Gå til innhold

Ny massakre i Paris


Fremhevede innlegg

Skrevet

Det virker absolutt som koordinerte angrep. 46 meldt døde så langt ifølge AP, og 100 gisler.

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

gærne isil folk. 40 drepte.

Anonymkode: 36fd1...b10

Skrevet

Og hvordan i alle dager HVOR har de fått/kjøpt maskingeværene + granatene ? Så godt jeg vet at det finnes grense i Frankrike.? :S

Anonymkode: 36fd1...b10

Skrevet

Vitne: - En person ropte «Allah Akbar» før skytingen

surprise..

Anonymkode: 2eb0f...6d1

  • Liker 9
Skrevet

Og hvordan i alle dager HVOR har de fått/kjøpt maskingeværene + granatene ? Så godt jeg vet at det finnes grense i Frankrike.? :S

Anonymkode: 36fd1...b10

DET er vel det minste problem for terrorister. Finnes nettverk for disse.

Anonymkode: 2e49e...be4

  • Liker 2
Skrevet

En ny skyteepisode pågår nå :/ Hvor skal dette her ende. 

  • Liker 1
Skrevet

Korrespondent Befring sier gjerningspersoner ropte Allah Akbar da de skjøt. Er vi overrasket?!?!

Anonymkode: 92962...023

Absolutt ikke :angry:

Skrevet

En ny skyteepisode pågår nå :/ Hvor skal dette her ende. 

Hvor?

Anonymkode: 8bb02...434

Skrevet

En ny skyteepisode pågår nå :/ Hvor skal dette her ende. 

En nummer tre? 

Skrevet

En nummer tre? 

Fire situasjoner mener jeg at det er..

Skrevet

Minst 60 drepte. Guuud, få stopp på dette galskapet :(

  • Liker 1
Skrevet

En nummer tre? 

Nummer fire, sa de faktisk at det var. Men ingen har vel ordentlig oversikt her, mulig antall skyteepisoder, åstedet, bomber etc. går litt i surr. Fransk TV-kanal melder nå minst 60 drepte, men det må vel tas med en klype salt enn så lenge.

Anonymkode: 2b655...17b

Skrevet

Seriøst, dette er faktisk veldig skummelt. Det er 3. angrepet på Frankrike på under ETT ÅR! 

 

Anonymkode: feff0...f39

  • Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av xeno
Skrevet

Nummer fire, sa de faktisk at det var. Men ingen har vel ordentlig oversikt her, mulig antall skyteepisoder, åstedet, bomber etc. går litt i surr. Fransk TV-kanal melder nå minst 60 drepte, men det må vel tas med en klype salt enn så lenge.

Anonymkode: 2b655...17b

Milde. Uff. Det er grusomt. 

Skrevet

Ifølge de på tv2 så er det 60 drepte 

Anonymkode: 36fd1...b10

Skrevet

Synes det er rart at VG lar være å nevne at det mest sannsynlig er radikale muslimer som står bak angrepene, da de ropte allah akbar mens de skjøt. Nei det regnes vel som å være rasistisk i den redaksjonen..

  • Liker 14
Skrevet

Dett er en helt forferdelig situasjon. Men, vi må være forsiktige å ikke bli rasistiske av den grunn. Det er bare noen få av veldig mange muslimer som utføre slike forferdelige handlinger (hvis de er muslimer). Men ja, er en tankevekker når det kommer til bevæpning av politi og innvandringspolitikk.  

Anonymkode: 7e059...349

  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har slektninger som bor i Paris ;( Tante, onkel og søskenbarn.

Endret av Hummels
Skrevet

Minst 60 drepte og angrep fire steder samtidig, snakker de om på TV2-nyhetene.

 

 

Anonymkode: 45c2b...784

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...