Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, CecilieX skrev:

@WalkerTexas her er imgur av innlegget om det nye ASet.

http://imgur.com/QhWOP42

Ikke så veldig sympatisk kommentar fra bloggeier. Håper hun lærer snart.

Takk! :) Jeg kan forsåvidt forstå behovet for å hevde seg, hun får mye usakelig dritt, (i tillegg til berettiget kritikk) Det er sikkert lett å synke til det nivået av tilbakesvar. Men hun kommer jo ikke noe godt ut av det når hun svarer på denne måten, tvert i mot framstår hun som like barnslig og usmakelig som "Charlotte". (Og dessuten helt ute av stand til å skrive forståelig norsk)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX
28 minutter siden, WalkerTexas skrev:

Takk! :) Jeg kan forsåvidt forstå behovet for å hevde seg, hun får mye usakelig dritt, (i tillegg til berettiget kritikk) Det er sikkert lett å synke til det nivået av tilbakesvar. Men hun kommer jo ikke noe godt ut av det når hun svarer på denne måten, tvert i mot framstår hun som like barnslig og usmakelig som "Charlotte". (Og dessuten helt ute av stand til å skrive forståelig norsk)

Åpenbart. 

Hvis jeg skal være litt slem, så er altså dette jobben hennes. Det kan sammenliknes med kundebehandling i en hvilken som helst bransje. Selv om en kunde er uhøfflig og frekk, så er det din oppgave å være profesjonell. Hvis du til slutt får nok av å ha en slik jobb fordi du ikke takler uhøflige kunder, vel da er løsningen å skifte jobb ikke å senke deg ned på kundens nivå. Hvis du er ansatt i en bedrift der du hadde oppført deg på denne måten mot kunder, så hadde du fått klare tilbakemeldinger fra arbeidsgiver og det hadde nok endt med sparken hvis du ikke endret atferd. Ingen bedrift er tjent med denne typen ansikt utad. 

Og dette kunne jeg skrevet i en god del andre tråder som omhandler bloggere, det er underlig at de ikke skjønner hvor lite tjent de er med å fremstå slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, gjärd skrev:

I dag monteres babysenga :ohmy:

Godt med alt som er gjort........., lurere på om jeg skal ta høstferie nå?, eller gjøre klar for pynting til Jul?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må det være offisielt at det ikke lenger er en interiørblogg, men en mammablogg. 7 av de siste 10 innleggene handler om baby og familiegreier (en av de var om mat, men med masse barnebilder), 3 handler om interiør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Tekopper skrev:

Nå må det være offisielt at det ikke lenger er en interiørblogg, men en mammablogg. 7 av de siste 10 innleggene handler om baby og familiegreier (en av de var om mat, men med masse barnebilder), 3 handler om interiør.

Hva med å gjøre offisielt at bedriften ikke er første prioritet, men bloggen?? Oppfordret til ærlighet mot de som leser bloggen og støtter bedriften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, CecilieX skrev:

Åpenbart. 

Hvis jeg skal være litt slem, så er altså dette jobben hennes. Det kan sammenliknes med kundebehandling i en hvilken som helst bransje. Selv om en kunde er uhøfflig og frekk, så er det din oppgave å være profesjonell. Hvis du til slutt får nok av å ha en slik jobb fordi du ikke takler uhøflige kunder, vel da er løsningen å skifte jobb ikke å senke deg ned på kundens nivå. Hvis du er ansatt i en bedrift der du hadde oppført deg på denne måten mot kunder, så hadde du fått klare tilbakemeldinger fra arbeidsgiver og det hadde nok endt med sparken hvis du ikke endret atferd. Ingen bedrift er tjent med denne typen ansikt utad. 

Og dette kunne jeg skrevet i en god del andre tråder som omhandler bloggere, det er underlig at de ikke skjønner hvor lite tjent de er med å fremstå slik. 

Signerer denne. Kundebehandling er en stor del av jobben når man driver en kommersiell blogg. Hørt uttrykket "kunden har alltid rett"? Man skal ikke begynne å krangle med kundene, man kan stå og ta i mot for så å velge om man bør ta det til etterretning eller om man skal riste det av seg og gå videre. Det handler om å være profesjonell. I mitt yrke møter jeg dusinvis av nye mennesker hver uke, samt at jeg jevnlig har 20-30 andre å forholde meg til. Tenk om jeg skulle begynne å kverulere med og angripe alle som var uenige med meg? Hvis man konsekvent tar all jobbkritikk på sin personlige kappe så bør man skifte yrke. Jeg inntar en "containerfunksjon" ved kritikk, og vet mye bedre enn å ta det personlig og legge meg i fosterstilling og gråte om hets.

Dersom jeg hadde oppført meg mot mine kunder slik de kommersielle toppbloggere oppfører seg mot sine kunder så hadde jeg fått sparken forlengst.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Varma skrev:

Hva med å gjøre offisielt at bedriften ikke er første prioritet, men bloggen?? Oppfordret til ærlighet mot de som leser bloggen og støtter bedriften. 

Hun bekreftet vel i en kommentar på bloggen for noen dager siden at hun ikke har butikken lenger, og da er det vel naturlig at hun prioriterer andre ting i blogginnleggene sine også,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@VeslefrikkKan du legge ut dokumentasjon på dette? Ellers blir det slettet av moderator? Jeg leser ikke bloggen, men finner det merkelig at hun nevner det i kommentarfeltet.

Endret av Varma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Varma skrev:

Kan du legge ut dokumentasjon på dette? Ellers blir det slettet av moderator? Jeg leser ikke bloggen, men finner det merkelig at hun nevner det i kommentarfeltet.

Har ikke tid akkurat nå, men det var i kommentarfeltet på det innlegget som handlet om at vognen hadde kommet i hus

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Er det denne utvekslingen i kommentarfeltet Veslefrikk tenker på? https://imgur.com/CcNyjfs 

Det er uklart for meg om det er snakk om den fysiske butikken eller nettbutikken, men det hadde vel blitt delt med leserne om bloggeier hadde avviklet eller avsluttet alt samarbeid med Style by Norway? Det meste, på godt og vondt,  deles tilsynelatende med leserne, så det hadde vel blitt fortalt om nettbutikken også hadde blitt lagt ned, vil jeg tro.

Link til blogg:

http://villapaprika.blogg.no/1461618569_da_er_vognen_i_hus.html#comment 

Endret av TallulahBGood
Lagt til link til blogginnlegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, det kommentarfeltet på bloggen er rene krigssonen. Folk er jo helt sprø! :ler:

(Nå leste jeg 'da er vognen i hus' som Tallulah linket til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
2 minutter siden, loffen skrev:

Hjelpe meg, det kommentarfeltet på bloggen er rene krigssonen. Folk er jo helt sprø! :ler:

(Nå leste jeg 'da er vognen i hus' som Tallulah linket til)

Ulike bloggere tiltrekker seg ulike lesere. Jeg ser aldri slike kommentarer hos Polliani. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, PluttiPlutti skrev:

Godt med alt som er gjort........., lurere på om jeg skal ta høstferie nå?, eller gjøre klar for pynting til Jul?

Hvis du tar høstferie i helgen så kan du vel starte pyntinga til jul på mandag? ;-) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, PluttiPlutti skrev:

Godt med alt som er gjort........., lurere på om jeg skal ta høstferie nå?, eller gjøre klar for pynting til Jul?

Jeg er veldig klar for sommerferie 2016, men den har kanskje vært allerede? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, stikkontakt skrev:

Jeg er veldig klar for sommerferie 2016, men den har kanskje vært allerede? 

Den var over for flere mnd siden den. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mye det er igjen av mammapermisjonen hennes :skya: klarte ikke å dy meg :icon_lol:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner hadde termin ett par uker etter VP og mistet akkurat babyen sin. Hun hadde heldigvis ikke kjøpt inn en eneste ting enda.  

Syns det er ILLE å hamstre inn så mange måneder før, -tenk om det skjer noe galt da!  

Håper virkelig ikke det, men syns dette baby-greiene går over alle støvleskaft! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at babysengen allerede har fått plass ved dobbeltsengen der nattbordet stod. Veldig praktisk i fem måneder med en tom seng der istedet for et nattbord med leselampe etc. :huh:

Og alt babytøy, sengetøy i vogn og sprinkelseng må da bli fullt av støv og vaskes om igjen om et halvt års tid. Leiligheten er ikke kjempestor, jeg hadde ikke orket å ha stellemadrass, eget klesstativ til baby med alle klær fremme, senga, vogna og alt stå i veien helt til i høst altså.

Hun har et helt annet tidsperspektiv enn andre mennesker.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...