Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble opptak av reprisen her og. Kjekt å ha en dag skrotten nekter å bevege seg ut. :jepp:  

God morgen, Loff:kaffekopp:  Hvordan står det til med deg i dag? Mandag morra blues? 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan spre litt sladder om loffen; Kjøleskapgrøt er ikke hennes greie. Det kunne ihvertfall snapchat fortelle... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Nei det var ikke det helt store altså! :riste:

God morgen! Så koselig å se at det har vært besøk her! :klemmer:

Jeg har stått opp, spist brød og knekkebrød, drukket juice, og vurderer å legge meg igjen snart. det er bare det at jeg hater sengen min nå. Jeg har vært våken i hele natt, så det lille jeg hadde planlagt å gjøre i dag, går ut med høye kneløft for å si det sånn. 
Blir jo helt utslitt av dette.

:Gjesp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også grøt i kjøleskapet :opplyser: Den skal bli til rislapper i kveld, har jeg tenkt :sikle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en bedre idé enn min kalde havregrøt med chiafrø. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:opplyser:

Jeg liker havregrøt og spiser det noen ganger til frokost!  Særlig med syltetøy på!

Rislapper er det veldig lenge siden sist jeg spiste, det er jo SÅ godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da er det varmt hjembakt brød på benken. Klart til de som står opp omtrent da jeg (forhåpentligvis) sovner. Imovane er slukt, så nå er det bare å kaste seg ut i det krype opp i den skumle sengen igjen. :eeeh:

 

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Hei Jerle og min glemte dagbok. :P 

Joda, ryggen er bra den! Jeg fikk meg en støkk der på pinseaften men nå har den normalisert seg igjen. Har lært at jeg ikke må tro at jeg er 100%. Håper inderlig du er bedre også Jerle! :klemmer:
Ellers er alt som vanlig. Jeg sover ikke, og har alle andre plager intakt :laugh:  Er blakk og blek, sitter her under skyene ute på terrassen og venter på den den berømte sola som jeg har lengtet etter. :lete:

Men jeg har kaffe, og knekkebrød til steking i ovnen. :)  Og når det er overskyet, ser jeg skjermen og kan være på KG. :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: her også - du får dra på utflukt. Når ikke fjellet vil komme til Muhammed...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

Send heller :sol: litt over da, jeg må jo lage middag snart, det tar så lang til å reise. :ler:
Skyer her fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Auri skrev:

Skal du på Muse 12 juni, Loffen?

Vi har ikke råd til å reise vi :(

Å nei, det var trist. :( 

Ja, vi skal! Vi kjøpte billetter i september. Skulle vi kjøpt nå hadde ikke vi hatt råd heller. Det kniper skikkelig etter store utgifter for tiden. Noen hadde en deltidsjobb som gjorde at det såvidt gikk rundt, som han mistet mange faste dager i, og nå er det helt krise. (Jeg får bare ikke den setningen bedre..? )

Men kanskje noen selger billetter billig etterhvert på Facebook-arrangement siden? Det er jo alltid noen som ikke kan. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har råd til billetter, men ikke til reise, mat og overnatting! Blir dyrt det der når man bor langt unna og ikke har lappen (hadde vi hatt bil hadde vi kunnet kjøre tilbake på kvelden, men det går verken tog eller buss etter at konserten er ferdig :( ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...