Gå til innhold

Ny massakre i Paris


Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Du skjønner ikke hva jeg mener tydeligvis. Dette er et etablert faktum. At når du importerer hundretusenvis av muslimer så får du en del av dritten med deg. Altså må du jo vedkjenne at det er verdt det. 
 

Du forstår virkelig ikke hva jeg mener. Men samma det egentlig. Det er grusomt, og om skal mene at enkelte har ønsket dette velkommen så får du fanken meg tygge på det. Mange som er enig i deg i at dette er noe vestresiden har drømt lenge om. 

Innlegg ryddet for persondebatt i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er helt forferdelig...

  • Liker 1
Skrevet

Du forstår virkelig ikke hva jeg mener. 

Ok, det kan selvfølgelig hende. Du syns ikke det er verdt det? Vi skal fra nå av ikke ta inn en eneste muslim? 

  • Liker 1
Skrevet

Helt forferdelig å høre eksplosjonene under kampen.... :( Tårene renner!

  • Liker 2
Skrevet

Selv om noen her har slått fast at dette er islamister, og mye tyder på det, så vil jeg fortsatt avvente med å konkludere til det er klart. Jeg synes det er en god generell regel, og fint at media er forsiktig med å konkludere.

 

I morgen blir nok terroraksjonen klarere.

  • Liker 4
Skrevet

Helt forferdelig! Man kan ikke forvente annerledes med denne ukontrollerte masseinnvandringen fra muslimske land. Spørsmålet er når kommer det til å smelle også i Norge og kommer Støre/Hareide/Grande til å ta ansvar da?

  • Liker 7
Skrevet (endret)

Det er dette de syriske flyktingene flykter fra. Håper det får satt ting litt i perspektiv for enkelte.

Skriftstørrelse endret pga. plassmessige hensyn

Nordvesta, mod.

Anonymkode: 910a9...2f0

Endret av Nordvesta
  • Liker 14
Skrevet

Tilfeldig at det er fredag den 13 idag da...

Anonymkode: e44d2...fff

  • Liker 2
Skrevet (endret)

Det er dette de syriske flyktingene flykter fra. Håper det får satt ting litt i perspektiv for enkelte.

Anonymkode: 910a9...2f0

Jepp. Fantastisk at vi nå også skal ha disse problemene hit vi bor. Er vel verdt det, så vi får litt perspektiv. 

Endret av Nordvesta
  • Liker 16
Skrevet

Ok, det kan selvfølgelig hende. Du syns ikke det er verdt det? Vi skal fra nå av ikke ta inn en eneste muslim? 

Jeg tror du skal prøve å lese det jeg skriver en gang til. Og tenke litt lenger enn fingerspissen din. Jeg gidder virkelig ikke å gå inn i en diskusjon om at vestresiden og de som er for innvandring har en våt drøm om terrorisme. 

Det som skjer nå er grusomt, og det bør gå an å ha fokus på det, i stede for å trekke inn at dette er noe vestresiden har ønsket seg, og mener at terrorisme er verdt det så lenge vi tar i mot innvandrere. 

Men som sagt, jeg gidder ikke å gå i en diskusjon med deg om dette. Jeg syns det er lavmål å trekke inn det her, men du får fremme fortsette med det om du ønsker det. 

Skrevet

For de interesserte, så er det en god live stream her som jeg følger med på:

 

 

  • Liker 3
Skrevet (endret)

Det er dette de syriske flyktingene flykter fra. Håper det får satt ting litt i perspektiv for enkelte.

Anonymkode: 910a9...2f0

Og det er det de har meg seg til oss. Hvor skal vi flykte til?

Anonymkode: 501d8...394

Endret av Nordvesta
  • Liker 10
Skrevet

Det vil si 180 millioner. Radikale altså...

Ja, sånn ca... 

Anonymkode: feff0...f39

Skrevet

Jeg tror du skal prøve å lese det jeg skriver en gang til. Og tenke litt lenger enn fingerspissen din. Jeg gidder virkelig ikke å gå inn i en diskusjon om at vestresiden og de som er for innvandring har en våt drøm om terrorisme. 

Det som skjer nå er grusomt, og det bør gå an å ha fokus på det, i stede for å trekke inn at dette er noe vestresiden har ønsket seg, og mener at terrorisme er verdt det så lenge vi tar i mot innvandrere. 

Men som sagt, jeg gidder ikke å gå i en diskusjon med deg om dette. Jeg syns det er lavmål å trekke inn det her, men du får fremme fortsette med det om du ønsker det. 

Skal ikke diskutere mer med deg heller, men skal rette på en ting. Jeg har ikke sagt at dette er noe venstresiden ønsker. Jeg sier bare at dette er noe de mener er verdt det. Fordi det går ikke å importere massevis av disse menneskene uten å få med seg av disse forferdelighetene. Så man må da rett og slett mene at det er det verdt. Fordi om det ikke var verdt det, så ville de ikke gått i bresjen for å importere en eneste muslim. 

 

Det kan selvfølgelig hende slike mennesker er fullstendig blåst i huet og blottet for virkeligheten.

  • Liker 5
Gjest supernova_87
Skrevet

Med tanke på at dette er 5-6 angrep på forskjellige steder, er det ikke sannsynlig at det er en større organisasjon som står bak, og vil det da være sannsynlig for at det er enda mer i gjære? Man burde sikkert ikke spekulere, men jeg føler med det franske folk, og spesielt de som er i områdene. Dette er jo kjernen i terror, frykten. Æsj, æsj, æsj. Har dessuten Frankrike nok styrker til å aksjonere på så mange steder på samme tid? Håper de har nok spesialstyker, politi og ambulansearbeiderer. Og med tanke på traumene menneskene har opplevd, nok til å møte det behovet som kommer i ettertid da. Å herrefred. Beskrivelsene på France 24 Live: grusomt!

Jeg blir bare kvalm. 

Skrevet

Med tanke på at dette er 5-6 angrep på forskjellige steder, er det ikke sannsynlig at det er en større organisasjon som står bak, og vil det da være sannsynlig for at det er enda mer i gjære? Man burde sikkert ikke spekulere, men jeg føler med det franske folk, og spesielt de som er i områdene. Dette er jo kjernen i terror, frykten. Æsj, æsj, æsj. Har dessuten Frankrike nok styrker til å aksjonere på så mange steder på samme tid? Håper de har nok spesialstyker, politi og ambulansearbeiderer. Og med tanke på traumene menneskene har opplevd, nok til å møte det behovet som kommer i ettertid da. Å herrefred. Beskrivelsene på France 24 Live: grusomt!

Jeg blir bare kvalm. 

Problemet blir sikkert å vite hvor neste angrep skjer. Og ikke minst utrolig vanskelig å gå inn i en gisselsituasjon. Helt forferdelig. 

Jeg satt å hørte litt på direktesendingen, men orket ikke mer. For grusomt. Bedre å lese, da blir det ikke så "nært". 

Skrevet

Jeg skjønner ikke POENGET med terror. Mange uskyldige mennesker blir drept, og det oppnåes aldri noe med det. Det er helt forferdelig. 

Anonymkode: 75937...d23

  • Liker 5
Skrevet
Dagbladet.no Ralf Lofstad
for 8 minutter siden

Den franske kanalen BMF TV har snakket med et vitne som sier mennene bak angrepet på Bataclan ropte «Dette er fra Syria». Vitnet sier videre at det var fem-seks av dem. De var unge og prøvde ikke å skjule ansiktet.

 
Skrevet

Jeg skjønner ikke POENGET med terror. Mange uskyldige mennesker blir drept, og det oppnåes aldri noe med det. Det er helt forferdelig. 

Anonymkode: 75937...d23

Skape frykt. Det er vel ikke så vanskelig å forstå?

Anonymkode: ae6d7...775

  • Liker 2
Skrevet

Nå stormer politiet konsertarenaen med de 100 gislene...

 

 

Anonymkode: 45c2b...784

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...