Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt spesielt at samme dag som VP legger ut salg av klær fra Twist&Tango på IG, så legger Gladehjem det samme klesmerket ut for salg? :P

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, Vipser skrev:

Lette litt tilbake, men kunne ikke se noen kommentarer på dette. Villa paprika har hatt sin debut på "Gravid uke for uke"! 

https://youtu.be/AIIRTdpT084

 

Og ditt første innlegg her inne brukte du på å fortelle oss om det...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Og ditt første innlegg her inne brukte du på å fortelle oss om det...

Jepp. Det irriterte meg at den videoen ikke har blitt diskutert. Mye snacks der hvertfall. :fnise:

Jeg pleier å lese her, og hadde ikke tenkt å delta selv, men da ris og ros-forumet ble stengt for ikke-medlemmer, måtte jeg opprette konto for å se hva moderatorene svarte på mobbedebatten.. Og da var det plutselig lavere terskel for å poste noe selv.. Så, hei på dere! :smilyblomst: (aner ikke om jeg kommer til å poste noe mer, for øvrig.... Famous last words?) 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Vipser skrev:

Jepp. Det irriterte meg at den videoen ikke har blitt diskutert. Mye snacks der hvertfall. :fnise:

Jeg pleier å lese her, og hadde ikke tenkt å delta selv, men da ris og ros-forumet ble stengt for ikke-medlemmer, måtte jeg opprette konto for å se hva moderatorene svarte på mobbedebatten.. Og da var det plutselig lavere terskel for å poste noe selv.. Så, hei på dere! :smilyblomst: (aner ikke om jeg kommer til å poste noe mer, for øvrig.... Famous last words?) 

 

Ønsker ikke å gi henne noe klikk på youtube heller, så kansje du kan informere oss her inne hva som skjer der?  ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Varma skrev:

Ønsker ikke å gi henne noe klikk på youtube heller, så kansje du kan informere oss her inne hva som skjer der?  ;) 

Det er vel Libero som får klikket her? Deres konto hvertfall.

Men anyway, hun forteller at hun ble alene 22. feb etter 2,5 år med barnefar og at barnefar antagelig kommer til å delta etter fødselen, men at hun er alene nå. Dette er veldig uvant situasjon for henne. Kjipt å ikke kunne ringe pappaen når man har vært på ultralyd etc. Kommende storesøsken er spent på hva som vil skje fremover. Det har vært et vanskelig svangerskap med blødninger og bekkenplager, og det er hardt å være toppblogger i dette, mange har meninger og uttrykker disse. Og jenta heter Lila. Og hun er i uke 20 i videoen. Og viser frem magen. (så, kanskje ikke noe nytt egentlig?) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Vipser skrev:

Det er vel Libero som får klikket her? Deres konto hvertfall.

Men anyway, hun forteller at hun ble alene 22. feb etter 2,5 år med barnefar og at barnefar antagelig kommer til å delta etter fødselen, men at hun er alene nå. Dette er veldig uvant situasjon for henne. Kjipt å ikke kunne ringe pappaen når man har vært på ultralyd etc. Kommende storesøsken er spent på hva som vil skje fremover. Det har vært et vanskelig svangerskap med blødninger og bekkenplager, og det er hardt å være toppblogger i dette, mange har meninger og uttrykker disse. Og jenta heter Lila. Og hun er i uke 20 i videoen. Og viser frem magen. (så, kanskje ikke noe nytt egentlig?) 

Nei, ikke så mye nytt..Men synes det var rart hun nevnte så ettertrykkelig hvilken dato hun ble alene. Litt rart?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vipser skrev:

Det er vel Libero som får klikket her? Deres konto hvertfall.

Men anyway, hun forteller at hun ble alene 22. feb etter 2,5 år med barnefar og at barnefar antagelig kommer til å delta etter fødselen, men at hun er alene nå. Dette er veldig uvant situasjon for henne. Kjipt å ikke kunne ringe pappaen når man har vært på ultralyd etc. Kommende storesøsken er spent på hva som vil skje fremover. Det har vært et vanskelig svangerskap med blødninger og bekkenplager, og det er hardt å være toppblogger i dette, mange har meninger og uttrykker disse. Og jenta heter Lila. Og hun er i uke 20 i videoen. Og viser frem magen. (så, kanskje ikke noe nytt egentlig?) 

Takk for referatet :blomst:. Ikke så mye nytt nei, men hun har jo mye å se frem til. Og det er jo tydelig at hun gleder seg vilt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Er dette virkelig nødvendig? Jeg skjønner ikke at noen skal mene at deres svangerskap er så interessant at man skal legge ut snutter på youtube for alle slags mulige fremmede folk til å glane på. At familie og venner skal kunne finne det interessant, vel greit, men da deler du det med dem på Facebook eller Instagram. Hvor kommer dette abnorme oppmerksomhetsbehovet fra? Hun sier i videoen at det er tungt å være toppblogger (innen interiør) og være gravid, fordi mange har meninger. Vel da er det en skikkelig god ide å lage seg en video der temaet er svangerskapet. 

Jeg er sikkert minst en generasjon for gammel, men hvor ender dette egentlig? Skal vi ikke like gjerne implantere et kamera i embryoet så kan alle følge oss fra egg til graven. Se meg, se meg, se meg, meg, meg, meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Vipser skrev:

Det er vel Libero som får klikket her? Deres konto hvertfall.

Men anyway, hun forteller at hun ble alene 22. feb etter 2,5 år med barnefar og at barnefar antagelig kommer til å delta etter fødselen, men at hun er alene nå. Dette er veldig uvant situasjon for henne. Kjipt å ikke kunne ringe pappaen når man har vært på ultralyd etc. Kommende storesøsken er spent på hva som vil skje fremover. Det har vært et vanskelig svangerskap med blødninger og bekkenplager, og det er hardt å være toppblogger i dette, mange har meninger og uttrykker disse. Og jenta heter Lila. Og hun er i uke 20 i videoen. Og viser frem magen. (så, kanskje ikke noe nytt egentlig?) 

 

Og dette repeterer hun sånn omtrent tre ganger, for at videoen skal bli 5 minutter lang. :icon_lol:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slettet dette innlegget fordi jeg angret på det jeg skrev. 

Endret av Shoppingqueen
Dårlig av meg å gidde og henge meg opp i den datoen, det er vel uansett det værste som har hendt henne, så jeg trenger jo ikke gni det inn.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart hun ikke nevnte noen ting om at hun har hyperemesis gravidarum på snutten, hun nevnte kun bekkenplager og blødninger..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun er ganske velartikulert, i forhold til de språklige utskeielsene hun foretar seg på bloggen da.:) Sa jo til og med Pippiordtaket helt riktig på starten der. På bloggen har hun skrevet det feil og helt uten mening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden jeg delte videoen her, 12 timer siden Villa Paprika delte videoen for første gang på instagram. :ph34r::fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På tal om troverdighet, så har jeg ikke funnet as'et hun hevdet å ha opprettet helt på egen hånd her for noen uker siden. Det som var noe helt annet enn detaljhandel? 

Videoen var for øvrig komplett intetsigende og uinteressant, altfor lang i forhold til innholdet. Men det er ikke Camilla sin feil, konseptet i seg selv er fullstendig blåst etter min mening. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 time siden, WalkerTexas skrev:

På tal om troverdighet, så har jeg ikke funnet as'et hun hevdet å ha opprettet helt på egen hånd her for noen uker siden. Det som var noe helt annet enn detaljhandel? 

Videoen var for øvrig komplett intetsigende og uinteressant, altfor lang i forhold til innholdet. Men det er ikke Camilla sin feil, konseptet i seg selv er fullstendig blåst etter min mening. 

Jeg har heller ikke sett noen nye selskaper, men kan ikke huske hvordan jeg vet at hun skulle opprette ett AS. Har det blitt nevnt her i tråden eller på bloggen? Må ha fått det fra ett sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

(@Vipser Beklager, men jeg fikk opp mitt forrige innlegg på nytt.)

Jeg lurer på hva dette nye selskapet er, og hva hun skal begynne med. Kanskje hun har kommet frem til at butikkdrift og varehandel ikke er noe for henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...