Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt greit innlegg, da fikk man svar på de tingene som har blitt skrevet om, så vet man det, ingen vits i å diskutere sånne ting lenger. Jeg har jo også hele tiden ment at den der spekuleringen i hennes privatøkonomi har smakt litt surt i munnen for det er strengt tatt ingenting noe vi andre har noe med, hvorfor og hva hun leier for, husopplegget og alt. Men var ok å vite om dette med varene hun selger vil jeg tro, for de som tenker å kjøpe, at det ikke er lureri på noe vis og så videre. Hun gladehjem-dama er jo bare merkelig, men hun om det. Jeg har nevnt disse putene da :P Jeg lurte på hvor i all verden de ble lagt om et par stykker skulle sette seg i sofaen, ja, ikke lurt da, mer tenkt at det var da voldsomt med pynteputer - men igjen - ikke min sak. Men sånne ting er jo uskyldig og morsomt å nevne, det er jo sånn på alle interiør-inspo-bilder, puter overalt og jeg sitter å lurer hvordan i all verden løser man det der?? :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt greit innlegg!
Men det gir meg en litt flau smak i munnen.
Det kommer etter at det har vært stille i denne tråden noen dager, siden VP ikke har postet "provoserende" innlegg.
Og som jeg har skrevet tidligere har hun da en tendens til selv å rippe opp i tråden på KG...

Hun benekter å ha et samarbeid med "GladeHjem".
Det er vel ikke "vi" som har hevdet at de to samarbeider? Det er GH selv som har påstått dette, når hun har blitt konfrontert med plagieringen av VP. Noe jeg, for å understreke det, IKKE syns er ok!

Ellers ser jeg at tendensen på blogg og IG i det siste har vært mer interiør og mindre drama og personlige innlegg.
Det er bra! Håper det fortsetter, og at VP ikke selv konstruerer drama når/hvis lesertallene synker!

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og elefanten i rommet er det hun ikke kommenterer og som flere har vært bekymret for her inne:den ukritiske  eksponeringen av barn på bloggen og måten hun har omtalt ex-samboeren på. Håper hun setter en stek for disse to temaene fremover og at det blir 99% interiør i bloggen. Lykke til! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Ja, det er flott at hun endrer taktikk fra å hevde seg grovt hetset til å innrømme at det faktisk er legitime spørsmål som blir diskutert på KG. Innlegget er skrevet på en klar og tydelig måte, og ikke fullt av de sedvanlige selvmotsigelsene vi ofte finner, til tross for at det som hevdes fremdeles skurrer noe. Det later til at hun har fått hjelp til å forfatte det, og det har isåfall hjulpet veldig til å gjøre teksten forståelig. 

Som Francis skriver så håper jeg også at hun kan slutte å eksponere andre i bloggen sin, slik at den kan bli en positiv interiørblogg igjen, og ikke et utløpssted for personlig vendetta og sympatisanking. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruRosa skrev:

Hun benekter å ha et samarbeid med "GladeHjem".
Det er vel ikke "vi" som har hevdet at de to samarbeider? Det er GH selv som har påstått dette, når hun har blitt konfrontert med plagieringen av VP. Noe jeg, for å understreke det, IKKE syns er ok!
 

Glade Hjem har selv skrevet i denne tråden at de to har hatt et samarbeid. Jeg klarer dessverre ikke å finne igjen kommentaren akkurat nå, kanskje noen andre er flinkere til å lete enn meg? Uansett så er dette noe Ine selv har skrevet, og når Ine kopierer VP fra A til Å uten at VP tar til motmæle så er det jo ikke så rart at man lurer på hva det er som foregår. De fleste ville jo ikke ha latt seg kopiere daglig i månedsvis uten å bli frustrert og konfrontert den det gjelder for omfattende plagiering av åndsverk. Veldig bra at VP nå endelig har avklart dette. Hvorfor hun da ikke lager advokatmat av Glade Hjem er imidlertid et annet godt spørsmål.

Endret av Ultiva
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergensia
4 minutter siden, Ultiva skrev:

Glade Hjem har selv skrevet i denne tråden at de to har hatt et samarbeid. Jeg klarer dessverre ikke å finne igjen kommentaren akkurat nå, kanskje noen andre er flinkere til å lete enn meg? 

En bruker som kaller seg Glade hjem i tråden med samme navn skrev at det var samarbeid på gang...

Men alle spørsmål på bloggen om brukeren er bloggeren har ikke blitt sluppet igjennom:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, FruRosa skrev:

Helt greit innlegg!
Men det gir meg en litt flau smak i munnen.
Det kommer etter at det har vært stille i denne tråden noen dager, siden VP ikke har postet "provoserende" innlegg.
Og som jeg har skrevet tidligere har hun da en tendens til selv å rippe opp i tråden på KG...

Hun benekter å ha et samarbeid med "GladeHjem".
Det er vel ikke "vi" som har hevdet at de to samarbeider? Det er GH selv som har påstått dette, når hun har blitt konfrontert med plagieringen av VP. Noe jeg, for å understreke det, IKKE syns er ok!

Ellers ser jeg at tendensen på blogg og IG i det siste har vært mer interiør og mindre drama og personlige innlegg.
Det er bra! Håper det fortsetter, og at VP ikke selv konstruerer drama når/hvis lesertallene synker!

 

Bare en oppklaring til folk i VPs kommentarfelt som leser her inne:
Jeg mener IKKE at VP og GH har et samarbeid! Jeg forklarer bare at det ikke er "vi" som har påstått dette, men GH selv!
Jeg har mer enn en gang skrevet kritisk ang GHs plagiering!
Kommentarene i VPs kommentarfelt nå antyder at "vi" spekulerer i at det ikke er sant at hun og GH ikke har et samarbeid, men det er fullstendig misforståelse av hva som blir skrevet her!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så vanskelig å forstå hvorfor Camilla ikke gjør noe med gladehjemsaken. Ine er uten tvil en god kunde som legger igjen en del penger i butikken, da veier vel det tyngre enn den bisarre oppførselen hennes som følger med på kjøpet. Dessuten er det Ine som kommer dårlig ut av dette ved å fremstå som loco. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man skriver blogginnlegg om hva som er "sant", så betyr ikke det at det er tilfelle. Man bør  være kildekritisk, og særlig i forhold til denne bloggeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

En slik diskusjon som pågår nå er bare med på å gi VP og fansen blod på tann ang denne tråden og at det bare er sladder og hva slags personer som skriver.

Greit nok å diskutere hvor personlig og utleverende bloggeren er om sin egen situasjon men å gå videre med diskusjonen om "hvem som ville/gjorde hva" blir useriøst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler privatperson og spekulasjoner samt svar.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en gang klassisk Camilla-tapetsering.. De er jo ikke ferdige på det rommet enda, så håper de har tenkt å gjøre noe med det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har tilgang til VP instagramkonto? Lurer på om det er interiør innhold der, eller bare andre ting? Ser at det er lite aktivitet på stylebynorway insta kontoen, er merkelig hvis det er  SbN sitt utstillingsvindu? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FrustrertFlue skrev:

Nok en gang klassisk Camilla-tapetsering.. De er jo ikke ferdige på det rommet enda, så håper de har tenkt å gjøre noe med det der!

Hva er det du prater om? De har MALT en vegg med kalkmaling ser det ut som. De har ikke tapetsert noe enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Varma skrev:

Er det noen her som har tilgang til VP instagramkonto? Lurer på om det er interiør innhold der, eller bare andre ting? Ser at det er lite aktivitet på stylebynorway insta kontoen, er merkelig hvis det er  SbN sitt utstillingsvindu? 

Hvorfor er dette relevant? Den IG kontoen er knyttet opp mot bloggen, altså VILLAPAPRIKA-bloggen. Stylebynorway har egen konto, men reklameinnslag på villapaprika kontoen. Jeg følger mange butikk kontoer, og det er ikke oppdateringer hele tiden der.

Endret av TiaraMai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.4.2016 at 20.34, Baggen skrev:

Det er vel ikke så vanskelig å forstå hvorfor Camilla ikke gjør noe med gladehjemsaken. Ine er uten tvil en god kunde som legger igjen en del penger i butikken, da veier vel det tyngre enn den bisarre oppførselen hennes som følger med på kjøpet. Dessuten er det Ine som kommer dårlig ut av dette ved å fremstå som loco. 

Hva skal hun gjøre? Hun kan ikke nekte henne å handle i butikken, hun kan ikke nekte henne å kopiere. Det er lite lover for slike ting, og i hvert fall ikke noe politiet eller andre instanser kommer til å legge ressurser i. Virker som mange her inne tror vi bor i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Varma skrev:

Er det noen her som har tilgang til VP instagramkonto? Lurer på om det er interiør innhold der, eller bare andre ting? Ser at det er lite aktivitet på stylebynorway insta kontoen, er merkelig hvis det er  SbN sitt utstillingsvindu? 

Lite interiør på VP instagram kontoen. Det går i baby ting. Har sagt det tidligere at SbN, ikke kommer til å vare evig. De kan ikke leve av å selge servietter og putetrekk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Jeg lurer på når det var hun fjernet "owner of Style ByNorway" fra den åpne instagramkontoen sin. Det virker kanskje som om det er endringer på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...