Gå til innhold

Ny massakre i Paris


Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja nettverk. Men de som har nettverk tror du at noen kommer til å selge det til de som har nettverk? Kanskje de som har solgt kan melde ifra til purken gir bare eksempel.

Anonymkode: 36fd1...b10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er rart at VG lar være å nevne at det mest sannsynlig er radikale muslimer som står bak angrepene, da de ropte allah akbar mens de skjøt. Nei det regnes vel som å være rasistisk i den redaksjonen..

Nei, vet du hva! Det går bare ikke an, faktisk. 
Med en gang jeg hører "selvmordsbomber" så tenker jeg umiddelbart på terrororganisasjoner som har opphav i Islam...

Anonymkode: feff0...f39

  • Liker 4
Skrevet

Ingen kollektivtransport i sentrum, ingen mobildekning pga sammenbrudd nett.

Anonymkode: 2e49e...be4

Skrevet

ISIS feirer terrorangrepet allerede ifølge CNN.

  • Liker 2
Skrevet

Ja nettverk. Men de som har nettverk tror du at noen kommer til å selge det til de som har nettverk? Kanskje de som har solgt kan melde ifra til purken gir bare eksempel.

Anonymkode: 36fd1...b10

De som vil ha våpen for å gjøre handlinger som dette klarer alltid å skaffe det, og politiet har sikkert sine informanter. Jeg har aner ikke hvordan de gjør det, men det er kanskje nettopp de får det til. Det er ikke noe vi "normale" folk vet noe om.  

Skrevet

ISIS feirer terrorangrepet allerede ifølge CNN.

Hvor ser du dette? 

Ser ikke noe om dette på nettsiden til CNN.. Jeg blir ikke overrasket om det stemmer altså 

Skrevet

Kjenner jeg blir kvalm.

Anonymkode: feff0...f39

  • Liker 4
Skrevet

Det

Joda, men ekstremister innen Islam er antatt å være mellom 15 og 25 % av alle verdens muslimer. Det tilsvarer en del millioner radikale muslimer i verden ;) 

Anonymkode: feff0...f39

Det vil si 180 millioner. Radikale altså...

Skrevet

ISIS feirer terrorangrepet allerede ifølge CNN.

ÆSJ!!! Motbydelig, ekkelt, kvalmende. Føler for å gråte, spy og ta høygaffelen på en og samme gang nå

Anonymkode: feff0...f39

  • Liker 6
Skrevet (endret)

Hvor ser du dette? 

Ser ikke noe om dette på nettsiden til CNN.. Jeg blir ikke overrasket om det stemmer altså 

At de feirer det (har ikke sett noe om det), betyr ikke nødvendigvis at det er de som står bak. At de feirer er egentlig ikke så ulogisk. De er vel glade for alle som dør nord for Raqqa. 

Endret av Evans
Skrevet

Hvor ser du dette? 

Ser ikke noe om dette på nettsiden til CNN.. Jeg blir ikke overrasket om det stemmer altså 

Ser på CNN Live på fjernsynet. Eg har mine mistanker om at dette kan vare IS-krigere :( Galskap..! Stakkars mennesker

  • Liker 2
Skrevet

100 døde nå...

Anonymkode: e44d2...fff

  • Liker 1
Skrevet

Nå er det visst angrep på minst SEKS steder, bl.a Louvre...

Anonymkode: 45c2b...784

  • Liker 2
Skrevet

Det vil si 180 millioner. Radikale altså...

Vet du, det er ganske så mange som ikke er radikale men likevel har forståelse og kanskje tom fryder seg i det stille.

Anonymkode: 2e49e...be4

  • Liker 7
Skrevet (endret)

Ser på CNN Live på fjernsynet. Eg har mine mistanker om at dette kan vare IS-krigere :( Galskap..! Stakkars mennesker

 

Det er ingen tvil om at det er voldelige islamister som står bak med tanke på modus operandi. Ingen andre aktive terrorbevegelser ville angrepet restauranter, gater, konsertlokaler og fotballstadiumer samtidig med tilfeldig valgte ofre i en vestlig hovedstad. 

Endret av tnh
  • Liker 8
Skrevet

Ok minst 60 står det igjen, det sto minst 100 skutt og drept på nettavisen.

Anonymkode: e44d2...fff

  • Liker 1
Skrevet

Ikke overraskende at dette skjer i Frankrike. Sett i lys av de landsomfattende opptøyene fra innvandrere som skjedde for noen år tilbake. Frankrike er en tikkende bombe.

Anonymkode: 19b7f...034

  • Liker 2
Skrevet

Ser på CNN Live på fjernsynet. Eg har mine mistanker om at dette kan vare IS-krigere :( Galskap..! Stakkars mennesker

dette er nok IS krigere ja.. ingen tvil.

Lurer på hva som kommer til å skje i norge etterhvert som vi tar inn fler av disse typene. Vi kan jo ikke skille dem ut av folkemengden som kommer inn hit, og skummelt mange radikaliserer seg av di som allerede bor her.

Anonymkode: e44d2...fff

  • Liker 9
Skrevet

 

Det er ingen tvil om at det er voldelige islamister som står bak med tanke på modus operandi. Ingen andre aktive terrorbevegelser ville angrepet restauranter, gater, konsertlokaler og fotballstadiumer samtidig med tilfeldig valgte ofre i en vestlig hovedstad. 

Blir kvalme!! :(

  • Liker 2
Skrevet

Presidenten har nå beordret umiddelbar stenging av landsgrensene. På tidå!!

  • Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...