000 er meg revende likgyldig. Det kan være på eksklusive butikker, skeidar eller ikea. Uansett, de som bruker så mye penger på en sofa er de som har RÅD til det. Uansett så blir det "feil" av Camilla å oppgi hva denne sofaen "egentlig" koster, da hun ikke har betalt i nærheten av den prisen.

Endret av Bootybuilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så blir det "feil" av Camilla å oppgi hva denne sofaen "egentlig" koster, da hun ikke har betalt i nærheten av den prisen.

Hvorfor blir det feil å oppgi markedspris på det hun selger? Det er jo det som er relevant sammenligningsgrunnlag for kjøper, uavhengig av hva hun har betalt for den.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...