Example Skrevet 13. november 2015 Forfatter #21 Skrevet 13. november 2015 Interessant å lese dette nå fra tidligere på dagen i dag:Ifølge tyske Express har landslagsspillerne, inkludert Bastian Schweinsteiger, blitt evakuert.Oliver Bierhoff, den tidligere landslagsspissen som nå innehar jobben som presseansvarlig for Tyskland, forteller at «det ble mottatt en trussel, og hotellet har nå blitt evakuert og avstengt».Den tyske fotballpresidenten Hendrik Grosse, la deretter til at «fransk politi har informert oss om at det har blitt meldt inn en anonym bombetrussel».Tyskland skal etter planen møte Frankrike til vennskapslandskamp på Stade de France fredag kveld klokken 21.00.http://www.united.no/nyhetsarkiv/schweini-co-evakuert/
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #22 Skrevet 13. november 2015 Tror dere noen av de er nordmenn? Anonymkode: 7bf7d...21b
Daraya Skrevet 13. november 2015 #23 Skrevet 13. november 2015 Kampen på Stade de France er akkurat ferdig..80 000 nye mennesker ut i gatene.Flere tusen som står på plenen midt i stadiet og blir ikke sluppet ut.Så på kampen og rundt 20.minutt var det en smell som også spillerne reagerte på.Forferdelige greier. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #24 Skrevet 13. november 2015 80 000 nye mennesker ut i gatene.Nei, publikum holdes igjen på stadion. De får trekke ned på gressmatten, for plassens skyld, men de holdes altså igjen. Hvis det hadde vært noen med onde hensikter innenfor portene vill man nok ha merket det på verst tenkelige vis innen nå, så det virker fornuftig at de holder seg der enn så lenge. Anonymkode: 2b655...17b 1
Gjest Hummels Skrevet 13. november 2015 #25 Skrevet 13. november 2015 Tror dere noen av de er nordmenn?Anonymkode: 7bf7d...21bTror ikke noen nordmenn er drept, men nordmenn er det nok der. Alltid når noe skjer så er det nordmenn blandet inn.
Example Skrevet 13. november 2015 Forfatter #26 Skrevet 13. november 2015 Oppe i 40 nå. Sykt.Kommer nok til å bikke 100 dette, og vel så det. 3
Example Skrevet 13. november 2015 Forfatter #27 Skrevet 13. november 2015 Får håpe de har hatt bra sikkerhetsjekk på vei inn på stadion blant tilskuerne. Dette virker planlagt, så skal ikke se bort i fra at en eller flere har vært inne på stadion også. 1
Gjest 123Sol Skrevet 13. november 2015 #28 Skrevet 13. november 2015 (endret) , Endret 13. november 2015 av 123Sol
FreeLife Skrevet 13. november 2015 #29 Skrevet 13. november 2015 Minst femten døde, opp til 60 gisler.minst 27..blir mange flere.
Gjest 123Sol Skrevet 13. november 2015 #30 Skrevet 13. november 2015 minst 27..blir mange flere.Du rakk å sitere meg før jeg fikk det fjerna Så nå at det var feil..sjekka dailymail og da sto det femten..
debattanten Skrevet 13. november 2015 #31 Skrevet 13. november 2015 Ja dette kan bli en grøsser. Lurer på hvorfor Frankrike blir så rammet av disse angrepene, 2 stk på ikke så altfor lang tid. Nå var de jo virkelig i spissen hva bombing av Libya angår, kanskje de får svi litt på pungen for det.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #32 Skrevet 13. november 2015 40 døde og 100 nye gisler. Anonymkode: 9ad80...11e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #33 Skrevet 13. november 2015 Korrespondent Befring sier gjerningspersoner ropte Allah Akbar da de skjøt. Er vi overrasket?!?! Anonymkode: 92962...023 13
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #35 Skrevet 13. november 2015 Får håpe de har hatt bra sikkerhetsjekk på vei inn på stadion blant tilskuerne. Dette virker planlagt, så skal ikke se bort i fra at en eller flere har vært inne på stadion også.Enig i det, men da ser jeg nok for meg at det trolig ville ha skjedd noe allerede. Virker tross alt mer fornuftig å holde dem innenfor jernporter og sikkerhetssjekk, selv om ingen steder føles helt trygge nå, enn å bare slippe 80 000 pissredde mennesker ut av stadion midt i en så uavklart situasjon. Særlig når stadion ligger så nær et åsted som den gjør, ut fra smellet man hørte under kampen. Det er vel det minste av to onder. Anonymkode: 2b655...17b 2
tnh Skrevet 13. november 2015 #36 Skrevet 13. november 2015 Ja dette kan bli en grøsser. Lurer på hvorfor Frankrike blir så rammet av disse angrepene, 2 stk på ikke så altfor lang tid. Nå var de jo virkelig i spissen hva bombing av Libya angår, kanskje de får svi litt på pungen for det.Frankrike er blant de landene i Europa som har flest muslimer, der har du svaret. Islamister var ikke spesielt glade i Gaddafi, bombingen har jo banet vei for islamister i Libya. 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #37 Skrevet 13. november 2015 President Hollande og Tysklads utenriksminister var der for å se kampen men ble fjernet raskt. Anonymkode: 2e49e...be4 1
debattanten Skrevet 13. november 2015 #38 Skrevet 13. november 2015 Frankrike er blant de landene i Europa som har flest muslimer, der har du svaret. Islamister var ikke spesielt glade i Gaddafi, bombingen har jo banet vei for islamister i Libya.Absolutt. Du er inne på noe der. Du kan igrunn sette opp en graf for hvor mange muslimer det er i de respektive landene i Europa. Du vil igrunn se at grafen for elendighet følger grafen for antall muslimer. 7
Example Skrevet 13. november 2015 Forfatter #39 Skrevet 13. november 2015 Et øyenvitne, Louis, inne i Bataclan, forteller at en mann ropte «Allah akbar» (Gud er stor) før han begynte å skyte, ifølge fransk radio. Ville vel ikke overraske noen akkurat det. 2
Gjest Skrevet 13. november 2015 #40 Skrevet 13. november 2015 Ja dette kan bli en grøsser. Lurer på hvorfor Frankrike blir så rammet av disse angrepene, 2 stk på ikke så altfor lang tid. Nå var de jo virkelig i spissen hva bombing av Libya angår, kanskje de får svi litt på pungen for det.Er heller ikke lenge siden en islamist kjørte inn i en folkemengde og drepte flere der borte. Og togterroristen.http://www.vg.no/nyheter/utenriks/her-hedres-tog-heltene-i-frankrike/a/23510089/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå