Gå til innhold

Ny massakre i Paris

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er hos familie i Paris nå. Det er sjokk. Vi ser på TV, og holder oss inne. Blir en våkenatt. 

Min medfølelse. Må være helt jævlig.

Anonymkode: 2e49e...be4

Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Charlie Hebdo-massakren ble begått av "homegrown"-terrorister, samme med angrepet i London, og forsåvidt 22. juli her hjemme. Som regel begår terrorister angrep i et land de enten er vokst opp eller bor.

Jeg tar det som en selvfølge at Norge vil oppleve noe liknende igjen etter all den innvandringen vi har hatt og har.

Svært lite sannsynlig at de som står bak dette angrepet har valgt seg ut Frankrike tilfeldig og reist dit for å gjøre dette.

Men hvis de er nettopp "homegrown" hvorfor sier man at det er utfall av folkevandringen? 

http://www.tv2.no/v/979226/
Video der man hører skytingen. Jeg føler at jeg må spy. 

Skrevet

Slike jævler fortjener intet annet enn å bli evig pint. Feige jævlene... Kjenner jeg blir så jævlig forbanna og trist på samme tid, hvordan i all verden skal fremtiden blir når slike umennesker går fritt rundt oss. Forskrudde rasshøl. Unnskyld språket altså, men bedre enn dette kan jeg ikke uttrykke meg i dag.

Tenker på alle som har mistet sine nære og kjære, det sitter mange mødre å gråter i kveld... Så jævla unødvendig. :(

• Liker 1
Skrevet

Jeg er hos familie i Paris nå. Det er sjokk. Vi ser på TV, og holder oss inne. Blir en våkenatt. 

:dagens-rose:  :hjerte:

Skrevet

Slike jævler fortjener intet annet enn å bli evig pint. Feige jævlene... Kjenner jeg blir så jævlig forbanna og trist på samme tid, hvordan i all verden skal fremtiden blir når slike umennesker går fritt rundt oss. Forskrudde rasshøl. Unnskyld språket altså, men bedre enn dette kan jeg ikke uttrykke meg i dag.

Tenker på alle som har mistet sine nære og kjære, det sitter mange mødre å gråter i kveld... Så jævla unødvendig. :(

hva med fedre???

Anonymkode: cb7a0...7a3

• Liker 3
Skrevet (endret)

hva med fedre???

Anonymkode: cb7a0...7a3

Wow, utrolig at du gidder å kverulere på en slik kveld. Skrev mødre fordi det er de jeg kan relatere lettest til da jeg er mor selv. Sa at jeg tenkte på alle som har mistet sine nære og kjente.

Innlegg ryddet for persondebatt

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 5
Skrevet

Skal være klimakonferanse 29.11. i Paris, verdens største med 55.000 deltakere. Statsledere fra 170 land, Obama inkludert. Om det faktisk blir noe av det?

• Liker 1
Skrevet

+ 60

Anonymkode: 45c2b...784

Det trenger det tross alt ikke være. Av de 60 vi hadde hørt om var allerede godt over halvparten antatt omkommet i dette lokalet. Ikke at det gjør det hele mindre jævlig, men det trenger altså ikke være 160+. Bare så det er klart.

Anonymkode: 2b655...17b

• Liker 1
Skrevet

Men hvis de er nettopp "homegrown" hvorfor sier man at det er utfall av folkevandringen? 

http://www.tv2.no/v/979226/
Video der man hører skytingen. Jeg føler at jeg må spy. 

Fordi man tenker litt mer enn en uke frem i tid.

Erfaring viser jo at menneskene som kommer nå ikke reiser hjem, men blir i landet resten av livet og fostrer opp barn med holdninger man har dratt med hjemmefra. Derfor.

• Liker 12
Skrevet

3 terrorister drept nå.

Anonymkode: 75937...d23

Skrevet

Heldigvis har alle de jeg kjenner som bor i Paris vært ute på Facebook og sagt at de er i god behold. Det er enda godt.

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Min medfølelse. Må være helt jævlig.

Vi kjenner ingen som er rammet, som vi vet. Men det er en by som er sterkt preget. Snakket med flere. Det er mye frykt. Det er uoversiktlig. 

Gjest supernova_87
Skrevet

Fordi man tenker litt mer enn en uke frem i tid.

Erfaring viser jo at menneskene som kommer nå ikke reiser hjem, men blir i landet resten av livet og fostrer opp barn med holdninger man har dratt med hjemmefra. Derfor.

Ja, okei, nå skjønner jeg mer hva du mente. 

Men denne situasjonen i Frankrike nå, kan med dette da ikke være utfall av folkevandringen som har skjedd de siste årene? Da må man vel lengre tid tilbake. De må ha bodd i Frankrike lenge. 

Dr. Farris (?) kaller det et tydelig jihadist-angrep. 

Skrevet

140 bekreftet døde nå. 

Skrevet

Vi nærmer oss tredje verdenskrig :icon_frown:

Jeg skal med glede være med å kjempe mot udyra. Har fått så nok av de og det tror jeg halve verden har fått nå.

Skrevet

Vi kjenner ingen som er rammet, som vi vet. Men det er en by som er sterkt preget. Snakket med flere. Det er mye frykt. Det er uoversiktlig. 

På sett og vis er vi alle rammet av dette. Hele verden.

• Liker 1
Skrevet

Ja, okei, nå skjønner jeg mer hva du mente. 

Men denne situasjonen i Frankrike nå, kan med dette da ikke være utfall av folkevandringen som har skjedd de siste årene? Da må man vel lengre tid tilbake. De må ha bodd i Frankrike lenge. 

Dr. Farris (?) kaller det et tydelig jihadist-angrep. 

Nei, Frankrike er vel i en ganske spesiell situasjon med tanke på at de har mange mennesker som flyttet dit fra gamle koloniland for ganske lenge siden, som f.eks. Algerie.

Gjest supernova_87
Skrevet

image.thumb.png.eb80456a48ba86337a56d8ca

Angrepene startet jo 13. så de snakker nok om noe mer som skal skje. Dette kan enten være reellt, eller en måte å utnytte situasjonen til å skape mest mulig frykt. Kvalme jævler. 

Skrevet

image.thumb.png.eb80456a48ba86337a56d8ca

så klart er ISIL glade for dette. Det må jo være en lykkens dag for dem. Er det ikke de som har utført det, tror jeg de gladelig uansett vil ta på seg skylda for angrepet.

Håper fransk etterretning kan si noe i morgen om hvem som stod bak. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...