Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

:ler:

Ja da er det lenge siden!

Det blir nok til at jeg ser å semifinalen også. :)

I dag er det sol :sol: hipp hurra, så nå skal jeg ut på tur. Selv om jeg egentlig har lyst til å krype under dyna igjen. Det er en sånn dag i dag. Alt dette væromslaget.. :Gjesp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår? Tja.. ikke helt der ennå kjenner jeg. Januar er januar. Mars, da kan jeg få vårfølelse.

Det var mye is i lysløypa fremdeles, så tuen ble litt amputert i dag også. Blir livredd for å falle! Snudde og gikk veien på tilbaketuren. Men is her og der på veiene også.

Men jeg fikk frisk luft og sol! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det (C)anal Digital-greiene altså..

Jeg som hadde gledet meg til ungkarskvinnen :P i kveld! :sur:

Episoden ligger på YouTube da, men når jeg gikk inn der, så ser jeg jo på høyre side alt som kommer til å skje. :glare:

Jaja, kvelden er 'reddet' uansett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, komme seg ut på tur da kanskje, ble ikke noe i helga på meg. Var så mye annet rart som ødela. :ler:

:tre: Den eneste gå-smileyen her tror jeg. Dette er meg, bare uten øks og tre. :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Været... :glare:

Det blåser kyllinger, det er is overalt og nå begynte det og regne også.

Jaja, da slapp Noen å pusse vinduer, noe han truet med. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Yayyyy! Jeg synes ikke Drones er det beste albumet deres, men så har de satt lista skyhøyt med de forrige tre og da! Men gøy at de vant :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsj!

Poden kom hjem fra skolen med maling på klærne. Helt kliss nye Tommy Hilfiger jeans og Nike hettegenser (som han fikk til jul) . Buksa er den eneste han har som passer. Han er veldig høy og tynn, og derfor ble det dyre merkejeans på han da ingen annen bukser passet. Vi var i typ 100 butikker og alle ingen har bukser til den høyden og bredden hans. Bare det er forbanna irriterende.

Vel, han har ikke kunst og håndverk som fag lenger heller, men er ordenselev denne uka, så han fikk beskjed om å rydde opp etter andre som hadde malt!

Vi ringer skolen for å spørre hva slags maling dette er, og joda, det er BARE vannbasert, så det kan dere bare vaske vekk med vann! Vel IKKE når det er tørket inn i stoffet, hallo, hvor teite er de egentlig. Har du vannbasert maling på veggen? Går den av når man vasker? Ja, så her har vi gnidd og skrubbet, malingen er der fremdeles på buksa, og nå med store lyse felt rundt der fargen på selve buksa har gått vekk.

Noen har nå tatt den med til renseriet. Men den er nok ødelagt. Jakka, tror jeg at jeg kanskje har reddet, den er nå i vaskemaskinen.

Akkurat det samme skjedde på barneskolen også. Han ble satt til å male noe greier til en forestilling, og han var egentlig på en annan gruppe, og følgelig ikke med seg 'maleklær', og kom hjem med ødelagte klær. Igjen dette 'det er jo 'bare vannbasert' så de ville ikke ta på seg at de hadde gjort noe feil, vi fikk ikke erstattet noenting og klærne gikk i søpla. Den gangen passet han heldigvis fremdeles inn i Kapp Ahl og HM sine modeller, men ikke nå. :sukk:

Vi har ikke akkurat god økonomi, så det passer så jævla dårlig! :sur:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...