Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er spent på overraskelsen hun og lila skal dele snart 😀

Endret av langbein86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, gjärd skrev:

"Det flytter om noen uker inn ei lita tulle inn her også" 

Ja nå er det bare ett par - tre uker igjen til september folkens, håper dere ikke gikk glipp av årets vår og sommer! :ball:

Det er jo ikke hennes leilighet de er i? Det er Sabrina sin hun snakker om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og diskusjon rundt privatperson.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Birdo skrev:

Det er jo ikke hennes leilighet de er i? Det er Sabrina sin hun snakker om.

Ikke det jeg sikter til. Hun har lagt ut ett bilde fra badet sitt, med ett stativ med kjoler hvor hun skriver denne teksten.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være verdens lengste 9 mnd å vente. Vi skal gjennom mai, juni, juli og august før september kommer. Eller feirer vi st.hans nå? 😉😆

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, gjärd skrev:

Ikke det jeg sikter til. Hun har lagt ut ett bilde fra badet sitt, med ett stativ med kjoler hvor hun skriver denne teksten.. 

Åja, beklager :)

Men da skjønner jeg. Det var den bryllupsfesten som skulle være i juni:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Xstrella skrev:

Må være verdens lengste 9 mnd å vente. Vi skal gjennom mai, juni, juli og august før september kommer. Eller feirer vi st.hans nå? 😉😆

Tror st.hans var i hælja 😝

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Birdo skrev:

Åja, beklager :)

Men da skjønner jeg. Det var den bryllupsfesten som skulle være i juni:fnise:

Ikke lett å henge med i svingene ;-) det har jo vært "snart sommer" siden 25 desember så skulle jo bare mangle at det snart er høst nå :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, gjärd skrev:

Ikke lett å henge med i svingene ;-) det har jo vært "snart sommer" siden 25 desember så skulle jo bare mangle at det snart er høst nå :P

Sant det, burde jo gjort klart for flere mnd siden skjønner jeg :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, TiaraMai skrev:

Hva skal hun gjøre? Hun kan ikke nekte henne å handle i butikken, hun kan ikke nekte henne å kopiere. Det er lite lover for slike ting, og i hvert fall ikke noe politiet eller andre instanser kommer til å legge ressurser i. Virker som mange her inne tror vi bor i USA.

Nei, jeg har ikke ment hun skal gjøre noe som helst, det var myntet på dem som tror de samarbeider fordi Camilla ikke foretar seg et eller annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er ganske merkelig,  for Vi bor også i en relativt liten leilighet,  og vi drøyde det lengst mulig for vi tok frem masse ting til barn nr 2. Nettopp for å kunne bruke plassen frem til det. Barna må jo syns det er en evighet å vente også, når alt står klart 25 uker før fødsel.. Men men 😜

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tekopper skrev:

Kan noen forklare meg "maritim" looken på stua? Det jeg ser av forskjell er en gigantisk serviettring på veggen. Er det noe jeg hår glipp av?

Det samme tenkte jeg når jeg så overskriften. Hva er maritimt? Blå puter? Litt rart å være Norges største interiørblogger og så kalle et rom med blå puter og en hampring på veggen for maritimt? Hun hadde hadde jo bilder av no skjell og stjerneknotter, men det er ikke bildet oppi hodet hennes vi ser. Eller i hvertfall ikke jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xstrella skrev:

Må være verdens lengste 9 mnd å vente. Vi skal gjennom mai, juni, juli og august før september kommer. Eller feirer vi st.hans nå? 😉😆

Er jo ikke så lett å følge med. En uke jubler hun over å være halvveis, og en uke ETTER der er endelig 50% av svangerskapet gjennomført. Og 5 april begynner hun å gjøre plass, og 6 april begynner det og gå opp for henne?? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Shoppingqueen skrev:

Det samme tenkte jeg når jeg så overskriften. Hva er maritimt? Blå puter? Litt rart å være Norges største interiørblogger og så kalle et rom med blå puter og en hampring på veggen for maritimt? Hun hadde hadde jo bilder av no skjell og stjerneknotter, men det er ikke bildet oppi hodet hennes vi ser. Eller i hvertfall ikke jeg.

Nye putevar! Viste jeg hadde gått glipp av noe gitt. Først trodde jeg telysestakene på bordet også var nye, men de hadde vært der ei stund.

Problemet er at tapeten er så prangende at det maritime drukner i den.

Endret av Tekopper
Skriveleif. Tapeten i stua, ikke taperen i stua....
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rare er at Style by Norway putene ganske kjapt ble bytta ut med puter fra Mille Moi. Skjønner det godt da, for de er jo MYE finere, men ikke så god reklame for SbN da, når damen bak produktet foretrekker andres produkter fremfor sine egne. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, loffen skrev:

Ja, det er veldig mye Mille Moi i det siste..

Har fått det med meg jeg også, reklamerer for MilleMoi, men ikke egne produkter, hadde kanskje vært lurt å vise frem eget varelager? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om de klærne Camilla har lagt ut på Ig, ikke akkurat har vært hengt opp, eller brettet og lagt i skapet. Det ser ut som om de har vært krølla ned i en pose, og dyttet lengst inne i skapet. Jeg ville ikke ha kjøpt ferdig "krølla" klær......

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...