Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Voldsomt hvor mye hun skal skryte av denne vektnedgangen sin. Hun har jo gått ned ganske mange kg på et par uker, noe som ikke er sunt i det hele tatt, men hun virker veldig stolt av det. Nå er det om å gjøre å få vist frem puppene og fortelle hvor mye hun veier. Rimelig spesielt! Trodde ikke hun var sånn!

Har hun skrevet hvor mye hun veier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun skrevet hvor mye hun veier?

Ja i dagens innlegg, med puppene ute :P Også er det 2-3 andre innlegg hvor hun snakker om at hun har gått ned så mye i vekt på et par tre uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dagens innlegg, med puppene ute :P Også er det 2-3 andre innlegg hvor hun snakker om at hun har gått ned så mye i vekt på et par tre uker.

Har hun silikon kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miuen

Har hun silikon kanskje?

Ja, hun har silikon, noe hun har vært åpen om tidligere.

Jeg ser heller ikke poenget med å skrive så mye om vektnedgangen. Spesielt unødvendig er det å nevne hvor mye man veier. Vektnedgang er ikke nødvendigvis positivt, spesielt ikke dersom man raser ned i vekt på kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun silikon kanskje?

Hun har silikon, hatt det i flere år, hvorfor det er viktig å vise dem frem nå er ikke godt å si. Og jeg synes det er upassende å skryte så åpenlyst av en så usunn vektnedgang og nevne hvor mye hun veier. At hun nå svømmer i medium osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Hun har ihvertfall greid å merke innlegget korrekt.

Vel, jeg minnet henne faktisk på det senest i går. Hun husker det vanligvis i rundt 24 timer, men det er ihvertfall 24 timer mer enn det var før! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden hun leser her inne: du må jo merke Instagram også... ;-)

Hun liker å vise seg frem. Elsker oppmerksomhet, og gjere på kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser så rotete ut..barnerommene er ikke koselige,bare voksne rom med rot (puter,tepper), og hvorfor har en gutt hvit "bryllups"-stol? Synes ikke hun har smak..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk veldig synd på henne. Hun har det ikke lett for tiden. Folk kan gjøre det lettere for henne ved å slutte å rakke på henne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste innlegget hennes om historien om konkursen var sterk... Synes virkelig synd på henne. Tror hun har hatt det skikkelig tøft!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste innlegget hennes om historien om konkursen var sterk... Synes virkelig synd på henne. Tror hun har hatt det skikkelig tøft!

Ja, viktig å huske at hun også bare er et menneske med følelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste nettopp det siste innlegget på bloggen hennes jeg også.

 

At mennesker kan gå til slike personangrep pga. noe som er relatert til forretningsvirksomhet. Blande inn barna og kalle henne en dårlig mor. Hjelpes det var å gå langt, langt, langt over grensen etter mitt syn.

 

Å starte forretning, ta en sjanse og man ikke lykkes slik man har tenkt, kan skje hvem som helst. Faktorer kan dukke opp underveis man ikke forutså når man startet.

 

Camilla tok en sjanse og realiserte sin drøm. Det synes jeg vi skal respektere henne for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miuen

Det siste innlegget hennes om historien om konkursen var sterk... Synes virkelig synd på henne. Tror hun har hatt det skikkelig tøft!

Jeg synes hun for én gangs skyld viste seg mer sårbar enn hva hun vanligvis har gjort. Det jeg likevel har reagert på, er f eks det å skryte av vektnedgangen, som hun gjorde senest i går. Når hun nå skriver at hun ligger og kaster opp og ikke klarer å spise, så er ikke vektnedgangen noe positivt egentlig. Eller da hun sto og poset med sykehusarmbåndet på. Et forsøk på å vise at hun har det sååå bra, men likevel hinte til at hun har vært innlagt. Hun forvirrer leserne, og gir kun små hint og falske smil. Hvor mye mer støtte og forståelse hadde hun ikke fått dersom hun hadde sagt rett ut at hun ikke hadde det bra? Eller f eks ta en pause fra bloggen en stund? Når man har det som verst, så funker det ikke i lengden å klistre på seg suksessfasaden sin. Det er lettere for folk å kritisere henne når hun kjører fasade og smil all the way. Å komme to måneder senere og fortelle... Den sympatien hun får nå; den sympatien hun burde hatt for en stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bluebird1992

At hun sliter etter konkursen og samlivsbruddet har vel de fleste full forståelse med. Hun er ikke alene om å oppleve at livet går en imot, og mange av oss kjenner nok både sympati og empati når vi leser hva hun skriver.

Etter å ha fulgt med i bloggen hennes sporadisk de siste par månedene så synes jeg hun er særs ukritisk med hva hun velger å legge ut om på nett (et par ting jeg kommer på i farta): Skjeller ut leverandørene som tapte penger i konkursen, forteller at Hans flørtet med andre, og at det derfor tok slutt, legger ut screenshot av hans private tekstmeldinger, poserer smilende med sykehusarmbånd og hinter til en alvorlig årsak, lar "dattere skrive hyllende innlegg til mor" på bloggen, osv..

Selv om hun er psykisk nedkjørt nå så har hun jo alltid eksponert seg gjennom bloggen, "Unge Mødre", og sikkert mer jeg ikke kjenner til. Hun trenger da ikke å fortsette med dette om hun synes det blir for tungt med kritikk og kommentarer som en følge av det! Man kan bli gal av det om man trenger mye oppmerksomhet samtidig som kritikk takles dårlig.

Hun skriver at hun sliter med å holde fasaden, og det er så trist når det burde være det siste på prioriteringslista nå. Hun kan ikke glamme opp denne smellen, og det er greit.

Jeg unner privatpersonen Camilla alt vel, håper virkelig at hun får litt medvind i seilene igjen, og slutter å bry seg så om denne fasaden sin og hva andre synes om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...