Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Gratulerer med dagen alle sammen! :flagg:

Håper det blir varmt nok uten strømpebukser, jeg har nemlig tenkt å flæshe mine hvite legger med åreknuter og sprengte blodårer. :nigo:

Skal se russetoget for første gang på mange år, nå skal jo Snuppis være med. :hjerte::ler:

 

 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen, og gratulerer med dagen til deg og. :flagg: 

Du er ikke den eneste som har tenkt å flashe hvite legger i dag. Ser ut til at det blir varmt nok til det her ihvertfall... 

Du får gi russejenta en god klem fra meg. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russejenteklem er avlevert. :ler:
Hun hilser tilbake! :klemmer: Snuppis var såklart den søteste russen i hele toget, og poden fikk sitte på i bilen. 

Været ble strålende, jeg kunne til og med kaste jakken! :briller:

Men nå har vi trukket innendørs for det ble både kaldt og overskyet etterhvert, og ulltøfler og kosebukser er på. :nigo:Vi har spist sjokoladekake, og snart blir det grillspyd i stekovnen, det går vel an? Også kanskje ta et glass vin til middagen i dag. :vin:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ikke varmt nok innen jeg skulle ut til å flashe mine hvite legger med psoriasissår og blåmerker! Blei strømpis gitt.

Dessert før middag. Jeg liker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, det var jamen meg en god wienerpølse, sier jeg. Er det noen som vet hvor den er fra?
Poden svarer; rumpa til grisen vel?

:hoho:

Så måtte han presisere at han mente skinka da, i tilfelle jeg misforsto. :fnise:

 

Det er ikke bare små barn som sier morsomme ting.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen ( lørdag) er det en uke siden jeg var på trening. :sukk: Pinseaften smalt det nemlig skikkelig til i ryggen, når jeg bøyde meg litt forover bare for å vise Noen noe. En liten telysestake på kanskje 300 gram. Mulig jeg vred meg litt, jeg stod, han satt i sofaen. Jeg hadde vært på trening tidligere på dagen, og trent rygg og ben, kanskje (sikkert) jeg tok i litt mer enn jeg burde..  :sjenert:

Etterpå laget jeg middag, også satt jeg meg i loftstua i en saccosekk og satt pal under hele MGP. :popcorn:

Når det var slutt, gikk jeg alstå nedover i etasjene, pratet med Noen og gjorde den rare bevegelsen og poff, jeg kollapset, kunne ikke tråkke ned på høyre ben, skrek i smerter osv. Fyttikatta så redd jeg ble. Kanskje jeg hadde fått løs en skrue eller to? :icon_lol:

Jeg har ikke turt å fortelle det til noen andre enn mamma, 17.mai dopet jeg meg på piller, og Noen leide meg i byen. :ler:

Men heldigvis har det roet seg en del (så nå tør jeg nevne det). Tror jeg skal prøve en gåtur i morgen. :tommelsmil: Nå kan jeg i hvert fall tørke meg etter dobesøk igjen! :eeeh: 

Må ta dette som et hint om å ikke late som jeg er bedre enn jeg tror.. *smekk*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tenkte jeg også på. Sovna klokka 19 og våkna 23. Alltid typisk. Så nå sitter jeg her som et tent lys. :fnise:

Håper ryggen blir bedre snart. :kose:

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge to! :kyss:

Jeg sov helt til kvart på ett i dag, Yvonne! :ler: Nå er hele døgnet mitt helt på trynet mildt sagt.
Nå skal jeg komme meg ut på tur altså. Satser på at det går fint i dag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja! Det er det. :5:

Det var deilig med en tur i skogen, ryggen klarte seg fint, og jeg rakk hjem før regnet kom! :danser:

Ser på cupfinalen frra Wembley, håper Crystal Palace vinner! (men tror ikke det) :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Ja det var sikkert gøy. :popcorn:

Nå er det Indiana Jones and the last crusade på TV3. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Gok Wan styler om" nå. Får ikke sove nemlig. 

Men... Må jeg rapportere inn hva jeg ser på TV veldig ofte, eller er det greit at vi setter en - (strek...) her? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, MarianneE skrev:

Her ser vi på markeringen av Dronning Elisabeths 90 årsdag.... :roll:

Den så jeg og i går. Og jeg har planer om å få med meg en reprise og. Jeg likte showet jeg. Pompøst og flott - en 90 år gammel dronning verdig. :jepp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Daria skrev:

Hvor og når går dronningen i reprise? *vil se*

Det starter 0.30 så det passer kanskje best som opptak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...