Gjest Evans Skrevet 13. november 2015 #81 Skrevet 13. november 2015 Presidenten har nå beordret umiddelbar stenging av landsgrensene. På tidå!!Det er vel for å sørge for at de som har gjort dette ikke slipper ut av landet.
debattanten Skrevet 13. november 2015 #82 Skrevet 13. november 2015 Ta inn asylsøkere er ikke gratis. Dette er det tydeligvis verdt ifølge en del på venstresiden. 16
Vattenflaska Skrevet 13. november 2015 #83 Skrevet 13. november 2015 Det er vel for å sørge for at de som har gjort dette ikke slipper ut av landet. Alle grenseoverganger er nå stengt, ikke kun ut av landet. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #84 Skrevet 13. november 2015 60stk er drept, og det har hvert bombe/skyting på Louvre! Kjenner meg drit kvalm og tårene bare renner, vedder på at det snart er Norges tur til å svi. Stakkars mennesker i Paris, det er virkelig farlig å leve der nå Anonymkode: 5a800...6cc 4
Vattenflaska Skrevet 13. november 2015 #85 Skrevet 13. november 2015 60stk er drept, og det har hvert bombe/skyting på Louvre! Kjenner meg drit kvalm og tårene bare renner, vedder på at det snart er Norges tur til å svi. Stakkars mennesker i Paris, det er virkelig farlig å leve der nåAnonymkode: 5a800...6ccMINT 60 er drept, langt flere er skadet og mange er holdt gissel 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #86 Skrevet 13. november 2015 mhm, er det ikke også kaos i Libanon? Så godt jeg er informert så er fransk militær der. Kan hende at de har lyst å ta hevn. Anonymkode: 36fd1...b10
Gjest Evans Skrevet 13. november 2015 #87 Skrevet 13. november 2015 Ta inn asylsøkere er ikke gratis. Dette er det tydeligvis verdt ifølge en del på venstresiden.Det er ingen som ber om terror, eller mener det det terror veier opp for et politisk mål man har (om ikke selv er terrorister) uansett hva om de er for eller imot innvandring.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #88 Skrevet 13. november 2015 Bør man ikke vente litt før man begynner å spekulere i hvem som er ansvarlig...? Anonymkode: a2386...32c 7
debattanten Skrevet 13. november 2015 #89 Skrevet 13. november 2015 Det er ingen som ber om terror, eller mener det det terror veier opp for et politisk mål man har (om ikke selv er terrorister) uansett hva om de er for eller imot innvandring. Ingen ber nok om terror. Men alle disse som er forkjempere for å ta inn islamtilhengere til Europa mener tydeligvis at dette er noe vi må finne oss i. Altså at det er verdt det. 8
Gjest Evans Skrevet 13. november 2015 #90 Skrevet 13. november 2015 Alle grenseoverganger er nå stengt, ikke kun ut av landet.Poenget med å stenge grensene må jo være å hindre gjerningspersonene å rømme landet, var mitt poeng. De som begår terroren er allerede inne i landet. Men stenger de grensen inn til landet, tenker de kanskje på hjelpere eller noe slikt?
Vattenflaska Skrevet 13. november 2015 #91 Skrevet 13. november 2015 Poenget med å stenge grensene må jo være å hindre gjerningspersonene å rømme landet, var mitt poeng. De som begår terroren er allerede inne i landet. Men stenger de grensen inn til landet, tenker de kanskje på hjelpere eller noe slikt? Ikke lett å si akkurat nå. Sikkert en god beslutning, nonetheless.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #92 Skrevet 13. november 2015 Bør man ikke vente litt før man begynner å spekulere i hvem som er ansvarlig...?Anonymkode: a2386...32cDu har helt rett, det kan jo være katolikker eller folk som bare ikke tror på noe religion i det hele tatt. Hvem ellers enn muslimer kan det være? Jeg er selv ''muslim'', men faen ikke om jeg tror på annet enn Gud. Alt i Islam er pisspreik. Anonymkode: 5a800...6cc 6
debattanten Skrevet 13. november 2015 #93 Skrevet 13. november 2015 Bør man ikke vente litt før man begynner å spekulere i hvem som er ansvarlig...?Anonymkode: a2386...32cHelt klart. Dette kan like godt være Jehovas Vitner eller Smits Venner. Eller hva? 10
Gjest Evans Skrevet 13. november 2015 #94 Skrevet 13. november 2015 Ingen ber nok om terror. Men alle disse som er forkjempere for å ta inn islamtilhengere til Europa mener tydeligvis at dette er noe vi må finne oss i. Altså at det er verdt det. Skjerp deg. Det er ingen, så sant de ikke er terrister selv, som mener at vi bør finne oss i terrorisme. Det som skjer nå er grusomt, å komme med slikt vås som du gjør nå er ikke noe annet enn utrolig lavmål.
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 13. november 2015 #95 Skrevet 13. november 2015 Og der får man igjen for å hjelpe folk fra krig og fattigdom. Er ikke mennesker fantastiske <3
Gjest Evans Skrevet 13. november 2015 #96 Skrevet 13. november 2015 Ikke lett å si akkurat nå. Sikkert en god beslutning, nonetheless.De har nok en god plan med det, uten at vi vet noe om det. Håper det hjelper til på den måten de ønsker i hvert fall.
Vattenflaska Skrevet 13. november 2015 #97 Skrevet 13. november 2015 Spekuleres nå i om dette er et selvmordsangrep....
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #98 Skrevet 13. november 2015 Skjerp deg. Det er ingen, så sant de ikke er terrister selv, som mener at vi bør finne oss i terrorisme. Det som skjer nå er grusomt, å komme med slikt vås som du gjør nå er ikke noe annet enn utrolig lavmål. Nei, alle er så snille av de ca 25 % som er ekstremister i verden. Anonymkode: 785c7...03b 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #99 Skrevet 13. november 2015 Minst seks koordinerte aksjoner. Dette er enormt, dessverre, og helt forferdelig.Stakkars ofre, stakkars pårørende, stakkars Paris og stakkars Frankrike. Det er dessverre svært lite annet vi her i Norge kan gjøre annet enn å uttrykke medfølelse akkurat nå mens dette pågår. Så får man se hva dette forhåpentligvis medfører av tiltak i ettertid.Noen jævla svin er de uansett, det avskummet som står bak et slikt angrep. Det er rent barbari. Drittfolk. Anonymkode: 2b655...17b 9
debattanten Skrevet 13. november 2015 #100 Skrevet 13. november 2015 (endret) Skjerp deg. Det er ingen, så sant de ikke er terrister selv, som mener at vi bør finne oss i terrorisme. Det som skjer nå er grusomt, å komme med slikt vås som du gjør nå er ikke noe annet enn utrolig lavmål. Du skjønner ikke hva jeg mener tydeligvis. Dette er et etablert faktum. At når du importerer hundretusenvis av muslimer så får du en del av dritten med deg. Altså må du jo vedkjenne at det er verdt det. Innlegg ryddet for persondebattNordvesta, mod. Endret 14. november 2015 av Nordvesta 17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå