Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har hun vertfall bekreftet at hun skal flytte for seg selv.....

Å? Hvor har hun bekreftet det?

Endret av godtesyk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har hun vertfall bekreftet at hun skal flytte for seg selv.....

Endret av Bootybuilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor har hun det? Står ingenting på instagram, blogg eller facebook. Og ser ut som hun og Hans har det veldig bra.

Kanskje greit å vite helt sikkert før du sprer om deg med tomme ufyselige rykter.

Ikke ifølge bildet hun la ut på IG for et par timer siden. Det er slettet nå, da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ifølge bildet hun la ut på IG for et par timer siden. Det er slettet nå, da

ikke vet jeg, men de skriver jo love you til hverandre støtt og stadig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O___o

Hun skriver jo åpent om det? I fullt navn, åpent for alle å se, i sosiale medier?

" Huset vårt skal selges, så om noen er på boligjakt

- kjøp vårt "

Videre sier hun at hun skal flytte for seg selv og begrunner dette med

" Det må man jo bare når typer ber opp til dans med andre "

Tydeligere går det vel ikke an å si det?

Så da er det heller ingenting å spekulere videre i :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver jo åpent om det? I fullt navn, åpent for alle å se, i sosiale medier?

" Huset vårt skal selges, så om noen er på boligjakt

- kjøp vårt "

Videre sier hun at hun skal flytte for seg selv og begrunner dette med

" Det må man jo bare når typer ber opp til dans med andre "

Tydeligere går det vel ikke an å si det?

Så da er det heller ingenting å spekulere videre i :)

Hvor står det? Kan ikke se noe på IG eller bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde et IG bilde igår der det var lagt ut PS av en sms kjæresten hadde sendt til en annen kvinne ved navn Monica. 

:( 

Må jo være passe idiot som mann om du tror at du kan komme unna det med en så "kjent" kjæreste. Men litt vel dramatisk å gjøre det slutt mener nå jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele er ganske forutsigbart. Røper litt, trekker det tilbake, røper, trekker det tilbake, tilslutt confession.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løst referert: Hei, Monica, beklager at jeg ikke har tatt kontakt, men noen har byttet passordet mitt på fjasboka. ;) Var så hyggelig sist, har du lyst eller anledning til å fortsette den hyggelige samtalen over mat/øl/kaffe? hilsen Hans. 

En flørtesms, i seg selv ikke så galt, men ikke noe en gjør når en er i et fast forhold. :/ Vet ikke helt hva jeg synes om å ta det hele foran alle kikkerne men... det er meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt før at før eller senere kommer denne mannen også til å gå lei av henne og jeg hadde rett.

Mener ikke henne sånn sett, men det hun har holdt på med, ingen mann klarer å følge henne, stadig oppussing og forandring hele tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg VET at hjemmet hennes har vært hennes showrom, men det var alt for mye, hun klarte aldri å bli fornøyd, stadig var det noe nytt hun holdt på med. Når det er sagt, jeg synes synd på henne med tanke på det som har skjedd henne den siste tiden og nå har hun gjort det slutt med typen men jeg er helt sikker på at hun kommer seg opp og blir sterkere enn noen gang før. Skulle bare ønske at hun tok livet litt med ro, ikke alt må handle om jobb, jobb og jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trist at ikke går bra mellom dem. Både for deres del, og spesielt for barnas!

Har dog hatt mine mistanker lenge... For en tid til bak la hun ut noe sånt som "Hva gjør man når man vil skjule noe? Endrer koden på telefonen tydeligvis!" på instagram. Husker ikke ordrett, men det ble også slettet ganske fort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O___o

Jeg har sagt før at før eller senere kommer denne mannen også til å gå lei av henne og jeg hadde rett.

Mener ikke henne sånn sett, men det hun har holdt på med, ingen mann klarer å følge henne, stadig oppussing og forandring hele tiden.

Det er jo fullstendig selvmotsigende.

Hvis mannen ikke har tid til, eller klarer å holde oppe tempoet til partneren sin

og så er det fullstendig ulogisk at han da finner tid til å ha en affære på si.

Har man ikke tid til ett forhold, hvordan har man i så fall tid til to?

Det er greit at det skal to til å få et forhold til å fungere, og man må gjøre regne med at det kommer reaksjoner, når man velger å være så åpen om privatlivet sitt og tar skittentøyvasken i full offentlighet...

Men jeg synes allikevel det blir litt søkt å ALLTID legge skylden på kvinnen eller elskerinnen, når MANNEN er den som har vært utro.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fullstendig selvmotsigende.

Hvis mannen ikke har tid til, eller klarer å holde oppe tempoet til partneren sin

og så er det fullstendig ulogisk at han da finner tid til å ha en affære på si.

Har man ikke tid til ett forhold, hvordan har man i så fall tid til to?

Det er greit at det skal to til å få et forhold til å fungere, og man må gjøre regne med at det kommer reaksjoner, når man velger å være så åpen om privatlivet sitt og tar skittentøyvasken i full offentlighet...

Men jeg synes allikevel det blir litt søkt å ALLTID legge skylden på kvinnen eller elskerinnen, når MANNEN er den som har vært utro.

Kunne ikke sagt det bedre selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...