Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest miuen

:klo:

Og med samme skrivefeil og de samme merkelige setningene. Et eksempel:

VP:"Deilig frisk duft som setter seg som en frisk lukt i hjemmet!"

Gladehjem: "En deilig frisk duft som gir en frisk luft i hjemmet."

What the...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun for én gangs skyld viste seg mer sårbar enn hva hun vanligvis har gjort. Det jeg likevel har reagert på, er f eks det å skryte av vektnedgangen, som hun gjorde senest i går. Når hun nå skriver at hun ligger og kaster opp og ikke klarer å spise, så er ikke vektnedgangen noe positivt egentlig. Eller da hun sto og poset med sykehusarmbåndet på. Et forsøk på å vise at hun har det sååå bra, men likevel hinte til at hun har vært innlagt. Hun forvirrer leserne, og gir kun små hint og falske smil. Hvor mye mer støtte og forståelse hadde hun ikke fått dersom hun hadde sagt rett ut at hun ikke hadde det bra? Eller f eks ta en pause fra bloggen en stund? Når man har det som verst, så funker det ikke i lengden å klistre på seg suksessfasaden sin. Det er lettere for folk å kritisere henne når hun kjører fasade og smil all the way. Å komme to måneder senere og fortelle... Den sympatien hun får nå; den sympatien hun burde hatt for en stund siden.

Veldig enig i dette! Også det jeg mente med å skryte av vektnedgangen og plutselig skal vise frem brystene så veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Hva er det Gladehjem-dama driver med? 😳

hjelp, hadde blitt redd hadde jeg vært Camilla! Hu gladehjem er jo stalker much
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelp, hadde blitt redd hadde jeg vært Camilla! Hu gladehjem er jo stalker much

Nå er jeg forvirret. Hun gladehjem-damen skriver jo at dette er reklame for stylebynorway? Eller leser jeg det innlegget helt galt? Om det er reklame, betyr ikke det at produktene er sponset? I såfall må jo villapaprika-damen vite dette og godkjenne det. Det er uansett helt fjernt, med tanke på at hun mer eller mindre kopierer tekst og bilder, men for meg virker det som om de har et eller annet rart samarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg forvirret. Hun gladehjem-damen skriver jo at dette er reklame for stylebynorway? Eller leser jeg det innlegget helt galt? Om det er reklame, betyr ikke det at produktene er sponset? I såfall må jo villapaprika-damen vite dette og godkjenne det. Det er uansett helt fjernt, med tanke på at hun mer eller mindre kopierer tekst og bilder, men for meg virker det som om de har et eller annet rart samarbeid.

Uten at jeg finner kilden for det akkurat nå, har hu villa paprika damen avreftet at de har noen form for samarbeid i kommentarfelt sitt.

Hun ville ikke kommentere hva hun mente om glade hjem damen annet enn at hun ikke likte at folk kopierte tekstene hennes...

Creepy

Edit: nederst I kommentarfeltet her skriver hun at hun ikke vil kommentere finner ikke den andre nå.

http://villapaprika.blogg.no/1423171797_hva_lurer_du_p.html

Endret av Blå politibil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns utrolig synd i henne, situasjonen må være ufattelig tung. Men jeg skjønner ikke hvorfor hun får så mye hat etter konkursen, som hun sier? Hva slags folk er det hun har hatt med å gjøre, som truer henne i etterkant? Hvis det er sant, sier det vel like mye om dem, som om henne. Jeg tror interiørverden er ganske full av jævlige ego- kjerringer, det ser i alle fall slik ut om man leser interiørmagasiner og følger litt med. Mange husmødre som plutselig starter "big business" med hobbyen sin.. og mange av dem går konkurs.

Jeg har tatt mitt eget AS til skifteretten selv pga en tvist med skatteetaten, og syns det er merkelig at noe slikt kan komme "ut av det blå" slik VP gir inntrykk av i det ene innlegget. Personlig ville jeg nok også slettet innlegget der hun "slår tilbake", det er tydelig skrevet av en person ute av balanse, noe av det gir ikke mening i det hele tatt, og noe er direkte urimelig. Jeg har ikke lest noe på denne bloggen før, men har bladd litt i den nå. Litt slitsomt at hun bruker mange uttrykk i feil kontekst, og at hun gjentar og motsier seg selv i veldig mange av innleggene :P

Endret av WalkerTexas
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miuen

Hun skal selge huset og flytte, og da er det vel helt på plass å kjøpe nytt interiørdill til det huset hun skal flytte fra? Samtidig kvitter hun seg med ting for å slippe å dra med seg så mye til ny bolig? Altså...

For ikke snakke om de 900k hun sier hun har tapt. Hun burde klare å holde litt tilbake med pengebruken sin kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun skal selge huset og flytte, og da er det vel helt på plass å kjøpe nytt interiørdill til det huset hun skal flytte fra? Samtidig kvitter hun seg med ting for å slippe å dra med seg så mye til ny bolig? Altså...

For ikke snakke om de 900k hun sier hun har tapt. Hun burde klare å holde litt tilbake med pengebruken sin kanskje?

Hun betaler veldig lite for de tingene hun drar inn i hus, hun bruker jo sitt hjem som showroom, for å vise frem varene. Mye av det vil da ikke koste henne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

:fnise:  :fnise:  :hakeslepp:  :hakeslepp:

Altså.. seriøst??????? Eneste grunnen til at dette fortsetter (og det har det jo gjort i minst 1 år), MÅ jo være at hun Camilla har avtalt dette med copycaten sin. "All pr er god pr".. :flekke:

Ingen blogger ville akseptert dette - ikke faen. De har garantert snakket sammen og har avtalt dette.. :murvegg:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miuen

Hun betaler veldig lite for de tingene hun drar inn i hus, hun bruker jo sitt hjem som showroom, for å vise frem varene. Mye av det vil da ikke koste henne noe.

Om hun så hadde fått disse tingene billig/gratis: Skulle hun ikke rydde opp i interiøret sitt, og ha så lite som mulig med til neste bolig? Hun hadde kanskje trengt å "avruses" fra interiør og pynteputer. Kjenne på hvor ryddig og deilig det kan være uten alt rot...eh...interiøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...