Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk! :takke:

Har vært i Sverige en tur og spist lunch. Der var det sol! :ler:  

:skaal: For meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra sola kom på akkurat den dagen da! :blomst:

(At du måtte til Sverige for å se den teller ikke)

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Den dukket jo opp her også på kvelden. :nigo:

Er det noen som har New Balance-sko? Jeg fikk et par i str. 39 (8) som var alt for små, byttet i 40 (8,5) og jaggu tror jeg ikke de er for små også. Jeg bruker 39 til vanlig. Stortåa tar helt frem i skoene. De er veldig myke, så det går sikkert bra, men nå ble jeg veldig usikker. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Endte opp med de minste skoa etter å ha prøvd den gang til. Hater sko som ikke sitter tett rundt foten. Da får de heller være litt for små. :fnise:

I dag har jeg faktisk dristet meg ut på 'joggetur', den første i mitt nye liv med skruer i ryggen. Det gikk jo fint også! :strix:

Sånn sett bort i fra at jeg måtte gå omtrent like mye som jeg jogget, jeg ikke fikk puste, det gjorde vondt i lår, legger, hofter og knær, øya rant av pollen  så jeg så ingenting, og sokkene gled ned under foten (ankelsokkhelvetet). :ler:

Men nå ligger jeg i sofaen euforisk lykkelig for at jeg klarte den lille runden uten å dø.

:biggrin:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk søtinger! :biggrin:

Har fremdeles vondt i knær, hofter, lår og legger. :ler:

Men ikke i ryggen :hoppe::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle visst ikke skrevet det. :P Vært i dårlig form siden. Ryggen krangler også. Tatt det med ro i et par dager, og prøvde meg på trening igjen i dag. Bare bryst og skuldre, så det gikk fint. 

Ellers så sitter jeg her da, drikker kaffe, pepsi og gumler ostepop.

God helg! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda... Du må bare være forsiktig da... Ikke ta noen sjanser slik at ryggen blir verre igjen... :kose: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må lære meg å ta det litt forsiktigere. Men det er så deilig å kjenne at jeg er bedre generellt og blir så ivrig. :ler:

Helgen har vært fin, trening både fredag, lørdag og søndag, baking, besøk og kos. Nå skal jeg snart steke biff. Ta de ut av kjøleskapet kanskje. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...