debattanten Skrevet 13. november 2015 #121 Skrevet 13. november 2015 Skal se de er effektive. De stormer konserthallen hvor gislene holdes. Huff og huff... Blir nok grufullt.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #122 Skrevet 13. november 2015 Skape frykt. Det er vel ikke så vanskelig å forstå?Anonymkode: ae6d7...775Ja ja, det forstår jeg. Men hva oppnås ved frykt? Det har aldri fungert tidligere. Anonymkode: 75937...d23 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #123 Skrevet 13. november 2015 Ja ja, det forstår jeg. Men hva oppnås ved frykt? Det har aldri fungert tidligere. Anonymkode: 75937...d23Man knebler mennesker, skaper utrygghet og uro. Og sikkert mye mer. Anonymkode: 45c2b...784 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #124 Skrevet 13. november 2015 Nå stormer politiet konsertarenaen med de 100 gislene... Anonymkode: 45c2b...784På Tv2 sa de at de bare måtte gjøre det pga at terroristene drepte en og en inne på arenaen Anonymkode: 7a7bd...beb
Fionnuala Skrevet 13. november 2015 #125 Skrevet 13. november 2015 Skal se de er effektive. De stormer konserthallen hvor gislene holdes. Huff og huff... Blir nok grufullt.Det er blitt rapportert om at terroristene skyter en etter en inne i konsertlokalet. De har nok prøvd forhandlinger først, men sett at det ikke nytter og dermed sett seg nødt til å gripe inn. Helt forferdelig. 1
Gjest supernova_87 Skrevet 13. november 2015 #126 Skrevet 13. november 2015 Ja ja, det forstår jeg. Men hva oppnås ved frykt? Det har aldri fungert tidligere. Anonymkode: 75937...d23Har du noen gang vært redd? Kjent på frykt? Frykt kan bli som et fengsel. Frykt kan på noen måter være målet. "Det har aldri fungert tidligere" hva mener du? Når folk er redde så har de jo lykkes. ...Synes Obama var tydelig, og bra det han sa. Ikke særlig mye substans men rolig og trygg, solidarisk.
Gjest Skrevet 13. november 2015 #127 Skrevet 13. november 2015 På Tv2 sa de at de bare måtte gjøre det pga at terroristene drepte en og en inne på arenaenAnonymkode: 7a7bd...bebEn og en. Bare for å gjøre det mest mulig sadistisk for de andre gislene som venter på å bli drept
Snof Skrevet 13. november 2015 #128 Skrevet 13. november 2015 (endret) Det er blitt rapportert om at terroristene skyter en etter en inne i konsertlokalet. De har nok prøvd forhandlinger først, men sett at det ikke nytter og dermed sett seg nødt til å gripe inn. Helt forferdelig. Fra det jeg har fått med meg, så har det egentlig ikke vært noe forhandlinger, ei har terroristene indikert at de vil forhandle med noe. Fra det jeg har sett fra livestream, så er det mer en massakre, der folk inne på en trang konserthall, der et eller annet metal band spilte, kort og godt blir drept en etter en. Fra et øyevitne så sa ikke disse drapsmennene noe, eller han kunne ikke høre noe i alt skriket. Rett og slett kaldt og "profesjonelt". De bare drepte folk i kaldt blod, byttet magasin, for å så fortsette. Det handler altså bare om å drepe flest mulig. Nå hører jeg akkurat at 5-6 eksplosjoner har nå skjedd i det politiet angriper konserthallen. Endret 13. november 2015 av Snof 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #129 Skrevet 13. november 2015 Har du noen gang vært redd? Kjent på frykt? Frykt kan bli som et fengsel. Frykt kan på noen måter være målet. "Det har aldri fungert tidligere" hva mener du? Når folk er redde så har de jo lykkes. ...Synes Obama var tydelig, og bra det han sa. Ikke særlig mye substans men rolig og trygg, solidarisk. At frykt er målet forstår jeg, men det er så jævla meningsløst og ikke "verdt" det. Terror, for meg, er bare helt uforståelig. Det blir bare kaos, frykt og død. Anonymkode: 75937...d23 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #130 Skrevet 13. november 2015 En og en. Bare for å gjøre det mest mulig sadistisk for de andre gislene som venter på å bli drept Sannsynligvis spør de først gislene om de kan sitere visse vers fra koranen for å bevise at de er muslimer og disse blir spart. De vantro blir henrettet. Dette er vanlig taktikk. Anonymkode: 7316d...4bc 4
Example Skrevet 13. november 2015 Forfatter #131 Skrevet 13. november 2015 Rapporteres om at de har skutt vilt inne i lokalet i 10-15 minutter. De skal ha være to-tre stykker, svært unge og ropt noen kjente fraser på arabisk.Man skal være forsiktig med å konkludere noe som helst på forhånd, men det er vel mye som tyder på at dette er nok et angrep utført av muslimer. 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #132 Skrevet 13. november 2015 hvorfor skyter de på kunstmuseer på på natta? er det noen mennesker der da? prøver de å skade kunsten? Anonymkode: 7e059...349
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #133 Skrevet 13. november 2015 Nå hører jeg akkurat at 5-6 eksplosjoner har nå skjedd i det politiet angriper konserthallen. Ja. Hørte imidlertid at dette antagelig er sjokkgranater (flashbangs) fra antiterrorsoldater, ikke flere bomber. Dette er i hvert fall svært dyktige soldater, og vi får bare håpe de klarer å berge så mange som overhodet mulig. Vi kan nok ikke gjøre annet enn å vente på mer informasjon. Anonymkode: 2b655...17b 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #134 Skrevet 13. november 2015 Man skal være forsiktig med å konkludere noe som helst på forhånd, men det er vel mye som tyder på at dette er nok et angrep utført av muslimer.Lite som tyder på at det er buddhister fra Korea ja..... Anonymkode: 7316d...4bc 6
dillyduzit Skrevet 13. november 2015 #135 Skrevet 13. november 2015 Uff, dette er lite gøy å følge med på. Uten at jeg drar noen konklusjoner her nå, men jeg frykter litt at dette ikke er det eneste landet som vil oppleve terroraksjoner denne helgen. Kunne dette vært forhindret om Europas grenser hadde blitt stengt? Kan dette vært planlagt lenge (mtp fredag 13.), hva er sjansen for at dette også kan skje i Oslo/Bergen/Trondheim? Jeg har dessverre vært noe negativ til denne folkevandringen, nå ser vi jo utfallet av det. 4
MajorasMaske Skrevet 13. november 2015 #136 Skrevet 13. november 2015 Det er ingen grunn til engstelse, i følge våre eksperter i sikkerhetstjenesten er det et redusert trusselnivå i Europa generelt. 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #137 Skrevet 13. november 2015 To terrorister er døde. De døde martyrdøden, altså, på lik linje med selvmordsbombere.Matyrdøden... = Islam-relatert.Da jeg hørte at de skøyt en etter en, kjente jeg det vri seg i magen på meg. Er egentlig dødstrøtt, men hvordan kan man sove når man føler seg så ubegripelig hjelpesløs... Anonymkode: feff0...f39 3
palamina Skrevet 13. november 2015 #138 Skrevet 13. november 2015 Rapporteres om at de har skutt vilt inne i lokalet i 10-15 minutter. De skal ha være to-tre stykker, svært unge og ropt noen kjente fraser på arabisk.Man skal være forsiktig med å konkludere noe som helst på forhånd, men det er vel mye som tyder på at dette er nok et angrep utført av muslimer.Når de går rundt og skyter og roper Allah hu akbar er det ikke så mye å lure på nei. 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #139 Skrevet 13. november 2015 Jeg bor i Munchen, Tyskland, som har tatt i mot mange flyktninger. Jeg er positiv til det, men blir litt nervøs når slikt skjer Anonymkode: 75937...d23
Gjest Skrevet 13. november 2015 #140 Skrevet 13. november 2015 Lurer på hvor mange gjerningsmenn som er innblandet da det har skjedd så mye på èn gang. Tenk at en så stor gjeng har organisert det verste angrepet siden WW2 på egenhånd uten at de har blitt fanget opp av franske myndigheter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå