AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #61 Skrevet 13. november 2015 Ja nettverk. Men de som har nettverk tror du at noen kommer til å selge det til de som har nettverk? Kanskje de som har solgt kan melde ifra til purken gir bare eksempel. Anonymkode: 36fd1...b10
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #62 Skrevet 13. november 2015 Synes det er rart at VG lar være å nevne at det mest sannsynlig er radikale muslimer som står bak angrepene, da de ropte allah akbar mens de skjøt. Nei det regnes vel som å være rasistisk i den redaksjonen..Nei, vet du hva! Det går bare ikke an, faktisk. Med en gang jeg hører "selvmordsbomber" så tenker jeg umiddelbart på terrororganisasjoner som har opphav i Islam... Anonymkode: feff0...f39 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #63 Skrevet 13. november 2015 Ingen kollektivtransport i sentrum, ingen mobildekning pga sammenbrudd nett. Anonymkode: 2e49e...be4
Vattenflaska Skrevet 13. november 2015 #64 Skrevet 13. november 2015 ISIS feirer terrorangrepet allerede ifølge CNN. 2
Gjest Evans Skrevet 13. november 2015 #65 Skrevet 13. november 2015 Ja nettverk. Men de som har nettverk tror du at noen kommer til å selge det til de som har nettverk? Kanskje de som har solgt kan melde ifra til purken gir bare eksempel.Anonymkode: 36fd1...b10De som vil ha våpen for å gjøre handlinger som dette klarer alltid å skaffe det, og politiet har sikkert sine informanter. Jeg har aner ikke hvordan de gjør det, men det er kanskje nettopp de får det til. Det er ikke noe vi "normale" folk vet noe om.
Alvea Skrevet 13. november 2015 #66 Skrevet 13. november 2015 ISIS feirer terrorangrepet allerede ifølge CNN.Hvor ser du dette? Ser ikke noe om dette på nettsiden til CNN.. Jeg blir ikke overrasket om det stemmer altså
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #67 Skrevet 13. november 2015 Kjenner jeg blir kvalm. Anonymkode: feff0...f39 4
Gjest Sobril Skrevet 13. november 2015 #68 Skrevet 13. november 2015 DetJoda, men ekstremister innen Islam er antatt å være mellom 15 og 25 % av alle verdens muslimer. Det tilsvarer en del millioner radikale muslimer i verden Anonymkode: feff0...f39Det vil si 180 millioner. Radikale altså...
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #69 Skrevet 13. november 2015 ISIS feirer terrorangrepet allerede ifølge CNN.ÆSJ!!! Motbydelig, ekkelt, kvalmende. Føler for å gråte, spy og ta høygaffelen på en og samme gang nå Anonymkode: feff0...f39 6
Gjest Evans Skrevet 13. november 2015 #70 Skrevet 13. november 2015 (endret) Hvor ser du dette? Ser ikke noe om dette på nettsiden til CNN.. Jeg blir ikke overrasket om det stemmer altså At de feirer det (har ikke sett noe om det), betyr ikke nødvendigvis at det er de som står bak. At de feirer er egentlig ikke så ulogisk. De er vel glade for alle som dør nord for Raqqa. Endret 13. november 2015 av Evans
Vattenflaska Skrevet 13. november 2015 #71 Skrevet 13. november 2015 Hvor ser du dette? Ser ikke noe om dette på nettsiden til CNN.. Jeg blir ikke overrasket om det stemmer altså Ser på CNN Live på fjernsynet. Eg har mine mistanker om at dette kan vare IS-krigere Galskap..! Stakkars mennesker 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #72 Skrevet 13. november 2015 100 døde nå... Anonymkode: e44d2...fff 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #73 Skrevet 13. november 2015 Nå er det visst angrep på minst SEKS steder, bl.a Louvre... Anonymkode: 45c2b...784 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #74 Skrevet 13. november 2015 Det vil si 180 millioner. Radikale altså...Vet du, det er ganske så mange som ikke er radikale men likevel har forståelse og kanskje tom fryder seg i det stille. Anonymkode: 2e49e...be4 7
tnh Skrevet 13. november 2015 #75 Skrevet 13. november 2015 (endret) Ser på CNN Live på fjernsynet. Eg har mine mistanker om at dette kan vare IS-krigere Galskap..! Stakkars mennesker Det er ingen tvil om at det er voldelige islamister som står bak med tanke på modus operandi. Ingen andre aktive terrorbevegelser ville angrepet restauranter, gater, konsertlokaler og fotballstadiumer samtidig med tilfeldig valgte ofre i en vestlig hovedstad. Endret 13. november 2015 av tnh 8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #76 Skrevet 13. november 2015 Ok minst 60 står det igjen, det sto minst 100 skutt og drept på nettavisen. Anonymkode: e44d2...fff 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #77 Skrevet 13. november 2015 Ikke overraskende at dette skjer i Frankrike. Sett i lys av de landsomfattende opptøyene fra innvandrere som skjedde for noen år tilbake. Frankrike er en tikkende bombe. Anonymkode: 19b7f...034 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #78 Skrevet 13. november 2015 Ser på CNN Live på fjernsynet. Eg har mine mistanker om at dette kan vare IS-krigere Galskap..! Stakkars menneskerdette er nok IS krigere ja.. ingen tvil.Lurer på hva som kommer til å skje i norge etterhvert som vi tar inn fler av disse typene. Vi kan jo ikke skille dem ut av folkemengden som kommer inn hit, og skummelt mange radikaliserer seg av di som allerede bor her. Anonymkode: e44d2...fff 9
Vattenflaska Skrevet 13. november 2015 #79 Skrevet 13. november 2015 Det er ingen tvil om at det er voldelige islamister som står bak med tanke på modus operandi. Ingen andre aktive terrorbevegelser ville angrepet restauranter, gater, konsertlokaler og fotballstadiumer samtidig med tilfeldig valgte ofre i en vestlig hovedstad. Blir kvalme!! 2
Vattenflaska Skrevet 13. november 2015 #80 Skrevet 13. november 2015 Presidenten har nå beordret umiddelbar stenging av landsgrensene. På tidå!! 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå