Lothlorien- Skrevet 14. november 2015 #281 Skrevet 14. november 2015 Later til å være organiserte angrep med tilfeldige ofre. Får helt vondt Er vel ikke tilfeldige ofre -det er vel generelt ikke-muslimer som ble angrepet. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #282 Skrevet 14. november 2015 At frykt er målet forstår jeg, men det er så jævla meningsløst og ikke "verdt" det. Terror, for meg, er bare helt uforståelig. Det blir bare kaos, frykt og død. Anonymkode: 75937...d23Noe som er målet... Anonymkode: 8e5da...696 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #283 Skrevet 14. november 2015 Hvis selvmordsbomberene egentlig ønsket å komme inn på fotballkampen... Er det sikkerhetssjekk for å komme inn på fotballstadioner? Så klart. Anonymkode: 77342...f8b
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #284 Skrevet 14. november 2015 Folkens det dere ikke forstår hva som betyr i koranen disse arabiske tegn må dere ikke blande dere om i terroren som har vært i Paris. De er jævla forbanna terrorister som dreper seg selv og andre uskyldige mennesker. I mine øyner de har ikke noe religion, hvis de skal følge koranen så skal de ikke skade andre.Hittil til nå så er 129 personer drept, 90 kritisk skadet.Jeg har funnet video hvor noen har filmet i nærheten når de har begynt å skyte + bombe. Anonymkode: 36fd1...b10
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #285 Skrevet 14. november 2015 Jeg våknet kl 10:00 og begynte tenke på de i Paris, Jeg skjønner ikke faen hvordan noen kan sprenge seg i lufta etter det jeg har hørt på vg tv. De sa at de sprengte seg etter det var tomt for ammunisjon og det var totalt 7 terrorister.Jeg skjønner ikke forsatt hvordan kan noe ta bombe å kaste mot folkemengden? WTF Anonymkode: 36fd1...b10 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #286 Skrevet 14. november 2015 Jeg våknet kl 10:00 og begynte tenke på de i Paris, Jeg skjønner ikke faen hvordan noen kan sprenge seg i lufta etter det jeg har hørt på vg tv. De sa at de sprengte seg etter det var tomt for ammunisjon og det var totalt 7 terrorister.Jeg skjønner ikke forsatt hvordan kan noe ta bombe å kaste mot folkemengden? WTF Anonymkode: 36fd1...b10Man er totalt overbevist over at man gjør verden en tjeneste og blir belønnet i himmelen. Det er dette jeg synes er skummelt med religion, det kan få selv de mest rasjonelle menneskene til å begår fryktelig irrasjonelle handlinger på grunn av en tro. Anonymkode: d7559...a3f 7
Desertflower Skrevet 14. november 2015 #287 Skrevet 14. november 2015 Du må se forskjellen på islam generelt, og på ekstremisme innen islam. Anonymkode: 69a8f...9c2Det er ingen forskjell, islam er ekstremt. 8
Måndagsbarn Skrevet 14. november 2015 #288 Skrevet 14. november 2015 Jeg våknet kl 10:00 og begynte tenke på de i Paris, Jeg skjønner ikke faen hvordan noen kan sprenge seg i lufta etter det jeg har hørt på vg tv. De sa at de sprengte seg etter det var tomt for ammunisjon og det var totalt 7 terrorister.Jeg skjønner ikke forsatt hvordan kan noe ta bombe å kaste mot folkemengden? WTF Anonymkode: 36fd1...b10Det er hat. De hater oss så intenst, vår livsførsel, at vi går ut og spiser med våre venner, kjærester, familie. At vi helt i det åpne fester, drikker, går på fotballkamper, lever og "synder" i det ekle demokratiske, "tamme og tafatte" samfunnet vårt der vi hele tiden trekker på skuldrene av ting som er "moralsk forkastelig". Vi er djevler, de er helter som kvitter verden med utyske. Se for deg hvordan nazister tenkte og følte det om jødene. Se for deg hvordan vi ser på skadedyr i hjemmene våre, se for deg hvordan du opplevde eller følte "urett" som barn. Se for deg at noen forteller deg hvordan du skal leve, eller at noen bomber landet ditt og forventer at du ordner opp selv. Og så ser du for deg hvordan den "beste" løsningen din er å skremme og vise avsky til disse tingene. Det er vanskelig for oss å sette oss inn i denne tankegangen - vi er oppvokst i et fritt demokratisk land. Vi preker - og lever til en viss grad- etter åpenhet og toleranse og kjærlighet- denne gjengen har ikke det verdens- eller menneskesynet vi har. Så enkelt. Vi verdsetter individet, ethvert tap er en sorg for oss. De verdsetter et "høyere mål", det verdslige er verdiløst og poengløst, og livet er kun et redskap for å nå et neste nivå. Jo før vi aksepterer at terrorisme og terrorister ikke kan møtes med vårt verdenssyn, vår toleranse og kjærlighet til menneskeheten, jo før kan vi ta tak i det som jo faktisk er en krig vi ufrivillig er og vil fortsette å bli ofre for. Dette er krigshandlinger, dette er krig. Ikke mot et land, men mot vestlige verdier, demokrati, individets rett til liv, frihet og valg. 13
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #289 Skrevet 14. november 2015 127 mennesker skal være drept i dette angrepet. og 98 eller 99 mennesker skal være kritisk skadd. Anonymkode: 4f21c...609
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 14. november 2015 #290 Skrevet 14. november 2015 (endret) Mannen min og jeg så på denne videoen som ble tatt i løpet av skytingen som pågikk i konsertlokalet i Paris. Det er video'en: Video. Gewonde bezoekers ontvluchten Bataclan. Grusomt! http://www.geenstijl.nl/ Endret 14. november 2015 av Sunflower-Delight Liten forandring.
Gjest Cartman Skrevet 14. november 2015 #291 Skrevet 14. november 2015 Vesten vil bli et helvete på jord. Vi er jødene på 30-tallet i Tyskland. Noen ser fremtiden, andre benekter realitetene.
Example Skrevet 14. november 2015 Forfatter #292 Skrevet 14. november 2015 Mannen min og jeg så på denne videoen som ble tatt i løpet av skytingen som pågikk i konsertlokalet i Paris. Det er første video som du ser: Video. Gewonde bezoekers ontvluchten Bataclan. Grusomt! http://www.geenstijl.nl/Huff, helt forferdelige bilder.Jævla udyr av noen mennesker som kan gjøre noe sånt. Jeg fatter virkelig ikke at det går an. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #293 Skrevet 14. november 2015 Anonymkode: 36fd1...b10Grusom video! Anonymkode: 7316d...4bc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #294 Skrevet 14. november 2015 Det kan være 150 hittil drepte det fikk jeg info om av noen. Men skal det ikke spilles fotball kvalifisering i Frankrike 2016 ? Da må det være mange politi og sikkerheten der. Jeg har tenkt å se noen kamper der. Anonymkode: 36fd1...b10
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #295 Skrevet 14. november 2015 Vesten vil bli et helvete på jord. Vi er jødene på 30-tallet i Tyskland. Noen ser fremtiden, andre benekter realitetene.Frankrike, Tyskland, USA, Russland, Italia, Alle land i Ex Jugoslavija angripe ISIL i Syria så blir dem borte alle sammen. Tror ikke at det finnes andre metoder for å løse dette problemet. Anonymkode: 36fd1...b10 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #296 Skrevet 14. november 2015 Det kan være 150 hittil drepte det fikk jeg info om av noen. Men skal det ikke spilles fotball kvalifisering i Frankrike 2016 ? Da må det være mange politi og sikkerheten der. Jeg har tenkt å se noen kamper der.Anonymkode: 36fd1...b10Man er tryggere dersom man har lært en del ting om koranen og islam. Terroristene pleier ofte å spørre folk for å finne ut av om man er vantro eller muslim, slik at man ikke dreper muslimer. Anonymkode: 7316d...4bc 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #297 Skrevet 14. november 2015 Man er totalt overbevist over at man gjør verden en tjeneste og blir belønnet i himmelen. Det er dette jeg synes er skummelt med religion, det kan få selv de mest rasjonelle menneskene til å begår fryktelig irrasjonelle handlinger på grunn av en tro. Anonymkode: d7559...a3fFolk har gjort det samme for ateistiske ideologier. Anonymkode: a2386...32c 1
Gjest Hummels Skrevet 14. november 2015 #298 Skrevet 14. november 2015 Er det fortsatt folk som mener at den norsk-russiske grensa skal være vidåpen?Håper ikke det. I såfall får de ta de hjem til seg selv å holde de der. Det er ikke folk som virkelig trenger hjelp som kommer men dette forstår ikke alle.Da kommer de jo ikke til paradis...Anonymkode: 5a2dc...8fbDet gjør de ikke uansett. De er syke i hodet og burde blitt tvangsinnlagt siden barndomen. Ser hvordan de ender opp.
Example Skrevet 14. november 2015 Forfatter #299 Skrevet 14. november 2015 Det kan være 150 hittil drepte det fikk jeg info om av noen. Men skal det ikke spilles fotball kvalifisering i Frankrike 2016 ? Da må det være mange politi og sikkerheten der. Jeg har tenkt å se noen kamper der.Anonymkode: 36fd1...b10Ikke kvalifisering, men fotball EM.Frankrike har enorme utfordringer i forhold til det.
Lutetium 71 Skrevet 14. november 2015 #300 Skrevet 14. november 2015 jeg skrev det helt i starten. Da fremstod det ikke like stort og voldsomt for min del som det det gjør nå. Nå er det jo ubegripelig antall døde. I know, satt på mobilen, og hadde nettopp funnet ut hva som var skjedd. Så ikke at tråden var noen timer gammel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå