Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat. Det er akkurat lenge nok til at følgerne rekker å få det med seg via RSS, og akkurat kort nok til at det kan fremstå som sletting grunnet anger for alle andre. Uansett, å publisere noe for så å angre er ikke å regne som noe sjakktrekk med mindre det er en bevisst plan bak.
Men hvem velger å RSS'e et kommentarfelt, hvis det kun er i kommentarfeltet det skjer?

Nei vent litt, det er ikke bare kommentarer som slettes, nei.
VP sletter både blogginnlegg, instabilder, og kommentarer så vidt jeg husker.
 

Endret av Cornucopia
Tilføyelse
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bluebird1992

RSS?

Lesertallene går veldig opp i perioder der det er et slik kommentarkjør med sletting, og det er da hun ligger helt oppe på 10. plass.

I perioder der hun ikke har mye "drama" på gang så dumper hun ned til 20. plass. Alt etter graviditeten, vel og merke. Før det var hun lengre nede på listen generelt.

Kanskje @Asti har fulgt med på lesertallene i forhold til aktivitet i kommentarfeltet?

Tillagt: Om hun ikke vil at disse kommentarene skal kunne dokumenteres så er denne taktikken temmelig feilslått, ja, ihvertfall m.t.p. at mange tar skjermdump av det som publiseres siden det er så mye diskrepans derfra.

Endret av TallulahBGood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, TallulahBGood skrev:

RSS?

Lesertallene går veldig opp i perioder der det er et slik kommentarkjør med sletting, og det er da hun ligger helt oppe på 10. plass.

I perioder der hun ikke har mye "drama" på gang så dumper hun ned til 20. plass. Alt etter graviditeten, vel og merke. Før det var hun lengre nede på listen generelt.

Kanskje @Asti har fulgt med på lesertallene i forhold til aktivitet i kommentarfeltet?

Tillagt: Om hun ikke vil at disse kommentarene skal kunne dokumenteres så er denne taktikken temmelig feilslått, ja, ihvertfall m.t.p. at mange tar skjermdump av det som publiseres siden det er så mye diskrepans derfra.

RSS - ulike kanaler for å abonnere på nye artikler og innlegg i webloggen, kanaler for SoMe-oppdateringer, kanaler for alle kommentarer som blir skrevet til innlegg og artikler man holder seg oppdatert i uten å måtte sjekke alle sidene man følger hver dag.
F.eks bloglovin' eller Feedly. Ofte ligger det ting i feeden man kan lese ganske mye av, men når man klikker seg inn er innlegget slettet. Her kan man velge å motta varsler hver gang noe nytt publiseres, og også varsler om man ønsker å få med kommentarfelt, direkte til mobilen om man er litt hekta.

Ut fra det du forklarer, skaper slettingen flere klikk fra forventningsfulle lesere. Om det er bevisst kalkulering, vites ikke.
 

Endret av Cornucopia
Tilføyd om varsler
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har screenshot av instabildet av mannen i sofaen. Det lå ute sent torsdag kveld... Den kvelden hun laget fondant... Jeg la det ut her i går, men innlegget mitt ble slettet. 

Jeg slettet forresten brukeren min, men klarer ikke holde meg borte 😂💩

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Sitter å ser på reprise av unge mødre litt eldre hvor camilla de har besøk av ett vennepar og det irriterer meg så at jeg ikke kommer på hvor jeg har venninnen fra.. noen som vet? Mener på amanda var navnet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, duskelapp skrev:

Hei. Sitter å ser på reprise av unge mødre litt eldre hvor camilla de har besøk av ett vennepar og det irriterer meg så at jeg ikke kommer på hvor jeg har venninnen fra.. noen som vet? Mener på amanda var navnet :-)

Hun heter Amanda og er datteren til Nina (antar jeg, selv om jeg ikke ser programmet nå) som var daglig leder hos VP. Nina er tanta til Hans og Amanda er søskenbarnet til Hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Shoppingqueen skrev:

Hun heter Amanda og er datteren til Nina (antar jeg, selv om jeg ikke ser programmet nå) som var daglig leder hos VP. Nina er tanta til Hans og Amanda er søskenbarnet til Hans.

Føler jeg har sett henne ett annet sted også. Har hun blogg eller vært på tv i en annen sammenheng? :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, duskelapp skrev:

Føler jeg har sett henne ett annet sted også. Har hun blogg eller vært på tv i en annen sammenheng? :-) 

Hun var med på er datingprogram. Husker ikke hva det heter... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjoner, innlegg som omhandler privatperson og sitat fra blogg, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste siste innlegg: http://villapaprika.blogg.no/1460459726_den_ordinre_ul_viste_.html

Midt inne i innlegget er det et avsnitt som har sitats-form. Noen som skjønte det? Ikke for at vi ikke ser dette med jevne mellomrom der inne, altså innholdet, men dette var jo en veldig merkelig måte å skrive noe som egentlig er langt mer viktig enn hvor perfekt barnet i magen er...

Leser bloggen ekstremt sporadisk nå, for ingenting nytt kommer opp. Da hun hadde en kavalkade så jeg at hun ikke har utviklet interiørsiden sin heller. Det er det samme, og jeg er så lei av det samme blasse greiene. Men meg om det!

Tror min tid er over når det gjelder den bloggen. Er ikke interessert i en blogg som er slik som den er nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor hun gjør av alle putene når noen skal sitte i sofaen? Hiver de på gulvet? I en sånn liten tre- eller toseter så kan man jo ikke sitte når det er et titalls pynteputer der, det er jo ikke koselig? Ryddet hele huset og når man skal slappe av ser det rotete ut igjen for gulvet er dekket av puter ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bluebird1992

I blogginnlegget "Den ordinære UL viste.." så skriver Camilla at hun er lei av å se den lille, forsvarsløse jenta i magen til stadighet bli uthengt og at folk skriver stygge ting om henne.

En gang for alle; et det noen som har lest, eller har skjermdumper av at det har forekommet noe som helst som minner om det her inne? Har det forekommet mobbing av et foster her i forumet? 

Det vil jeg gjerne vite, isåfall. Det skrives ikke eksplisitt at slikt foregår på Kvinneguiden, men det er temmelig implisitt, vil jeg hevde. Nå er jeg lei av at Kvinneguiden og brukerne her inne får skylda for alt som går galt med bloggeieren! Om alt som skrives her taes skjermdumper av så er det neppe noe problem å bevise dette, men om det ikke finnes bevis så synes jeg folk burde holde klokelig kjeft og heller holde seg til sannheten!

Endret av TallulahBGood
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11. april 2016 at 14.51, Varma skrev:

H Ser at det har vært lite aktivitet både på blogg og insta, samt at hun kjører "tilbud" på SbN  nettbutikk. Å begynne  å hause opp hva som skjer her inne på KG er for henne mer klikk og høyere opp på lista.  Det er  at hver gang det ikke er aktivitet her inne, så dukker  det opp idiotiske kommentarer om KG for å få liv her inne igjen. Men jeg gidder ikke å være en nyttig idiot for en som så til de grader er ute etter sympati..hadde hun blitt anmeldt så hadde det ført til generering av klikk og god PR for henne, og jeg har andre ting å bden min på. All prat her inne er god PR for VP! 

Ikke visste jeg at jeg kunne sitere meg selv...men enig med deg @TallulahBGood  jeg håper at VP  viser like mye storsinn og raushet mot sin eks, som hun ønsker at andre skal møte henne med,  det var det med Stein i glasshus osv..og nei, jeg har aldri sett noen skrive noe negativt om et barn her inne, så det er vel fri fantasi vil jeg anta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, TallulahBGood skrev:

I blogginnlegget "Den ordinære UL viste.." så skriver Camilla at hun er lei av å se den lille, forsvarsløse jenta i magen til stadighet bli uthengt og at folk skriver stygge ting om henne.

En gang for alle; et det noen som har lest, eller har skjermdumper av at det har forekommet noe som helst som minner om det her inne? Har det forekommet mobbing av et foster her i forumet? 

Det vil jeg gjerne vite, isåfall. Det skrives ikke eksplisitt at slikt foregår på Kvinneguiden, men det er temmelig implisitt, vil jeg hevde. Nå er jeg lei av at Kvinneguiden og brukerne her inne får skylda for alt som går galt med bloggeieren! Om alt som skrives her ta skjermdumper av så er det neppe noe problem å bevise noe av dette, men om det ikke finnes bevis så synes jeg folk burde holde klokelig kjeft og heller holde seg til sannheten!

I alle dager, skriver bloggeren et innlegg der hun anklager folk for å hetse et ufødt barn? Hvem gjør slike ting og hvor foregår denne hetsen?  Her har jeg ikke sett noe til hets av verken fødte eller ufødte barn, verken før eller etter moderering - ergo er det ingenting å skjermdumpe heller.

Det som ER blitt skrevet er lykkeønskninger og gratulasjoner, samt en del sukk om at interiørbloggen for tiden sporer av med et svangerskap og andre private anliggender.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bluebird1992
Et øyeblikk siden, Cornucopia skrev:

I alle dager, skriver bloggeren et innlegg der hun anklager folk for å hetse et ufødt barn? Hvem gjør slike ting og hvor foregår denne hetsen?  Her har jeg ikke sett noe til hets av verken fødte eller ufødte barn, verken før eller etter moderering - ergo er det ingenting å skjermdumpe heller.

Det som ER blitt skrevet er lykkeønskninger og gratulasjoner, samt en del sukk om at interiørbloggen for tiden sporer av med et svangerskap og andre private anliggender.

https://imgur.com/ouYK7pJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stort sett innom denne tråden hver dag, og har ALDRI sett noen hverken 'henge ut' eller 'skrive stygge kommentarer' om fosteret.

Ikke har jeg sett noe om det på VP sitt eget kommentarfelt eller på instagram heller. Aner ikke hvor dette kommer fra. Men jeg er helt sikker på at det ikke er her!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, TallulahBGood skrev:

Takk for skjermdump!

Men fortsatt lurer jeg på hvor bloggeren får dette fra. Publiserer hun noensinne egne skjermdumper av hva hun mottar av hets? Eller viser hun bare til at hun mottar dem? Kan nemlig ikke huske å ha sett andre bilder enn det hun publiserte på instagram av en enslig kommentar hun fikk på bloggen, der hun samtidig publiserte mange andres mailadresse og IP-adresse og truet med politianmeldelse av en haug KG-brukere. Jeg vil ikke publisere skjermdumpen av det bildet her grunnet disse personenes vern, men jeg kan sende deg (og mod.) det på PM. Jeg har ikke tid til å "tape over" all informasjonen for å publisere det her, nå.

 

Endret av Cornucopia
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...