Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

@TallulahBGood Og @PluttiPlutti takk for svar 😊 jeg får stadig oppdateringer fra intriørbutikker jeg følger på insta , og også jevnlig med info om tilbud. Å legge ut et bilde for 6 dager siden og thats it, ser bare rart ut. Men det er mine betraktninger og ikke spekulasjoner. Og når det gjelder salg av varer til gladehjem, så opplever jeg det som fryktelig uetisk, med tanke på alt som har kommet frem i hennes tråd her inne på KG. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Varma skrev:

@TallulahBGood Og @PluttiPlutti takk for svar 😊 jeg får stadig oppdateringer fra intriørbutikker jeg følger på insta , og også jevnlig med info om tilbud. Å legge ut et bilde for 6 dager siden og thats it, ser bare rart ut. Men det er mine betraktninger og ikke spekulasjoner. Og når det gjelder salg av varer til gladehjem, så opplever jeg det som fryktelig uetisk, med tanke på alt som har kommet frem i hennes tråd her inne på KG. 

 

Igjen, de kan ikke nekte henne å handle. Det er ikke noen lov mot det. Akkurat som man ikke kan nekte noen å handle på matbutikken. Jeg følger også mange butikk kontoer, og det er ikke hver dag det blir lagt ut noe.

Endret av TiaraMai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 time siden, TiaraMai skrev:

Igjen, de kan ikke nekte henne å handle. Det er ikke noen lov mot det. Akkurat som man ikke kan nekte noen å handle på matbutikken. Jeg følger også mange butikk kontoer, og det er ikke hver dag det blir lagt ut noe.

Hvor mange av disse butikkene legger ut bilder av barna sine og gravid mage? Og skriver støtende ting om sitt ufødte barns far?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, TallulahBGood skrev:

Jeg lurer på hva som skjedde med de betalingsanmerkningene firmaet hadde nylig. Noen som vet?

de er vel mest sannsynlig betalt ut, tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
2 minutter siden, TallulahBGood skrev:

Jeg lurer på hva som skjedde med de betalingsanmerkningene firmaet hadde nylig. Noen som vet?

De er der fortsatt, og har økt på litt også. Det er synd at de ikke gjør opp dette. 

bilde.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I stand corrected. De malte den veggen jeg tenkte på ja, ikke tapetsert den. Uansett så er det skikkelig slarkete i hjørnet, så jeg tenker de kanskje skal fikse det senere.. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TallulahBGood skrev:

Jeg lurer på hva som skjedde med de betalingsanmerkningene firmaet hadde nylig. Noen som vet?

Jeg lurer på hvordan man merker reklame på instagram? Hvis man blir sponset skal det vel stå reklame eller sponset innlegg et eller annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Et øyeblikk siden, FrustrertFlue skrev:

I stand corrected. De malte den veggen jeg tenkte på ja, ikke tapetsert den. Uansett så er det skikkelig slarkete i hjørnet, så jeg tenker de kanskje skal fikse det senere.. 😊

Jeg malte nylig èn vegg, fremfor alle, og fikk tips av en profesjonell. Jeg ante ikke hvor enkelt det var å få slikt helt rett og fint, uten å måtte være 100% stødig på hånda. Ble litt flau når jeg fikk dette trikset, men så er jeg ikke maler heller da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, canacas skrev:

De er der fortsatt, og har økt på litt også. Det er synd at de ikke gjør opp dette. 

bilde.JPG

:hakeslepp:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia
11 minutter siden, Varma skrev:

Jeg lurer på hvordan man merker reklame på instagram? Hvis man blir sponset skal det vel stå reklame eller sponset innlegg et eller annet sted?

Da skal #sponset eller #annonse brukes og det skal være synlig bildeteksten;

For å oppnå at følgerne dine oppfatter reklamen før eller samtidig som de ser bildet du har lagt ut, er det avgjørende at merkingen står i nær tilknytning til bildet.

Det viktig at merkingen står først, og ikke til slutt i en lang rekke hashtags eller tekst.

fra Forbrukerombudets veiledning for merking av reklame i sosiale medier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Camilla har tidligere uttalt at det er så mange andre som heller ikke merker reklame på instagram at hun ikke burde trenge det hun heller.

Hva skjer med alt det Style By Norway skylder om dette firmaet også melder oppbud? Var det slik det gikk med det forrige firmaet? Beklager om dette virker dumt spurt,  men jeg vet lite om butikkdrift jeg også.

Endret av TallulahBGood
La til et avsnitt til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

22 minutter siden, canacas skrev:

De er der fortsatt, og har økt på litt også. Det er synd at de ikke gjør opp dette. 

bilde.JPG

De hadde inne en ny bestilling hos Trend, men fikk ikke ut varene fordi de ikke har betalt for seg. Så kanskje ikke så rart utvalget i nettbutikken er så dårlig. Ser jo ut som at de ikke får mer fra Light and Living heller nå. Da begynner det å bli smått med leverandører ihvertfall. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Takida skrev:

de er vel mest sannsynlig betalt ut, tenker jeg. 

Eller mest sannsynlig IKKE... 

Endret av Shoppingqueen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, TallulahBGood skrev:

Camilla har tidligere uttalt at det er så mange andre som heller ikke merker reklame på instagram at hun ikke burde trenge det hun heller.

Hva skjer med alt det Style

By Norway skylder om dette firmaet også melder oppbud? Var det slik det gikk med det forrige firmaet? Beklager om dette virker dumt spurt,  men jeg vet også lite om butikkdrift.

:murvegg:Det blir så dumt.

Det er så mange som ikke betaler skatten sin, ikke overholder fartsgrensene, ikke meddeler NAV at de har fått jobb, ikke betaler for varene sine i butikken (sett selv inn andre eksempler) så da burde jeg heller ikke måtte :ironi:

Flaut at voksne mennesker kan få seg til å oppføre seg slik. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Shoppingqueen skrev:

Eller mest sannsynlig IKKE... 

Jeg tolket henne som at de ikke var der lenger, og utifrå det regnet jeg med de var betalt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, FrustrertFlue skrev:

I stand corrected. De malte den veggen jeg tenkte på ja, ikke tapetsert den. Uansett så er det skikkelig slarkete i hjørnet, så jeg tenker de kanskje skal fikse det senere.. 😊

Synes det blir bakvendt. Hun har jo allerede innredet og hengt opp klær og alt:P. Det er jo veldig typisk da å haste avgårde med maling/tapetsering uten å tenke detaljer, for å bli fortest mulig ferdig.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det flytter om noen uker inn ei lita tulle inn her også" 

Ja nå er det bare ett par - tre uker igjen til september folkens, håper dere ikke gikk glipp av årets vår og sommer! :ball:

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg "maritim" looken på stua? Det jeg ser av forskjell er en gigantisk serviettring på veggen. Er det noe jeg hår glipp av?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
13 minutter siden, gjärd skrev:

 

Ja nå er det bare ett par - tre uker igjen til september folkens, håper dere ikke gikk glipp av årets vår og sommer! :ball:

Håper virkelig ikke det, da går mine planer i grus i alle fall! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...