Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Den 10.1.2016 at 1.44, Auri skrev:

Hva har du gjort med ryggen din Loffis? Ikke fått med meg det jeg :sjenert:

Jeg greide å marsjere rett forbi Kicks idag... Da følte jeg meg stolt :ler:

Vi fikk skikkelig gode duftlys av mannens søskenbarn til jul, men jeg måtte bare kvitte meg med det... Alt som lukter parfymert gir meg vondt i nesa og skikkelig hodepine og litt pusteproblemer :( Har vurdert å kjøpe sånn oljeting med telys, og prøve med litt rene eteriske oljer, og se om det går bra... For jeg savner litt sånn skikkelig go'lukt i heimen!

 

Ah, her var den dagboka igjen ja.. :fnise:

Så dumt at du ikke tåler duflys da, jeg elsker de. :( 

Ryggen.. lang og fryktelig vond historie som har vært ganske uutholdelig de siste tre årene. Men så fikk jeg ny operasjon, med avstiving av korsryggen 1. september, og etter et har det bare gått fremover. :smilbla: Nå kan jeg f.eks både nyse og kjøre over fartsdumper uten å hyyyle, og bare det er helt fantastisk. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 10.1.2016 at 7.42, MarianneE skrev:

Å... kalv er fantastisk! Lagde biff stroganoff en gang på kalvekjøtt og det var absolutt godkjent! :tommel:

Jeg går forbi alt av salg om dagen. Overførte heller ekstra penger til de to sparekontoene mine istedenfor å kjøpe meg noe nytt som jeg egentlig ikke trenger. Skremmende fornuftig! :daane:

 

Kalv er digg! :jepp:

Så flink du er til å spare! :tommelsmil: 

Jeg fikk visst med meg en cardigan i dag. Fra Minimum på Carlings. Skulle kjøpe jeans til Poden på salg, men det ble jakke til meg i stedet, som ikke var på salg. :icon_lol:  Den er lang, gråsvart, stilig, pusete og helt nydelig.. :sjenert: Og den siste som var igjen. finner den ikke på nett engang.

Har den på nå, og har nesten lyst til å sove i den. :laugh:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.
:fnise:

Ellers i dag har jeg vært ute i fantastisk vintervær på tur, elsker det! :sol::sno::strix:

I morgen skal jeg køre en tur og besøke mamsen og papsen. Det blir koselig, selv om jeg synes synd på Noen, Poden og Snuppis som må gå hjem fra byen/skolen/vente på bussen i -16º. Men, jeg må jo også få ha bilen i blant. :P 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt i sjokk de siste par dagen etter David Bowies død faktisk. Skjønner egentlig ikke hvorfor det berører meg så mye.. Men ja, jeg har hørt mye på ham, han har vært med meg i mange år av min ungdomstid, så kanskje det ikke er så rart heller.

For en fantastisk og inspirerende dyktig person han var.

Starman... :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers om dagen så nyter jeg sola og minusgradene så mye jeg kan! Jeg trasker inn i skogen hver dag, ganske forsiktig så jeg ikke snubler i ei rot eller noe :icon_lol: .  Det er så utrolig deilig med litt lengre dager, og masse :sol:! Jeg må jo ha på solbriller til og med. :ler:  

Ryggen blir fortsatt bedre for hver dag også, jeg bare nyter av hver lille ting jeg plutselig greier. 

Ellers står jeg i fare for å tørke bort tror jeg. Smører og smører, håndkrem, fotkrem, ansiktskrem, lotion, lypsyl, hårolje...

Fint med vinter, men sommer, sandstrand og saltvann er hakket bedre. :P 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare tull! :fnise:

Vi satt her på kvelden og kjedet oss litt, også dukket det ene rare arrangementet opp etter det andre, så ble det bare sånn. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåkedritt, 2 pluss.. hm, skal jeg gidde å gå tur i dag da? Det ser ikke så fristende ut. Også er det søndagskøen da.. 'morn', 'heihei', 'hallo', 'hei' osv. Er jo ikke mulig å få gå i fred. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trodde KG skulle bli bedre etter den siste oppdateringen? Det er jo så forbanna treigt å laste sidene! :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg blir ufrivillig tilskuer til håndball her i kveld, så flykter jeg litt til rommet mitt (kjøkkenet) innimellom. Står en deig og hever seg nå da. tenkte lage en sånn sjokoladestjerne http://trinesmatblogg.no/2016/01/22/sjokoladestjerne/  

I går bakte jeg en helt enkel formkake, den oppskriften som står på bakepulverboksen, og den ble borte med en gang gitt. Rakk ikke engang å drysse melis på den. :ler:

Jaja, heia Norge da. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrehåndball går litt under radaren hos meg... Har fått med meg at de har gjort det vanvittig bra, men henger ikke helt med på når kampene er, så jeg fikk ikke med meg resultatet før på toget i dag tidlig. Hvis de faktisk tar medalje er det jo tidenes skrell :hoppe: Så en overskrift forleden om at Norge ikke hadde gjort det så bra i herrehåndball siden fargefjernsynet kom - da begynner det å bli perspektiv på det... :fnise: 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...